Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пет Авг 21, 2015 2:34 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
phpBB [video]

DS Virgin Racing 2015-16

Вилньов: Формула E е напълно професионален шампионат
Изображение
Световният шампион от Ф1 Жак Вилньов смята, че Формула E е не само вълнуващо състезание, но демонстрира също пълен професионализъм.
Канадецът се присъедини Venturi за сезон 2 и е впечатлен от това, което е видял от първия сезон.
"Бях да гледам състезание от сезон 1, и това беше много вълнуващо", заяви Вилньов. "Състезанието беше забавно и вълнуващо и си помислих - По дяволите, че трябва да съм там". Това върна у мен жаждата да се състезавам, толкова е просто.
"Това е професионално състезание на международно ниво. Всички кръгове са в центровете на големите градове; Харесват ми трасетата, които са между стени, така че всичко това е доста привлекателно. Гледах състезания през миналата година, и изглеждаше вълнуващо, нивото на състезанията е високо. Така че защо да не мога да съм тук? "
Villeneuve по-рано се състезаваше в ерата на F1 с атмосферен V10 , който двигател имаше над 1000 кс; далече от сегашните изцяло електрически двигатели за Формула E. Бившият състезател в сериите NASCAR и F1 смята, че радостта от състезанието е все още тук, независимо от електрическата енергия.
"Проблемът е, че не трябва да се фокусирате, дали това е болид с двигател с атмосферно пълнене или електрически", заяви Вилньов. "Трябва да се абстрахирате от това. Има една състезателна кола, има един двигател. Можете да настъпите на педала на газта и тя се изстрелва. Това е ключовият фактор".
"Няма значение какъв е двигателя, важно е, какво се случва, когато стъпите на педала на газта. Това е ключов фактор".

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пон Авг 24, 2015 9:55 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Entry list confirmed for days 5 & 6 at Donington
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Авг 25, 2015 5:55 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Изображение
http://www.losminidrivers.com/

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Авг 25, 2015 6:36 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
VW влиза като спонсор в шампионата на Formel E
Изображение
Volkswagen ще взима активно участие в бъдещето в изцяло електрическата серия на FIA - Formula Е. Автомобилната група се включва като "стратегически партньор" в германския Team ABT Schaeffler.
Изборът на ABT Schaeffler е въз основа на вече съществуващо успешно партньорство на VW в други области с фирма Schaeffler.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2015 5:20 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Day six stats

Nicolas Prost, Renault e.dams, 1:30.513 (39 laps)
Sebastien Buemi, Renault e.dams, 1:30.801 (35)
Jerome D’Ambrosio, Dragon Racing, 1:30.860 (33)
Bruno Senna, Mahindra Racing, 1:30.869 (47)
Stephane Sarrazin, Venturi, 1:30.923 (41)
Jean-Eric Vergne, DS Virgin Racing, 1:30.997 (45)
Loic Duval, Dragon Racing, 1:31.259 (36)
Robin Frijns, Andretti, 1:31.434 (37)
Jacques Villeneuve, Venturi, 1:31.895 (38)
Stefano Coletti, Team Aguri, 1:32.573 (38)
Simona de Silvestro, Andretti, 1:33.180 (31)
Nelson Piquet Jr, NextEV TCR, 1:33.679 (32)
Daniel Abt, ABT Schaeffler Audi Sport, 1:34.384 (39)
Nick Heidfeld, Mahindra Racing, 1:36.176 (27)
Vitantonio Liuzzi, Trulli, no time set (7)

Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пет Авг 28, 2015 3:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
phpBB [video]

final Donington test

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 02, 2015 5:39 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 02, 2015 8:47 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
NEXTEV TCR: два двигателя са по-добре от един.

Един от екипите, който да даде подробности за техния подход в техническите решения, месеци преди тестовете беше NEXTEV. Те са работили в продължение на дълго време върху система с два двигателя. Отначало много хора бяха изненадани от това решение и не бяха уверени, че отборът ще стъпи на него. NEXTEV и техния основен партньор за развитие Rational Motion обаче млъкнаха от момента на това съобщение. Така че, какво знаем за тяхната система и как може тя да работи?
Всичко, което знаем от лагера на NEXTEV е, че системата е с два мотора и една предавка. Когато системата беше представена за първи път на тестовете, световният коментатор Jack Nicholls я е описал, като задвижваща система като "Direct Drive". Това щеше да е напълно вярно, ако двигателят е пряко свързан с двигателните колела, без каквато и скоростна кутия или диференциал. Но тъй като те използват диференциал, това не съвпада с теорията на Jack Nicholls то да бъде Direct Drive.
По такъв начин, това би означавало да се използва двигател за всяко задно колело. Това би оправдало използването на два двигателя, нали така? Ако това е така, то ще е необходима компютърна програма, която да задава оборотите на всеки от двигателите във всеки един момент. Но това ще се третира като "векторизация на въртящия момент", което е абсолютно забранено от FIA, тъй като това се явява един вид допълнителна помощ за двигателя. Автомобилът, който използва тази концепция е Rimac Concept One. Той има двигател на всяко колело, управлявани от компютър, който черпи данни от множество параметри на автомобила. Справедливо е да изключим възможността NEXTEV да използуват този способ.

Изображение
Изображение

Това не ни дава обяснение, защо NEXTEV TCR използват два двигателя. Това може да бъде за да се увеличи последователността на въртящия момент. Колкото по-голям въртящ момент, толкова по-бързо ускорение. Това е много важно, особено в квалификациите, където скоростта е от огромно значение.
Електродвигателите са блестящи в това отношение, от мига на тяхното завъртане, те предоставят максималния размер на въртящия момент. Това е което се нарича "незабавен въртящ момент". Всеки ел. двигател има свой собствен максимален въртящ момент и собствена крива на въртящия момент. Кривата показва, какъв въртящ момент имаме при различните обороти на двигателя. Изгодата от използването на два двигателя е, че можем да комбинираме кривата на въртящия момент на всеки от тях.
Например, да предположим, че имате един ел. двигател с максимален въртящ момент от 90 NM (Нм), но неговата стойност намалява във високите обороти, след това имате втори ел. двигател с максимален въртящ момент от само 70 NM, но в по-висок диапазон от оборотите. Комбинацията от двата ел. двигателя означава човек е в състояние да се възползват от предимствата на всеки двигател.

Изображение

Следва същ ода се отбележи, че различните електродвигатели могат да бъдат по-ефективни при различни обороти, по този начин, системата на NEXTEV леко измества, колко мощност (кВт) да черпи от всеки двигател, в зависимост от фактори като скорост и двигателни температури. Това би могло да помогне за спестяването на енергия през цялото състезание, което е допълнителна полза за стратегиите при Formula E.
Също така, ако отборът иска да има само една предавка, както при много от пътническите електромобил, двигателят ще трябва да имат по-голям диаметър. Очевидно, за да има двигател, който може да генерира необходимия висок въртящ момент, без предавателна кутия, той трябва да бъде с по-голям размер. Това може да е проблем не само от гледна точка на монтирането му, но също може да се повиши до центъра на тежестта на състезателния автомобил.
Така че, NEXTEV ефективно може да "раздели"двигателя на две, така че да бъде в състояние да създаде по-малки по диаметър двигатели, които ще генерират достатъчно въртящ момент.
Още едно предимство на системата от два двигателя: там са по-големи възможностите за охлаждане. При наличие на два двигателя с малки размери, могат да се инсталират допълнителни охлаждащи тръби м/у тях, ефективно намалявайки размера повърхностна площ на двигателя, която остава не охладена. Те също биха могли да преместят "главната роля" от единия на другия двигател, ако някой от тях стане прекалено горещ. Охлаждането е област, където много от отборите имаха проблем през миналия сезон, и се стремят да подобрят със своите нови двигатели.

И така, какво означава всичко това? Изглежда вероятно, че NEXTEV ще имат два малко по-различни двигателя, свързани към вал навлизащ в диференциала, предоставен от техните партньори Omnigear. Много часове са отишли ​​в обсъждане на дизайна, който вярваме, че ще бъде най-добрият.

Със сигурност никой от отборите не ще бъдете сигурни, че има нещо 100% правилно работеща, докато не се завъртят колелата им за първи път по улиците на Пекин. Но в края на краищата, това е още нещо, което води до увеличаване на вълнението от надпреварата в Formula E: не само брилянтини състезания, но и впускането в неизвестното в електрическа технология.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 08, 2015 8:42 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Ако някой отговаря на условията, ето едно добро предложение за работа:

http://www.fiaformulae.com/en/news/2015 ... ula-e.aspx

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 12:45 pm
 


Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 4:25 pm
Мнения: 218
Местоположение: София
Автомобил: 9-3 TID 99', 9-5 TID 03'
Говори се , че бившият пилот и настоящ ватман Jean-Eric Vergne може би се връща във Ф1 , може би му е писнало да кара електрички и му липсва мириса на бензин ...
Евентуален тийм - американският новобранец Хаас.
Fazit : Върджин ще трябва да си търсят нови ватмани.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 1:46 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Woolyrhino написа:
Говори се , че бившият пилот и настоящ ватман Jean-Eric Vergne може би се връща във Ф1 , може би му е писнало да кара електрички и му липсва мириса на бензин ...
Евентуален тийм - американският новобранец Хаас.
Fazit : Върджин ще трябва да си търсят нови ватмани.

Ватман е Евгени Минчев.......... за да сме точни, ето го:
Изображение
Бензинът е отровен, дори когато само се мирише. :fart:
То щото Ф1 е станала адски интересна, нали? :thunbsdown
Колкото до електрическата тяга, всеки си мечтае но не си признава, че с удоволствие би притежавал автомобил с такова задвижване.
По твоята терминология Woolyrhino, пълно е със скрити кандидат ватмани.
Е дано не са като Е.М. :rofl:

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 2:01 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

Първото състезание на сезон 2015-16 Формула Е, ще се проведе в Пекин на 24 октомври, седмица по-късно от предварително планираното.
Новината бе потвърдена днес от организатора в изявление пред пресата, разкривайки, че искането да се премести датата на състезанието бе получено само преди два дни.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 2:39 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Календарът изглежда вече така, като само първото състезание е с променена дата:

October 24, 2015 – Beijing ePrix
November 7, 2015 – Putrajaya ePrix
December 19, 2015 – Punta del Este ePrix
February 6, 2016 – Buenos Aires ePrix
March 19, 2016 – TBC
April 2, 2016 – Long Beach ePrix
April 23, 2016 – Paris ePrix
May 21, 2016 – Berlin ePrix
June 4, 2016 – Moscow ePrix
TBC, 2016 – London ePrix

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 3:24 pm
 


Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 4:25 pm
Мнения: 218
Местоположение: София
Автомобил: 9-3 TID 99', 9-5 TID 03'
Като изключим Jacques Villeneuve и kaka Симона всички останали са по-голями ватмани и от Е.М. Всеки един от тях е дори под нивото на Пастор Малдонадо.
Мирисът на бензин няма как да се замени , а да не говорим за саунда. Предполагам ще дойде време , когато ще има само Форула Е и ние всички ще сме като Евгени Минчев , но до тогава има много време и тайно се надявам да не го дочакам ...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 4:00 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Woolyrhino написа:
Като изключим Jacques Villeneuve и kaka Симона всички останали са по-голями ватмани и от Е.М. Всеки един от тях е дори под нивото на Пастор Малдонадо.
Мирисът на бензин няма как да се замени , а да не говорим за саунда. Предполагам ще дойде време , когато ще има само Форула Е и ние всички ще сме като Евгени Минчев , но до тогава има много време и тайно се надявам да не го дочакам ...


Ще бъда щастлив, Ф1 с тъпия звук и масло и бензин да отиде скоро скоро в историята... и дано го дочакам! :dance2:
Ако едно състезание е звук, то да си го пуска човек в едни слушалки и готово.
До теб каква част от звука достига, посредством предаването по ТВ, да оставим настрана, разположението на микрофоните по пистата и това, че в 90% от случаите не са в синхрон с картината?
За фен на Ф1 признавам този, който посещава поне 1-2 кръга да си надуе тъпанчетата с цел да ги спука, ама с турбото и този звук намаля..... :turbo
А колкото до качествата на пилотите, на дали си капацитет да даваш оценки. Особено на тези пилоти, които никога не са били в смешния и жалък скучен керван на Екълстоун, наречен Ф1.
Лично предпочитам американските серии пред скуката бръм, бръм, бръм с гръмко име F1...........
:cheers:

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab