Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-7X, 9-4X

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Saab 9-7 Aero Concept
МнениеПубликувано на: Сря Ное 01, 2006 9:21 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Джантите са супер,другото според вкуса.http://www.autoblog.com/2006/10/31/sema-saab-9-7x-aero-concept/


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: 9-7X Altitude Edition
МнениеПубликувано на: Вто Ное 07, 2006 6:41 pm
 

Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 11:37 am
Мнения: 674
Местоположение: Варна
Продължавайки темата:

9-7X Altitude Edition

новината се намира тук:
http://www.saabnet.com/tsn/press/060919.html
==============================

Saab 9-7X Aero Concept Debuts at SEMA

малко повече информация:
тук:
http://www.saabnet.com/tsn/press/061031.html
и
тук:
http://www.trollhattansaab.net/archives ... aab_5.html
===============================

Изображение

_________________
... keep SAABing!

Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Ное 28, 2006 1:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Ное 01, 2004 12:48 pm
Мнения: 303
Местоположение: София
Автомобил: Saab 9-5 LPG Monster Devil5+
Цитат:
In a collaboration with the DUB customization company in Los Angeles, Saab's first ever SUV is decked-out with a high-level of specialized elements. Those include:

24-inch custom fabricated "Aero X" wheels and 225/30 Pirelli tires
Suede and leather interior trim
Custom front fender side vents
Custom three-inch lowered suspension
Borla Performance Exhaust System
Window and tail light tint
DVD/TV in-dash double-din head unit
Four, seven-inch TV monitors for seats
15-inch flip down LCD center
Two amplifiers and two 12-inch sub woofers with custom box
"DUB was really inspired by the Saab Aero X concept car and the 'Born from Jets' theme," says Myles Kovacs, president and co-founder of DUB Magazine and Industries. "We wanted to integrate it into a custom vehicle. The 9-7X is a great vehicle to customize. We are very pleased with the outcome. It looks hot."


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Ное 28, 2006 9:09 pm
 

Аватар
Remove before flight
Remove before flight

Регистриран на: Пон Окт 24, 2005 11:50 pm
Мнения: 1525
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9000CD Darko/Deviltune Edition
4224 написа:
Цитат:
In a collaboration with the DUB customization company in Los Angeles, Saab's first ever SUV is decked-out with a high-level of specialized elements. Those include:

24-inch custom fabricated "Aero X" wheels and 225/30 Pirelli tires
Suede and leather interior trim
Custom front fender side vents
Custom three-inch lowered suspension
Borla Performance Exhaust System
Window and tail light tint
DVD/TV in-dash double-din head unit
Four, seven-inch TV monitors for seats
15-inch flip down LCD center
Two amplifiers and two 12-inch sub woofers with custom box
"DUB was really inspired by the Saab Aero X concept car and the 'Born from Jets' theme," says Myles Kovacs, president and co-founder of DUB Magazine and Industries. "We wanted to integrate it into a custom vehicle. The 9-7X is a great vehicle to customize. We are very pleased with the outcome. It looks hot."


Направили са поредната американска циганийка тия от DUB. Какъв тунинг са му направили, да не би да са му сложили турбо или да са пипнали нещо по мотора. Не, е..ли са майката на изчистения скандинавски дизайн и са го направили панаирджийска кола -с 5 телевизора вътре. И са му смъкнали клиренса с 8см. Бах ти джипа, дето един бордюр няма да можеш да качиш с него. А на джип нископрофилни гуми му отиват на визията, точно толкова, колкото на рейнджър лачени чепици.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Дек 08, 2006 9:55 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Ное 01, 2004 12:48 pm
Мнения: 303
Местоположение: София
Автомобил: Saab 9-5 LPG Monster Devil5+
доколкото си спомням Джип е определена марка кола, това тука го водят SUV (sport utility vehicle) и точно този вариант '9-7x aero' никога не е бил мислен да има висока проходимост, това е едно огромно комби нещо като 9-5 на стероиди, сигурен съм че ще е достатъчно бързо за да се конкурира с другите камиони на пазара XC90, X5, Cayenne, Touareg i Q7 и всичките там американски изцепки на Форд , Шеви и т.н. Добре знаете, че този сектор се развива толкова бързо, че дори Ferrari i Lamborghini които са заклети спортни марки изкараха модели SUV (скоро ще ги видим на пазара). Aз определено харесвам това Аеро и ако избягаме за малко от мъката каято ни е налегнала около комерсиализирането на любимата марка, мисля че това е едно доказателство че главата на Грифона е още над водата въпреки тоновете бетон който му тежат на краката ... може би и факта че съм от по-младо поколение саабери, но това аеро е много секси


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Яну 09, 2008 5:05 am
 

Аватар

Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 6:28 am
Мнения: 152
Местоположение: Toronto, Canada
Аз по празниците посетих моят дилър да видя какво става с Turbo X-a, които съм поръчал. Някаква мадама на средна възраст тамън беше правила тест драйв на 9-7 Аеро, успях да свия ключа като го връщаше и да го изкарам това голямо бебе за двайсетина минутки.

Беля е, ей! То това двигател на Корвет в този топуз може да не ви звучи много атрактивно, ама шведите така са пипнали окачването и точноста на волана, СУВ-а много яко се набира. Единствено скоростната кутия е малко калпава, само 4 скорости и без ръчно превключване. Но 400 коня малко или много копменсират.

Карал съм няколко СУВ-а, на приятели и коли под наем: БМВ Х5, Порше Кайен, различни молеи на Джийп, Трейлблейзъра на Шеви (уж братовчед на Сааба - да, ама 7-ми!)... Трябва да ви кажа, че само Кайена беше на нивото на Сааб 9-7Х Аеро. Може да е badge engineered Шевролет, но съвсем не е за подценяване.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юли 16, 2008 7:47 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Фев 25, 2006 12:26 am
Мнения: 899
Местоположение: София
Kroum написа:
Единствено скоростната кутия е малко калпава, само 4 скорости и без ръчно превключване. Но 400 коня малко или много копменсират.


Тая кутия не е за този мотор определено...

_________________
В страна в която на всеки квадратен километър съжителстват двадесет души и един лос вие не можете да създадете просто един автомобил. Вие можете да създадете само Saab

"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна" © Dr. Feelgood


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юли 16, 2008 12:08 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Авг 29, 2007 10:31 am
Мнения: 1675
Местоположение: София, квартал на Банкя
Автомобил: 9-5 2007 2.0t, 9-3 2007 1.8t
Такава имали - такава сложили хората сега, да бяха минали насам да им дам старата кутия от запорожеца да видиш тогава какво пилене на гуми щеше да е :lol:

_________________
Не е важно какъв Сааб караш, важното е че караш Сааб


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 23, 2008 11:53 pm
 


Регистриран на: Вто Сеп 23, 2008 4:03 pm
Мнения: 3
Еееех като знамкак върви V8 5,3 , представям си това пък дето е 80 к.с повече, яка резачка ще да е и градско към 27-30л./100км :)
Не съм карал Кайен Турбо но за сега друг СУВ който така да се набира макар и с таз скапана скоростна кутия само с 4 предавки и склоност да се троши по презуппмция (за това сме екс 9-7х) не съм карал, донякъде
V10 TDI на WAG донякъде може да се мери с него но все пак е над него.
За жалост модела е ограничен до 195км./ч. (а е само на 4000об/мин а до 7000 ?) въпреки фабричния дефект в скоростите това си остава една от колите които винаги ще са ми в топ-10.
Не изглежда някаква супер-дупер-диско (приемете го като плюс, поне за мен) а напротив с тази хищна паст която смуче пътя без да разбереш и правиш луди ластици ма Х5-ци и разни МЛ-и :) без да разберат какво е станало, още ми е много мъчно за нея.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 25, 2008 12:24 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
Най-накрая някой с 9-7 да разкаже преки впечатления.. :D Иначе Х5 и МЛ и ние си ги мачкаме.. :wink:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 25, 2008 5:32 pm
 

Аватар
Remove before flight
Remove before flight

Регистриран на: Пон Окт 24, 2005 11:50 pm
Мнения: 1525
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9000CD Darko/Deviltune Edition
Adasha написа:
Иначе Х5 и МЛ и ние си ги мачкаме.. :wink:


Ами аз не ги мачкам например. По ме кефи да ги използвам едновременно като булдозер и бушон. Залепвам се зад някой голям SUV да ми разчиства пътя, щото него по го взимат насериозно и му освобождават лявата лента. Докато сааба половината от шоферите въобще не могат да го детектнат каква марка е, що за птица е и в коя лента му се полага да лети. А и X5, Tuareg, Cayenne и сие вършат и хубава работа като бушон. Катаджийския радар добре ги хваща и отдалеч, а аз се крия в сянката им. Понякога се нервят като разберат, че съм ги хванал за "канарче" и се опитват да ми избягат, ма не могат... 8)


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 25, 2008 5:56 pm
 

Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 8:57 am
Мнения: 678
Местоположение: Пловдив
Gripen Fighter написа:
Adasha написа:
Иначе Х5 и МЛ и ние си ги мачкаме.. :wink:


Ами аз не ги мачкам например. По ме кефи да ги използвам едновременно като булдозер и бушон. Залепвам се зад някой голям SUV да ми разчиства пътя, щото него по го взимат насериозно и му освобождават лявата лента. Докато сааба половината от шоферите въобще не могат да го детектнат каква марка е, що за птица е и в коя лента му се полага да лети. А и X5, Tuareg, Cayenne и сие вършат и хубава работа като бушон. Катаджийския радар добре ги хваща и отдалеч, а аз се крия в сянката им. Понякога се нервят като разберат, че съм ги хванал за "канарче" и се опитват да ми избягат, ма не могат... 8)
добре си ти,а на мен почти винаги ми отбиват в дясно и ме принуждават да ги отвея :D дори на светофарите ми се радват с думите"е турбото си е турбо"даже в София по ги знаят и ми е по лесно отколкото в прованса :)

_________________
SAAB е мъртъв - да живее SAAB


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 25, 2008 7:06 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
Gripen Fighter написа:
Adasha написа:
Иначе Х5 и МЛ и ние си ги мачкаме.. :wink:


Ами аз не ги мачкам например. По ме кефи да ги използвам едновременно като булдозер и бушон. Залепвам се зад някой голям SUV да ми разчиства пътя, щото него по го взимат насериозно и му освобождават лявата лента. Докато сааба половината от шоферите въобще не могат да го детектнат каква марка е, що за птица е и в коя лента му се полага да лети. А и X5, Tuareg, Cayenne и сие вършат и хубава работа като бушон. Катаджийския радар добре ги хваща и отдалеч, а аз се крия в сянката им. Понякога се нервят като разберат, че съм ги хванал за "канарче" и се опитват да ми избягат, ма не могат... 8)


Тъй, тъй, един "младеж" с Q7 се опитва, опитва да избяга, та по едно време отби в дясно и спря, сключи ръце на волана с изражението: "Е не е честно пък!!! Някаква синя кола за 10 хилки ме прави смешен с моя джииип за 100 хилки.." А има и такива дето се опитват да се залепят, ама рядко удържат фронта..


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 29, 2008 8:22 am
 


Регистриран на: Вто Сеп 23, 2008 4:03 pm
Мнения: 3
Adasha написа:
Най-накрая някой с 9-7 да разкаже преки впечатления.. :D Иначе Х5 и МЛ и ние си ги мачкаме.. :wink:

Ами ето аз съм с преки впечатления, колата въпреки, че не е чистокръвен СААБ пак си е много добра, за чудовище тежащо почти 3 тона върви много добре, екстри си има достатъчно без да е пркалено
Вози добре, изключение прави малкия 97 дето е 4,2 той има много твърдо окачване и впзи като каруца или поне този който ми попадна. А и на малкия двигателя като го настъпиш по-скоро пищи някак си така все едно се мъчи докато 5,3 е друга губерня рева му кара доста хора да се обърнат и да погледнат какво става ( все пак с 8 гърла реве, при т'ва за гориво реве и то сериозно).
Разхода и на двете машини е доста далеч от този споменат в каталозите.
На 5.3 му даваха някъде 13,5-14л./100 реално 18,5-22л./100 зависимост от съотношението градско/извънградско. Резервоара му е малък извън градско едвам стигаш морето, иначе е около 80-90л. но при този разход...
Друго нещо което е много неприятно е че има конструктивен или производствен дефект в скоростната кутия, покрива се от гаранцията ама за нова се чака 2-3 месеца а и като свърши гаранцията?
Както казах обаче тази кола си остава в мойте топ-10


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 29, 2008 9:09 am
 

Аватар
turbo cornpressor
turbo cornpressor

Регистриран на: Пон Сеп 29, 1975 8:20 pm
Мнения: 5003
Местоположение: Зад волана на Saab-а
Автомобил: 9000 CDE Nordic, 9-5 Vector Combi
За всички фенове на 9-7X имаме приятна изненада. При желание (за седмица) можем да осигурим чисто нов 9-7X Aero с почти 400 к.с. Цената е вече доста под предишната продажна на модела т.к. и долара доста се срина. С други думи - колата очаква бъдещия си собственик срещу само 123 К лв.

_________________
Saab не е просто автомобил. Това е начин на мислене!

Изображение
Where the 900 fits in!


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-7X, 9-4X

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab