Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-7X, 9-4X

 

Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.
Автор Съобщение
 Заглавие: Автосалон Варна
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 10:46 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Май 01, 2004 10:32 pm
Мнения: 107
Местоположение: София
Автомобил: Mazda 626 GLX MY'95
На автосалона във Варна имах удоволствието да седна във джипа на Сааб, т.е. SUV-а:-). Удобен е като лек автомобил, седалките са високи а интериора и обзора са приятни!

_________________
СААБ - "Самолет" с Активна и Адекватна Безопасност!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 2:21 am
 

Аватар

Регистриран на: Нед Апр 16, 2006 5:32 pm
Мнения: 727
Местоположение: Казанлък/с.Горно Сахране/Първомай
Автомобил: Saab 900i MY 1989
Hi и аз съм на същото мнение,но 9-5 по ми хареса,пробвах и двата един след друг -още в началото на лятото(към 15 юни)

П.П.-само 9-3 sport sedan несъм пробвал.

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 7:36 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Фев 25, 2006 12:26 am
Мнения: 899
Местоположение: София
DRAKONSSON написа:
Hi и аз съм на същото мнение,но 9-5 по ми хареса,пробвах и двата един след друг -още в началото на лятото(към 15 юни)

П.П.-само 9-3 sport sedan несъм пробвал.


В момента с нашата 9-3 Sport Sedan се вози един клиент за известно време. Когато си я върнеме разбери се с Анди и ела да я пробваш.

_________________
В страна в която на всеки квадратен километър съжителстват двадесет души и един лос вие не можете да създадете просто един автомобил. Вие можете да създадете само Saab

"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна" © Dr. Feelgood


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Сааб 9-5
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 1:51 pm
 


Регистриран на: Пет Авг 25, 2006 2:56 pm
Мнения: 16
Здравейте на всички!
Преди да купя колите които имам в момента имах един 1986 900 и 1987 9000.Никога не съм имал основни проблеми с тези коли.Сааб 900 жена ми го продаде на 152.000км.,а 9000 аз го продадох на 350.000км. без да сменям нищо съществено. Колите са много добри така че избора за марка е правилен. Ако трябва да избереш модел, аз съм по доволен от 9-5. Колата е по-голяма, по-мощна (с изключение на новия 9-3) и по-луксозна. За мен това е по-добро попадение. Има обаче неща, които ми бяха проблем и се оказа че са популярни в Сааб средите.
Първото е турбото GT17 Garret, а другото - гарнитурата на главата. Има различни мнения по второто. Някои казват, че болтовете използвани между 1999-2001 са калпави, а други, че не са затегнати добре фабрично. Каквото и да е Сааб знае за това, но сервизите не вземат мерки докато колата е в гаранция, освен ако не си поискаш. Аз смених гарнитурата на моя в сервиза срещу $1400, но сега и на жена ми тече масло по същия начин. Смених само болтовете за да мина по евтино, но ми се стува, че пак сълзи. Не знам дали не трябва да ги до затягам?
НЕЗАВИСИМО ОТ ПРОБЛЕМИТЕ НЯМА ДА СИ ВЗЕМА BMW или AUDI.......

Поздрави на Всички!!! Ручо


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 3:05 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 11, 2004 10:26 pm
Мнения: 1046
Местоположение: Ямбол
Автомобил: 1998 9-5 B235R 4spd AUTO - custom stage 5
Здарсти,Ручо!
Малко ми е трудно да се съглася с теб за 9-5 че е по-добре от 9000.
Във всяко едно отношение освен комфорт - но все пак е нормално поради разликата в моделите и годините в които са проектирани.
Лично на мен (като собственик на такъв) 9-5 не ми харесва в много отношения - слабо...да не кажа "отвратително" окачване и много проблеми с отделни екетронни (по-скоро електрически) елементи.
Това за гарнитурите/болтовете на главата го чувам за пръв път.
Течовете обикновено са от картера при този модел. Все пак нямам идея дали при американските весии няма някакви разлики в доставките.
Принципно блока и главата са здрави,но при големи натоварвания самият блок се усуква. Все пак ми се вижда малко вероятно да страдаш от подобен проблем преди мощности от 275HPи въртящи моменти над 400Nm. Интересното е,че подобни проблеми с усукване на целия блок съм виждал също само по американските форуми и (май) веднъж в един английски.
А иначе ако си решил може да си измериш разтягането на болтовете (ако има такова) и да ги претегнеш - дето се вика "око да види,ръка да пипне".
Ако ти трябват стойностите - свиркай - ще помагаме.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Мнение
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 4:31 pm
 

Колеги,
Това което написах за 9-5 е лично мое мнение и не смятам да го натрапвам на никого. Всеки решава сам за себе си. Причината заради която изказах мнение е защтото форума е открит за това. Не за да споря с някого. По въпроса за поддържката, това което съм написал се базира на моя личен опит с настоящите и предишни автомобили. Факта за мен, а и за доста хора, които задочно познавам е, че точно едни и същи проблеми изчезват след отстраняването на конкретна причина. Не съм запознат с разликата в доставките. Колкото до затягането на болтовете в момента на едната кола съм ги затегнал до 40Nm-60Nm и 90 градуса. На другата след един месец ремонти и сменяне на семеринга на коляновия вал, премонтиране на картера с нов силикон, смяна на датчика за маслото се предадох и я дадох в сервиза за смяна на гарнитурата и сега си я карам като слънце. Може и да е просто съвпадение. Не знам. Както и да е. Ако някои има по добра идея основана на личен опит и може да ми помогне аз имам нужда от това. Всичко което знам съм го научил в гаража или добри хора като съвет. Благодаря и добър ден на всички.
Поздрави Ручо


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 25, 2006 5:05 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 22, 2006 12:46 am
Мнения: 16
Местоположение: Sofia
Здравейте на всички! От известно време съм регистриран и само четях разни мнения и т.н. Сайта е хубав, адмирации. Любопитно ми бе да прочета повече мнения за 9-7Х, но за съжаление почти нищо - в смисъл съществено. Ако имате мнение - пишете. Аз лично считам този автомобил за доста голямо разочарование. Чаках го от 2004г., когато за първи път видях снимка. За времето до премиерата очаквах да се използва повече и по-смислено челен опит от многото алтернативи - не само платформа и то американска. Както и да е, дали е вярно че компанията обмисля свалянето на този модел от производство и замяната му с друг? Ще бъде жалко преди всичко.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 25, 2006 8:36 pm
 

Аватар
Да опознаем Saab!

Регистриран на: Чет Ное 24, 2005 12:53 pm
Мнения: 1676
Местоположение: София
victord написа:
Любопитно ми бе да прочета повече мнения за 9-7Х, но за съжаление почти нищо - в смисъл съществено. Ако имате мнение - пишете.

Искам да напиша обективно мнение за Сааб 9-7Х, но просто нямам допирна точка с този модел. Засега в страната има максимум 10 броя 9-7Х, които са собственост на хора, които въобще не пишат мнения по форуми, чатове, блогове и т.н. Затова все още тук няма ефективно мнение. Сигурен съм, че ще се появят мнения от собственици на 9-7Х. Всяко нещо с времето си.
victord написа:
Аз лично считам този автомобил за доста голямо разочарование.

Защо? (тук имаш възможност да напишеш съществено мнение)
victord написа:
За времето до премиерата очаквах да се използва повече и по-смислено челен опит от многото алтернативи - не само платформа и то американска.

Платформата на Голф се използва от 26 модела на други марки. Не съм забелязал тези 26 автомобила да си приличат.
Дженерал мотърс можеха да разработят съвсем нова платформа за 9-7Х, но това щеше да струва твърде много пари. Ако потръгнат продажбите на 9-7Х, ще има мотивация за саабска платформа.
victord написа:
… дали е вярно че компанията обмисля свалянето на този модел от производство и замяната му с друг?

Едва ли някой от този Форум разполага с достоверна стратегическа информация от висшето управленско ниво на Дженерал Моторс.
Какви отговори очакваше да получиш?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 26, 2006 9:50 am
 

Аватар

Регистриран на: Сря Юни 15, 2005 10:05 am
Мнения: 76
Местоположение: София
И аз имам подобен проблем –теч на масло от гарнитурата на главата.
И аз съм чел в UKSaabs.com за решаване на проблема с теча на масло от гарнитурата на главата при дозатягане на болтовете. Следващата ми стъпка бе да питам Боби Борисов дали би имало ефект – доколкото си спомням отговора бе категорично отрицателен. Мисля, че питах и Дидо – Red Devil, но не съм сигурен.
Общото мнение бе, че дозатягането не помага и дори не би трябвало да се опитва, но не мога да си спомня по каква причина – и аз съм си съвсем босичък технически.
При мен обаче теча засега не е значителен в смисъл, че не се налага да доливам повече от 1л. масло на 10000 км.
Иначе съм напълно съгласен с Voodurush за качеството на 9-5. За година и нещо съм дал към 300лв. за смяна на ел. крушки в интериора. За окачването – пълна скръб, запалителната касета и тя, скапващите се за 8000км. втулки на задния мост и те СИД дисплей и той и т.н.
Преди имах атмосферен 9-3 без никакви проблеми.
Но май се отклоняваме и не е тук темата, по която да пишем такива неща.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 26, 2006 11:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 22, 2006 12:46 am
Мнения: 16
Местоположение: Sofia
Хубаво е, че се появи някой с мнение по темата, която започнах - макар че не бих го определил като мнение. Като нямаш конкретни впечатления от нещо - по-добре пропусни.Аз лично имах - и още имам някакво желание да имам този автомобил. Имах възможност да управлявам тест машината из София и достатъчно време да го разглеждам и на живо и в американския сайт на компанията - доста време преди да дойде тук. Защо е разочарование - поне за мен - за тази твърде висока цена се предлага недостатъчно от всичко. Какво имам предвид - двигател - проверен, но остарял vortek, от когото изтискаха едва 300к.с. от 5,3л.; максимална скорост надхвърлена от маса дизели от други марки; четиристепенна скоростна кутия; разхода - 20л. - това показа в града;
оборудване - страхотни предни седалки и задни такива, които приличат по дебелина и дизайн отзад на автобусни; таблото /цялото/ на 9000 изглежда далеч по-луксозно - и престижно ако щете - от това, което са сътворили; единственото истински сполучливо е таблото с часовниците, както и лоста за скоростите;
офроуд качества - разчита се само на електрониката - обикновен 4х4 автомобил; въздушно окачване отзад??, но само там; и т.н. и т.н.
дизайна отпред е страхотен, отстрани безличен а отзад достатъчно грозен, като на много други...списъка с екстрите е дълъг, но не и съществен - например за дължина от 4,90 /по-дълги са само новата G класа и Q7/ няма парктроник нито отпред, нито отзад -....и всичко това на цена от 133000лв. - само с хиляда лева по-малко от RANGE SPORT HSE, с всички необходими и отгоре екстри - който е уникална машина и има само един недостатък - не е СААБ.
Ето защо си мисля, че 9-7х е едно разочарование - но това не ми пречи да следя германските сайтове за втора употреба такъв.
Относно платформата - любопитно ми е кой от 26 автомобила на платформата на ГОЛФ е сполучлив и дали въобще някой от собствениците на СААБ харесва тази кола?
Относно това дали модела ще се сваля от производство - това го прочетох в този сайт, като новина и ми стана любопитно. /чети приятелю/


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2006 12:09 am
 

Аватар
Да опознаем Saab!

Регистриран на: Чет Ное 24, 2005 12:53 pm
Мнения: 1676
Местоположение: София
victord написа:
... /чети приятелю/


Приемам ти съвета.
:reading


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2006 1:44 am
 

Аватар
Remove before flight
Remove before flight

Регистриран на: Пон Окт 24, 2005 11:50 pm
Мнения: 1525
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9000CD Darko/Deviltune Edition
Според мен GM са си знаели от самото начало, че 9-7X няма да се хареса на взискателните европейски потребители и затова не го и лансираха официално на стария континент. Той си е типична машина, правена за Северна Америка -бензинов джип, голяма кубатура на двигателя с голям разход на гориво и малко конски сили, липса на турбо. Но, ако се вярва на wikipedia, цената му в САЩ не е висока -40 000$. За толкова пари -толкоз :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9-7X

Иначе пак според wikipedia ще се произвежда до 2007г. Ако не се лъжа тогава спира производството и на 9-2X. Трябвало е да бъдат заменени с 9-6X, базиран на Subaru B9 Tribeca. Ама междувремемно янките го закъсаха от към кинти и си продадоха акциите от Субару на Тойота. И с тази продажба умря надеждата да видим добре направен SAAB SUV в близко време. Следващия модел 9-4X, който ще се появи 2008г ще е някакъв мелез между Suzuki Vitara, Opel Antara и Chevrolet (GM Daewoo) Captiva. Дано да не е поредния срам за марката...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2006 11:38 pm
 

Аватар
Да опознаем Saab!

Регистриран на: Чет Ное 24, 2005 12:53 pm
Мнения: 1676
Местоположение: София
www.wikipedia.org е безплатната енциклопедия, която се попълва от самите юзери. Wiki означава "бърз" на хавайски и към тази дума е добавена "pedia", т.е. края на думата encyclopedia.
Продължавам да чета :reading и да търся инфо за 9-7Х :shake с търсачката www.google.com

П.П. Домейна на търсачката Google е преработка на думата Googol, което е английското название на цифра със 100 нули след единицата (10 на стотна степен). По времето когато е създаванa търсачката Google.com (края на 1996 г. - началото на 1997 г.) домейна Googol.com е бил вече регистриран. Затова собствениците променили думата Googol на домейна Google. Домейна от високо ниво Top Level Domains (съкратено TLDs) има разширение .com което е съкращение от commercial. Днес тази търсачка празнува осмият си рожден ден.


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-7X, 9-4X

 
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab