Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пет Ное 10, 2017 11:21 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 267
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
Мерси,
225/40/18 са гумите.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пет Ное 10, 2017 1:01 pm
 


Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 8:18 pm
Мнения: 46
Местоположение: Елин Пелин
Автомобил: Saab 9 5 2.0 SW
235 40 18 ще опират ли? Благодаря


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пет Ное 10, 2017 2:07 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 267
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
Dreamer написа:
235 40 18 ще опират ли? Благодаря


зависи от параметри като ЕТ и J на джантите, както и пружини / аморти на конкретната кола . . или питаш специално при мен ли?

Чиста хипотенуза . . . :rofl:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пет Ное 10, 2017 3:41 pm
 


Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 8:18 pm
Мнения: 46
Местоположение: Елин Пелин
Автомобил: Saab 9 5 2.0 SW
:D извинявай, отскоро имам 18" и не съм ги обул(9-5 комби)


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пон Ное 13, 2017 10:54 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 267
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
Биографично,
да споделя още няколко от дреболиите.

Много исках аксесоара, предлаган към оборудването за телефон за модела - стойката на телефона.

Изображение

Трябваше само още една дупка да се пробие, и скоба за винта ..

Изображение

Благодарности и на двамата НИКИ- на единия, че му беше излишна и с радост се съгласи да я притежавам, а на другия че така грижливо я свали, опаква и прати до мен.

Тук и мрежичката от MY06, Жената вече е доволна че има конкретно място на което си държи телефона по време на път - мразя да виждам телефони по седалките или лепнати върху таблото.

Изображение

USB за флашката, вече го изкарах да стои в барчето на мястото на пепелника. Така, като се ползва флашка тя също си има място и стои вътре.

Изображение

Смених си тапета на навигацията, за да е "в духа" на интериора .. мисля да пробвам да анимирам движението на стрелките за да "живее" докато работи, но това при повече свободно време ...

Изображение

От допълнителното радио, с което се сдобих покрай Haman Kardon системата, започнах да реализирам още една идейка . . .

Изображение

Шкурене, шлайфане ... и се получи това:

Изображение

Тук загатвам за крайния вариант, за съжаление още не съм довършил - имам лепене на копчетата върху филц подложка така че да стоят, както и да изпълня закрепването към мултимедията за да се слага/сваля лесно.

Изображение

Като казах H/K, наслушах се на възможностите на оригиналната система и заниженото качество на звука от плеъра, спрямо оригиналния Pioneer Head Unit.

Търсех доста информация относно подходящи говорители, които да заместят оригиналните . . . сведох избора до 2 серии на Infinity (една от Kappa) и JBL - GTo.

И едната марка и другата, имат общо с HARMAN Corporation, но за по- добрия (на теория и по тестове) избор Infinity трябваше да преправям леглото на елипсите, понеже говорителя тръгва с доста солидна основа надолу към магнита ... поради това избора ми спря на GBL GTO928 , които гарантират еднакви крайни размери с повечето OEM говорители.

Изображение

Ето и лейбъла

Изображение

Хубавото на новото е, че си има всичко - решетки, изолационна подложка на контактуващата с метала част, крепежи и др.

Изображение

Стар - Нов, от горе

Изображение

Стар - Нов, от долу

Изображение

И вече в леглото си - перфектно паснали, а тялото със среди и високи (абсолютно ненужни в моя случай, понеже единственото което получаваме от задната линия е предварително филтриран сигнал за ниски) е достатъчно ниско за да стои на разстояние от решетката.

Изображение

Усещането на звука в колата стана доста по- сериозно, задната линия допринася за плътно, сочно и удърно звучене на ниските честоти.
Оригиналните елипси изкривяваха при по- сериозно усилване, тези държат здраво и питат за още след максимума.

Малко по малко, ще се оглеждам за смяна и на останалите говорители в колата, но не на веднъж- сега съм вдигнал мерника на двата в таблото понеже там виждам огромни възможности на някои серии говорители в този размер.

И последно, макар да не усещах конкретни причини, реших да сменя свещите - още като взех колата беше с "правилните" за Аеро 10R- ки, и воден от навъртяните малко десетки хил. км. реших да не чакам да им дойде времето.

Изображение

Изображение

Това е накратко, като дорърша старите идеи или започна нови, ще пиша пак.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пон Ное 13, 2017 5:06 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 08, 2011 12:32 pm
Мнения: 430
Автомобил: 93 MY99г 2.2TiD-150hp;9-5 Aero MY01 280hp
Какво се опитваш да направиш с панела на оригиналното радио, че не мога да хвана идеята?
Да покриеш дисплея на афтърмаркета ли?
Някаква тема на афтърмаркета ли си измислил какво да гледаш през дупките?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пон Ное 13, 2017 9:15 pm
 

Аватар

Регистриран на: Сря Фев 02, 2011 10:45 am
Мнения: 126
Местоположение: Лондон-Велинград
Автомобил: Saab 9-3 1.8T 2007 Convertible
Според мен е защита от зли очи и лепкави ръчички.
Много харесвам китайските мултимедии ,но точно това че няма свалящ се панел ме насочи към известна марка (макар и с много по малки възможности ).А и все пак съм кабрио и ме беше страх ,че най лесно и бързо ще си проправят път през гюрука.
П.С. Виждал съм такива решения по ибей които са с вакуум за стъкло отзад и се закрепват на афтер маркет дисплея .


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Сря Ное 15, 2017 10:42 am
 


Регистриран на: Сря Ное 15, 2017 10:12 am
Мнения: 1
Автомобил: SAAB 95 Vector 2.2 TiD
Здравейте,

Това е първият ми пост, предполагам няма да е последен.
От година съм собственик на SAAB 95 Vector 2.2 TiD 2003 год. Не съм автоманиак, занимавам се със съвсем други неща в ежедневието си, но този автомобил ми допада много и ми е силно легнал на сърце. Предполагам обаче това няма смисъл да го обяснявам в този форум :)

Искам да поздравя yasmania за поста, снимките и старанието и с риск като новобранец да ме освиркат да попитам нещичко него и другите съфорумци :)

Монтирал съм си подобна мултимедия, като съм си инсталирал камера и парктроник. Съжалявам, че не си закупих и предна камера, но това не е обект на въпроса ми. В крайна сметка за моите скромни възможности, мисля че се справих без щети по купето, дори постегнах в движение това онова. Има обаче следните 2 проблема:
- не мога да открия подходяща рамка. Твоята самоделка ли е или е закупена отнякъде. Защото аз категорично съм измислил няколко "цигански" варианта, но няма как да си направя сам;
- по сериозният и функционален проблем. Устройството ми е с андроид и е с опция за учене на командите от мулти волана. За съжаление съм скаран с тоците и не успявам да открия как и каква информация подава автомобила. Търсих с наличните ми уреди (разбирайте потенциометър) импулс някакъв, но уви. Чувствам се като индианец пред астрофизици, но срам не срам, моля кажете какво да търся. След няколко експеримента стигам до заключението, че ми е нужно допълнително устройство, но дори не знам какво. Прав ли съм? Нямам против да си заплатя и връзването, но не знам и към кой да се обърна. Контакт с такъв човек, също ще ми е полезен.

Благодаря предварително и още веднъж евала за поста и усилията :shake:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Сря Ное 15, 2017 1:32 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 267
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
"Колега здравей, това с "лягането на сърце" на тези коли, наистина се оказва проблем . . . защото с времето се задълбочава :) И аз силно се надявам да имаш още доста тематични постове във форума, да споделиш и ти приятни емоции и моменти или някой въртел/ гъдел в поддръжката на модела. Макар и често оплюван, аз симпатизирам на двигателя в твоят 9-5 поради няколко причиниенда от която е че имаме семейна Фронтера Б с този мотор и там впечатленията ми са лични :) Относно поставените от теб въпроси, ще те насоча с молба да прочетеш и вникнеш в описаното в тази тема, която съпътстваше монтажа на моята мултимедия и с която получих още ценни съвети и насоки от колеги тук: http://saab-club.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=9602 Темата, която там съм линк-нал към един от глобалните форуми, е вероятно най- информативната която съществува за почти всеки аспект на замяна на стандартния headunit с aftermarket такъв. Конкретно ще ти отговоря на две неща тук: 1. декоративната лайсна- имаш 3 опции. - правиш си сам, като си изрязваш от някъде нещо подходящо което обработваш и боядисваш; отрязваш лицев панел на стандартното аудио като отваряш 2 дин габаритен размер (процепа попада в средата на дупките за откопчаване и ако не се довърши чрез изграждане, дооработка и финална обработка, пак си личи че не е "таман" ; или даваш размери в някоя рекламна агенция в която работят табели и се надяваш ан техния висок професионализъм :) - комплект Clarion, който аз не намерих в продажба из Европа - комплект на Connect2s , който в крайна сметка закупих. Важно е да знаеш, че НИТО ЕДИН ВАРИАНТ не е съвършен с нещо. Или закрепяне, изли изработка, или цвят, или или луфт .... Последния смятам че е най- доброто решение, защото с него получаваш още една, втора стандартна преходна рамка (ако ще ползваш медията в друг автомобил който отговаря на стандарта), шейна и крепежи за захвашане както на шейната към таблото така и на плеъра към нея, за да се ползват щипки за откопчаване при демонтаж. Основния "проблем" на този кит, е цената. 2. Относно контрола на волана - повечето устройства и някои с андроид, изискват отделен модул за контрол. Малка е вероятността обаче, щом казваш че и твоето е с Android, да се налага ползването на такъв понеже аналогов сигнал все пак има. Можеш да го намериш на СИН кабел, който отива през таблото и влиза в SID-a, като го издърпаш и откачиш от буксата лесно ще се ориентираш: Изображение Към въпросния син свързваш "steereng remote" или както е назован от кабелите на мултимедията, след което програмираш и готово! Само един от бутоните остава неактивен, но bckwd/frwd , vol +/ vol - и SRS са активни за функциите които желаеш да присвоят. Ако излязат други въпроси с радост ще отговоря, стига да мога. Можеш да ги зададеш и в темата която те насочих, там е по- удачно конкретното обсъждане за да могат и колегите да четат, добиват или предават опит."


Последна промяна Ibraim на Сря Ное 15, 2017 3:55 pm, променена общо 1 път
Коригирано мнение по доклад от автора му


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Чет Ное 16, 2017 10:25 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 267
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
deyannn написа:
Какво се опитваш да направиш с панела на оригиналното радио, че не мога да хвана идеята?
Да покриеш дисплея на афтърмаркета ли?
Някаква тема на афтърмаркета ли си измислил какво да гледаш през дупките?


Никаква тема, идеята е при паркиране на място с потенциален риск (почти навсякъде) да слагам така обработения панел с копчета пред дисплея на навигацията. Така при бърз поглед в колата, всичко би изглеждало оригинално, тоест - незаслужаващо си да бъде извадено.

Разбира се, и тук не откриваме топлата вода - след като реших да отработя панела, докато търсех инфо попаднах на конкретна реализация :)

колегата eidsvik от saabcentral.com:

Навигацията му:

Изображение

Реализирания панел (отрязана и залепена касетка УЖ в дек-а, за по- удобно захващане хаха

Изображение

И тук панела върху навигацията, в режим "incognito":

Изображение



borislukov написа:
Според мен е защита от зли очи и лепкави ръчички.
Много харесвам китайските мултимедии ,но точно това че няма свалящ се панел ме насочи към известна марка (макар и с много по малки възможности ).А и все пак съм кабрио и ме беше страх ,че най лесно и бързо ще си проправят път през гюрука.
П.С. Виждал съм такива решения по ибей които са с вакуум за стъкло отзад и се закрепват на афтер маркет дисплея .


И те са добър вариант :) Бих пробвал. . .

http://www.ebay.ie/itm/Security-Dummy-F ... xyUrZS568L


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: jungleraver и 5 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab