Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-7X, 9-4X

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 14, 2009 5:53 pm
 

Аватар
turbo cornpressor
turbo cornpressor

Регистриран на: Пон Сеп 29, 1975 8:20 pm
Мнения: 5003
Местоположение: Зад волана на Saab-а
Автомобил: 9000 CDE Nordic, 9-5 Vector Combi
Хм ... denis(четири)о, а ти наясно ли си въобще какво точно представлява "Saab" 9-2X? И чувал ли си за понятието "бадж-инженеринг" ?

_________________
Saab не е просто автомобил. Това е начин на мислене!

Изображение
Where the 900 fits in!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 16, 2009 10:19 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Фев 25, 2006 12:26 am
Мнения: 899
Местоположение: София
Бухаха, я каква тема изплува . :lol:

Не мога да разбера Денисчо защо се пали толкова, при положение че аз не съм оплюл толкова яростно и директно нито Субару, нито Сааб 9-2Х?
Както се казва "поради дълга към службата" съм имал удоволствието да покарам доста сааби.
Поради естеството на работата ми и териториалните особености на Република България с колегите от представителствата на различни марки (в това число и Владимир Димитров от Субару-много приятен човек и добър професионалист) се познаваме достатъчно добре.

По тази линия съм имал удоволствието/неудоволствието да покарам/пробвам доста други различни автомобили/микробуси/камиони и прочее колесна, верижна, търкаляща се и пълзяща техника.
В изказването си за Субару съм споделил това, което съм почувствал и усетил в колата. Подчертал съм нейните предимства, но и нейните недостатъци, така както ги чувствам аз. Става дума за въпросната WRX STi, която тогава бе карана и от Андрей.
Смея да твърдя, че съм относително трезво разсъждаващ човек, и по този повод тази кола лично на мен не ми допадна, и е трудно да ме убедиш в обратното. Колкото до 9-2Х имал съм честта да видя този продукт на живо и да седна в него дори, но това не променя мнението ми нито за него, нито за Импреза.
Въпреки моето мнение, това е един сериозен рали автомобил, който си има своята публика от фенове, е нека тези фенове да му се наслаждават, аз очевидно не съм от тях и няма да съм от тях.

Колкото до Камарото, аз не можах да разбера то какво отношение има към цялата история?
Ако очакваш да седна да ти говоря какъв хубав автомобил е Камарото.....както се казваше в една неотдавнашна реклама на вафли "объркал си рейса пич".
Притежаването на този автомобил от моята скромна персона е продиктувано от чисто лични роматнично-лирично-емоционални подбуди (същите, поради които най често се купува и WRX STi между прочем) иначе ако включа относително трезво разсъждаващия си мозък в действие, аз или не трябваше въобще да се сдобивам с него, или щях доста отдавна да съм го продал, защото какво имаме в негово лице:
1. Тясно и неудобно купе.
2. Отвратително качество на тапицерии, облицовъчни материяли и декорации
3. Неефективен двигател (5.0 литра- само 190 к.с.) чиято основна конструкция е от времето когато баба ми още е ходела по гаджета.
4. Мудна 4-степенна автоматична трансмисия от горе долу същия период.
5. Барабанни задни спирачки+липса на ABS.
6. Огромен диаметър на завой, което в съчетание с дългата предница води до абсолютна липса на маневреност.
7. Окачване под всякаква критика включващо зависимо окачване отзад (цял заден мост като на Жигулка)
8. Настройки на окачването- автомобилът след достигане на скорост от 130 км/ч става на практика неуправляем. Абсолютна липса на обратна връзка между волана и предните колела.
9.Купето е проектирано с множество инженерни грешки, заради което непрекъснато води свой живот, т.е. суче се при преминаване на неравности, което допринася сериозен дял за перфектната му неуправляемост и акустичния дискомфорт вътре, във вид на скърцане на отвратителните облицовъчни материяли и декорации за които споменах по горе.
....не виждам смисъл да продължавам. След като имаш възможността да се намираш в САЩ, там има достатъчно бройки Камаро, можеш да се качиш и убедиш сам.

Въпреки всичко написано, аз харесвам тази кола по някакви си обясними само на мен причини.

Ух, малко повечко писане се получи, но се надявам да съм изложил достатъчно ясно и точно позицията си, за да няма неясноти повече.

_________________
В страна в която на всеки квадратен километър съжителстват двадесет души и един лос вие не можете да създадете просто един автомобил. Вие можете да създадете само Saab

"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна" © Dr. Feelgood


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 16, 2009 1:19 pm
 

Аватар
Arbiter Elegantiarum
Arbiter Elegantiarum

Регистриран на: Вто Мар 09, 2004 11:19 am
Мнения: 1053
Местоположение: София
Автомобил: Сааб 9000, `97, 200+; 9-5 2005 ....
Цитат:
Плюете модели на собствения си модел
???

- Не правиш разлика между марка, модел и модификация;
- Караш Лада;
- Сайтът ти не се отваря;
- Имаш от любимия ми тип аватари;
- Никът ти е неграмотно написан;
- Пишеш с доста правописни грешки.

И обиждаш. Защо ?

Добре, че модераторите не раздават картони ....

_________________
------- http://www.sail.bg -------


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 16, 2009 1:34 pm
 

Аватар
turbo cornpressor
turbo cornpressor

Регистриран на: Пон Сеп 29, 1975 8:20 pm
Мнения: 5003
Местоположение: Зад волана на Saab-а
Автомобил: 9000 CDE Nordic, 9-5 Vector Combi
Сашо .. само ще си позволя една дребна забележка...
Модератори все пак също раздават картони, а администраторите само ги въвеждат в експлоатация.

P.S. нищо му няма на аватара - не е порнография, а чист вид еротика - една физически здрава и добре сложена кака :-)

_________________
Saab не е просто автомобил. Това е начин на мислене!

Изображение
Where the 900 fits in!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-2x
МнениеПубликувано на: Пон Юли 29, 2013 1:13 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Яну 12, 2012 6:17 pm
Мнения: 158
Местоположение: Тутракан
Автомобил: SAAB 9000i 2.0T 121kW 12.06.1990г.
винаги съм се чудил кога и аз да напиша нещо :) преди 3-4 години имаше точно такъв модел, съвсем леко блъснат сив на цвят, заедно с едно бяло Субару Импреза от точните серии не знам но някъде от към края на деветдесетте години от миналия век. Бяха за ремонт и какво стана с тях, така и забравих да попитам. В това число означава че и аз съм виждал такова на живо

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-2x
МнениеПубликувано на: Пон Юли 29, 2013 2:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 11, 2007 7:15 am
Мнения: 1482
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ex SAAB 9-3; BMW X3; BMW 320d coupe MY'12
Да беше се почудил още малко. Сааб 9-2Х се е произвеждал 2004 и 2005г за съответните 2005 и 2006 моделни години. Не знам за какви деведесет години на кой минал век говориш ;)!

_________________
Изображение
Ако един мъж е красив, верен и внимателен, то тогава няма значение какъв цвят е Saab-ът му!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-2x
МнениеПубликувано на: Пон Юли 29, 2013 2:14 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Яну 12, 2012 6:17 pm
Мнения: 158
Местоположение: Тутракан
Автомобил: SAAB 9000i 2.0T 121kW 12.06.1990г.
stocky написа:
Да беше се почудил още малко. Сааб 9-2Х се е произвеждал 2004 и 2005г за съответните 2005 и 2006 моделни години. Не знам за какви деведесет години на кой минал век говориш ;)!


имах в предвид Субаруто. Всяка година нови изменения, както БМВ прави
:wink:

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-2x
МнениеПубликувано на: Пон Юли 29, 2013 10:51 pm
 


Регистриран на: Пон Май 20, 2013 12:28 pm
Мнения: 5
Да не навлизам в подробности, но сравненията направени по-рано в темата с WRX STI са меко казано смешни, значи STI е нещо като аеро, а само WRX е нещо като обикновено 2.0т, със съответните разлики в турбините и общо взето в цялата кола. Ако 9-2 беше STI, то собствениците му щяха да имат нещо доста скъпо и ценно - здраво и на части:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40
Само ск кутия на СТИ с DCCD е около 5-6К в лева, полуоските са също доста ценни, дифове, апарати и тн разлики от STI до WRX. 9-2 е един обикновен WRX с друга маска, а дали е добър или не, то това е личен избор, но повярвайте, като технология и качество е доста далеч от STI. Само за инфо ще кажа, че точно от тия години 05г по спомен STI става с 5х114,3 като м-уболтово разстояние, а при повечето други модели, вкл WRX е 5х100. Като цяло приликите м-у 2.0 атмосферен и WRX, са може би толкова, колкото м-у STI и WRX
WRX STI=STI само WRX=WRX


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-7X, 9-4X

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab