Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Юни 23, 2015 10:22 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Аз се колебая между Ланди ренцо и Романо , но се чудя дали има смисъл от OBD2 газова или не

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Юни 24, 2015 6:14 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юли 28, 2014 7:07 pm
Мнения: 35
Местоположение: София
Автомобил: saab 9-3 ss aero
Има смисъл защото рано или късно ще светне чека от смес.Това е и идеята ма обд системи да си прави адаптации в реално време .Ако е без обд ще я настроите за известно време и като сипеш няква друга газ и всичко отива по дяволите.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Юни 25, 2015 1:53 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Да повдигна пак казуса за заключването на капака за резервоара. На моята го няма Щифтът който излиза да заключи капака и реално не се заключва. Въпросът е , някой свалял ли е тазимашинка, как се сваля и ако не подлежи на ремонт то замяната и директна ли е или пак се стига до Тех2 (то да взема да си купя един накрая :D )

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Юни 25, 2015 8:54 pm
 

Аватар
Remove before flight
Remove before flight

Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 6:14 pm
Мнения: 3013
Местоположение: Козлодуй - на топло в реакторите
Автомобил: ex 9000, 9-5 2.3 aut. Devil Performance
Като гледам при мен е моторче като на вратите, само дето накрайника е различен. Дръпни кората отстрани на багажника и ако може го свали. Предполагам, че ще може малко да се побългари липсващия щифт.

_________________
Много харесвам СААБ, но ще си купя Мерцедес, да не ме помислят за беден.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Юни 25, 2015 10:14 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Хмм аз кората я дърпах , но не ми се видя как ще излезе от там , понеже се виждат само кабелите му... май ще трябва да поогледам по-обстойно

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Юни 28, 2015 4:56 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Пичове, вчера с Урагана правихме опити да Активираме АУКС-а с ТЕХ2 , но уви- безуспешни. Оказа се че колите баш от 2006 понякога са проблемни и неможе с ТЕХ да се генерира Секюрити код, та въпроса ми е някой има ли идея как да се процедира по тоя въпрос :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Юни 29, 2015 10:52 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2955
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
С GlobalTIS, а не с TIS2000

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Юни 29, 2015 5:20 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6915
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0
freaktattoo написа:
С GlobalTIS, а не с TIS2000

Казах му аз, след разговора с теб. :)
Не ми е бил необходим досега, ама заради такива случаи, трябва взема и да го преборя тоя GlobalTIS. :D


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Юли 07, 2015 12:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
don_pepone написа:
Да повдигна пак казуса за заключването на капака за резервоара. На моята го няма Щифтът който излиза да заключи капака и реално не се заключва. Въпросът е , някой свалял ли е тазимашинка, как се сваля и ако не подлежи на ремонт то замяната и директна ли е или пак се стига до Тех2 (то да взема да си купя един накрая :D )



Проблема е решен ! Оказа се че някакси (или някой) е било просто вкарано щифтчето (това което излиза при заключване) на машинката вътрев отвора и сее наклинила нанякъде си цялата машинка и при заключване то си се движи, но не излиза навъм в се движи в кухината на калника около капаката на реервоара.
Та развих двата винта на които се държи и я наместих и вече 5-6 дни си работи нормално и безотказно, просто пиша сега, след като съм го изтествал :)
П.С. Винтовете са зад 'капака" в багажника, като се махне и те се виждата. Отвътре има втора кора с 2 щипки, която се маха за да се стигне до машинката. Цялата процедура отне 15 мин.

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Авг 02, 2015 9:05 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Ейй това Сааба нее никак скучна кола еййй :)
Денска голяма изненада, карам си -всичко 6+ , гася колата пред един магазин, седи 20-30 мин, излизам и няма палене. По точно запали, претресе странно мототра, огасих я и повече не запали пущината. четах с едни ОБД адаптер и имаше Powertrain eror и Crankshaft sensor eror, след това ги изтрих , но уви не запали. Странното е че като дам на контакт чек енджин лампата светва, на СИД-а си изписва чекинг , но не изписва накрая Чекинг ОК, ами направо минава към избраната преди огасяне функция за показване (в моя случай среден разход). При това положения колата върти яко на стартер , но няма палене, няма и бегли признаци дори да препали да притресе нещо- Просто върти на стартер.
Откачах акумулатора но без ефект, четах пак с ОБД адаптера който имам и не записва други грешки, но това не значи че няма, все пак нее гледана с тех2........... ИДЕИ ??

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Авг 02, 2015 9:25 pm
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1631
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Извън темата:
намери си още една кола, защото човек който има SAAB, трябва да има и какво да кара...

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Авг 02, 2015 9:32 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
хахаха то за всяка втора марка така говорят, ама както и да е. Май ще се наложи да си купя един тех2 че в нашия мил роден Добрич е голям зор някой да ти закачи колата с нещо повече от ОБД адаптер :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Авг 02, 2015 9:34 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 2:12 pm
Мнения: 2245
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 AERO'03 10x to the Devil
Хахаха, добра идея, аз затова имам и 2 резервни SAAB-а в момента. :-)
С 95% вероятност ми звучи като умрял датчик на коляновия вал, още повече, че си видял и такава грешка. Следващият заподозрян е бензиновата помпа.
И с Tech 2 няма как да го диагностицираш тоя проблем с датчика, мисля.

_________________
Обичаният SAAB заслужава едно Дяволско докосване! :turbo
ViOlatOR


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Авг 03, 2015 12:06 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2010 8:15 am
Мнения: 858
Местоположение: Burgas and rest of the world
Автомобил: Saab 9-5 3.0 tid..Saab 9-5 2.3 t
slavi написа:
С 95% вероятност ми звучи като умрял датчик на коляновия вал,


Да,но при студен двигател трябва да запали,или греша??

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough. Famous words by Mario Andretti


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Авг 03, 2015 6:29 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 537
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
При студен ше запали ама зависи колко е умрял хаххаха. Първа степе е да не пали при топъл, а втора хич да не пали.
Колата снощи седя 3 часа близо да изстине ибпак пробвах, но уви без резултат..

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab