Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Авг 03, 2015 12:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
slavi написа:
умрял датчик на коляновия вал, още повече, че си видял и такава грешка. Следващият заподозрян е бензиновата помпа.

Когато въртиш на стартер, оборотомера помръдва ли?
Помпата - вдигате седалки медалки и един седи отзад да чуе, дали при подаване на контакт върти............. или пък развърташ някъде около ДВГ-то маркуч за високо налягане и даваш контакт и гледаш иде ли, не иде ли......... ама пак двамца.... да се не запалите.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Авг 03, 2015 2:56 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Довечера ще пробвам да видим и ще пиша. Снощи ми направи впечатление че като задържа да върти стартера стрелката на бууста се мърда леко, но не загледах оборотомера.
П. С. Тъкмо и поръчах нови бибини, че да ги сменя когато ми слагат газовото, което мислех да стане до краа на тази седмица и тя взе че ми направи номер....

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Авг 03, 2015 5:33 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 2:12 pm
Мнения: 2245
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 AERO'03 10x to the Devil
Моята именно при студен не запали един ден, като не беше дала никакви индикации за проблема преди това. Така че имайте едно на ум и най-вече късмет къде ще се случи.

_________________
Обичаният SAAB заслужава едно Дяволско докосване! :turbo
ViOlatOR


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Авг 03, 2015 9:16 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Такам след тазвечершните тестове: датчика чете оборотите, няма грешки, има ток има гориво но само в резервоара, не и в рейката!!! Тествахме помпата през диагностиката и се пуска и спира, но няма дебит и налягане отпред. Утре ще я рахвърля да видя какво става точно. Подозирам силно бензиновия филтър, понеже не съм го сменял аз лично и не се знае на колко км. е . Другите опции са регулатор, помпа или сцепен маркуч в резервоара към помпата

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 8:58 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Не съм сигурен, но е зор да се свали помпата, може би се сваляше резервоара. На бившата 9-3SS на дъщеря ми, поради смяна на сензора за количеството бензин, сваляха резервоара, питай Митака и Дидо, че бая попържваха при тази процедура. Може би и тук ще е резонно, да се направи с флекс отвор под задните седалки, та да не се сваля и качва резервоар, по причина помпа. Е, стига да знаеш къде да го направиш пустия отвор.
Важното е, че има индикация, защо не тръгва двигателят.
Дай знак, как се развиват нещата.
УСПЕХ!
БОБИ

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 10:34 am
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1631
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Очевидец съм как за 1,30 мин 2 пъти се свали и монтира резервоара на моя SS. Имай предвид обаче, че сме с различно гориво.
Успех...

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 11:28 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Довечера след работа продължавам с дерзаенето :)
Никакво рязане няма да има, просто е абсурдно да си го помисля дори.
Ще започнем с смяна на филтъра и след това сваляне ма помпата

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 12:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Ibraim написа:
Очевидец съм как за 1,30 мин 2 пъти се свали и монтира резервоара на моя SS. Имай предвид обаче, че сме с различно гориво.
Успех...

Аз не вярвам да има луд производител, който да прави различни резервоари на един модел... къде ще му излезе сметката, а и няма никаква логика.
Така, че обмени опит в свалянето с Дон Пепоне. Ама в свалянето на мацки на плажа.... :rofl:

don_pepone написа:
Довечера след работа продължавам с дерзаенето :)
Никакво рязане няма да има, просто е абсурдно да си го помисля дори.
Ще започнем с смяна на филтъра и след това сваляне ма помпата

Логично е да се смени първо горивния филтър. И е хубаво. Но е нелогично от него изведнъж да спре. Освен някаква голямо парче мърсотия да е заплувало по тръбопровода и отведнъж да е запушило, ама не ми се струва да е чак такъв карък. Пък и винаги има първи път.
Не една 9-3 от старите е с изрязан отвор, точно по тази причина, монтаж и демонтаж на помпата. Нито се вижда под седалките нито боли. :D

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 5:38 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Констатацията е - бензонова помпа, сега се търси такаваTI AUTOMOTIVE f80000247
26511-1-0077

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 6:47 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Точно от този производител ли ще трябва да е
http://www.tiautomotive.com/?page_id=1550
И имам питане, тя, тази помпа, не е ли еднаква на всички бензинови?
Без да съм дал 2,8 двигател:
CAMBIARE VE523011
DELPHI FE049112B1
CARTER P76289M
AIRTEX E8489MN
SPECTRA PREMIUM / COOLING DEPOT SP5004M - {#12805467, 22666246} Module Assembly
DELPHI FG0514
BOSCH 69702
AIRTEX E8489M

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 7:11 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Я сега за 2,8:
AIRTEX E8894M
SPECTRA PREMIUM / COOLING DEPOT SP5006M - {#12763086} Module Assembly
BOSCH 67604
RETECH AFS1107S

http://www.amazon.com/Airtex-E8894M-Fue ... B004SJWELM
http://www.ebay.com/itm/Fuel-Pump-Modul ... 1905610011
http://www.yoyopart.com/oem/11005120/airtex-e8894m.html
http://www.fuel-pumps.net/tu305.html

и така нататък, ще намериш другите с чичо Гуглето.......... :D

http://www.ebay.com/itm/SAAB-12763086-G ... 1770417550
https://www.google.bg/webhp?sourceid=ch ... 2012763086
saab 12763086

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 7:26 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Хмм значи имат разлика с по малките бензинови мотори... На мен ми трябва само помпата без кошницата и нивомерът
Някъде има ли описано какъв им е дебитът на тия помпи, защото едвали имат друга разлика

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 9:33 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Сега ако някой каже дали ще мога да я заменя с едно walbro 255lph http://olx.bg/ad/benzinovi-pompi-walbro ... 4h1eg.html и направо да ъпгрейдна :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 10:42 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3493
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
don_pepone написа:
Сега ако някой каже дали ще мога да я заменя с едно walbro 255lph http://olx.bg/ad/benzinovi-pompi-walbro ... 4h1eg.html и направо да ъпгрейдна :)

Някъде ми се мерна в един английски форум баш това.............може и да го направиш.
Ама сега не ми се търси, че е късно.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 7:36 am
 

Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 05, 2012 9:32 am
Мнения: 352
Местоположение: Варна майка
Автомобил: saab 9-3 SS 1.8t MY'04
Колегата hyperaccel продава следното http://olx.bg/ad/gorivna-pompa-aem-e85- ... 5lls8.html Звънни да провериш дали е съвместима :)

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab