Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 7:49 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Благодарско колега, ще му се обадя да видим, но като гледам описанието е пробвана точно на 9-5 ,а тя кошницата е същата. И като и гледам дебите си е егати ъпгрейда :rofl: , което ще ме улесни след време, предвид мислите които имам :twisted: :roll:

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 11:35 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
поръчана е вече помпа Walbro 255lph и утре щебъде налична и монтирана и дасе надяваме че вечерта ще раздавам газна аероплана :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 12:39 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
ocb120 написа:
Колегата hyperaccel продава следното http://olx.bg/ad/gorivna-pompa-aem-e85- ... 5lls8.html Звънни да провериш дали е съвместима :)

Да, тази помпа е за него - ДонПепоне:
http://www.aemelectronics.com/2007-saab ... rbo-gas-fi
http://www.aemelectronics.com/products/ ... fuel-pumps
:D
Ама вече си е поръчал друга, тя също не е лош избор, като производител, напротив.

don_pepone написа:
поръчана е вече помпа Walbro 255lph и утре ще бъде налична и монтирана и да се надяваме че вечерта ще раздавам газ на аероплана :)

Поръчал си само помпата, без корубата отвън, нали? На каква цена и от къде, за да се улеснят последващо търсещите.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 12:48 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Ужас, егати разглобяването:
http://www.saabcentral.com/forums/showp ... stcount=78
https://www.google.bg/search?q=SAAB+9-3 ... SwKHTTXCPs
УСПЕХ!

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 12:53 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Само Помпата поръчах да. В OLX има едни пичове от Ямбол- Nolimitperformance помпата е 100кинта и е реплика на walbro , но с тествано наличен дебит като walbro-то. Останалите няколко обяви из нета(ОЛХ-а) са също зареплики, но не е упоменато това. Оригинално уалбро струва около140$ с доставката от USA, така че си правете сметката тук какво се продава. Искаше ми с да взема АЕМ-а от колегата понеже е оригинален и ще ми е от полза занапред, но уви тоямесецмалко финансите се занулиха понеже си купих газов инжекцион, поръчах бубини (3бр, които да сменя като се слага газовото(задните 3) ) и сега и тая помпа ми обърка работите понеже тияпари не ги бях смятал в бюджета :)

П.С. Разглобяването нее сложно, резервоара го свалиха за 20-25 минути и в момента седиичака с свален резервоар и извадена помпа. Утре до обяд ще мидоставят новата и се надвам вечерта да карам :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 2:20 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
don_pepone написа:
помпата е 100 кинта и е реплика на walbro

Не мога да повярвам на ушите си.......
Как ще вземеш реплика? Колко спести? Едни 50-100 лв ли? И то точно за тази част?
Може да спестиш от закуска, но не и точно от това.
МНЕНИЕ КОЕТО Е ЛИЧНО МОЕ.... ДОКАЗАНО С ОПИТ!
Но... всеки си пати сам от решенията, които сам е взел и ще се сърди само на себе си, реплики в али експрес и къде ли не и по-евтино ще намериш.
По добре в гаража още 1-2 седмици, докато се опаричиш, отколкото пак там след време отново с разглобен резервоар и нова покупка.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
За спестено-спестих 120лв, но колата трябва да излезе до утре от сервиза иначе пречи,а няма как да я разкарвам на платформи наляво надясно. Наясно съм с риска от репликата и другият месец ще си взема една истинска walbro или AEM но в момента съм почти на Нула с финансите,а колата неможе да седи там разколачена. И все пак ако бях казал че е само Walbro без това чее реплика просто щеше да си мине ейтака като инфо :) , поне съм честен . Определено това не ми е трайното решение ,а просто моментно такова

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 9:22 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Имам 2 въпроса:
1-На колко оборота трябва да удря ограничителя на тая кола,че чета на няколко места че е на 6400об/мин , а моята отива до 6800-6900 и как мога да разбера дали е ремапвана още в италия
2- на колко бара трябва да работи в бензиновата рейка, че като сложа тая помпа искам да видя как се държи в различите обороти

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 10:31 pm
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1631
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
don_pepone написа:
...как мога да разбера дали е ремапвана още в италия...

Например като отидеш някой да ти прочете софтуера... :goodheart:

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 10:36 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6915
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0
Аз поне не съм чувал за увеличаване на максималните обороти при тунинг. Все пак, това не е една друга марка, да ги бутаме и да чакаме да се случи нещо някъде накрая на червеното. :D


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Авг 06, 2015 5:53 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Ibraim написа:
don_pepone написа:
...как мога да разбера дали е ремапвана още в италия...

Например като отидеш някой да ти прочете софтуера... :goodheart:

ХЕхе де да имаше кой в близките 100-200км... освен при Келеша(TST racing) в Варна ама нещо не ме кефи много тоя младеж...

Hurricane- незма, брато,ама моята си отива почти до 7к об/мин, преди имах алфа (атмосверка) и нея като ми я ремапнаха отиде от 6500 на 6800, та затова се чудя дали е баран софта, макар че на Турбо кола няма смисъл наситина, но е факт

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Авг 06, 2015 6:01 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Такам драмата пекратена , колата вече си бръмчи с новата помпа и няма никакви ядове, пробвах я до 5-та с пълна газ и си е ОК, остава да видим колко време ще изкара това "walbro" а аз междувременно ще си купя една истинска помпа да си чака своят ред :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Авг 07, 2015 8:42 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 2:44 pm
Мнения: 423
Местоположение: София
Автомобил: saab 9000 cse & 9-5 SE
Извинете за намесата,но не беше ли по-лесно да се свържеш с колегата hyperaccel и да го питаш за неговата АЕМ с по-голям дебит.Безаварийно с новата помпа.

_________________
СААБ 9000 CSE


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Авг 07, 2015 2:22 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
На предната страница съм обяснил защо се наложи да прибегна до тази помпа която сложих :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Авг 09, 2015 4:45 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Днес цял ден и вчера след обяда се занимавам с монтажа на газово на Саабя, но освен че си е Зор на тая кола,ами и гаражъът ми е толкова тесен,че нее истина...
Такамм имам 2 въпроса:
1- Има ли къде да закача ОБД линията в моторният отсек за да не я карам чак до буксата под волана
2-Някой има ли си идея къде има оставени отвори с гумени тапички между моторният отсек и купето вътре,че се оглеждах като замаян и не видях, но уви няма и много място за гледане

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab