Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Съб Окт 29, 2016 10:54 am
 


Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 1:34 pm
Мнения: 61
Автомобил: NG900 Aero
Ясно, не очаквах да е толкова тънка на b204/205 си е сериозна тръба, която идва директно от главата.
Като си връзвал към турбото преди или след него закачи?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Съб Окт 29, 2016 7:14 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
След него- това маркуче , което е на снимката с номер 14 е точно това , което идва от турбото. от него илиза метална тръба 10мм , минава над термо щитът и чрез това маркуче отива в разширителя (или поне така си мисля че е посоката на потока) ако реално потока е в обратната посока (което ми се струва че щее странно) то ако се вържа след турбото щее супер. Просто не виждам кое и как ще засмуче водата от разширителя за дая прекара през турбината

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Окт 30, 2016 11:58 am
 

Аватар

Регистриран на: Сря Ное 06, 2013 7:16 pm
Мнения: 151
Местоположение: Варна
Автомобил: 9-3 2.0T aero Deviltuned
Доколкото си спомням, споменавал си че изпаритиля ти е за 350к.с., така че предполагам е меджик. Ако сложиш още един няма ли да си решиш проблема?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Нед Окт 30, 2016 12:20 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
:rofl: Меджик няма ида го гледам на снимка, това е огромна заблуда ако някой му вярва чее за толкова коне.
Изпарителя ми е Tomasetto antarctic AT13 за 250 KW ~=340 коня, като е специално разработен с двойна камера за подгрев. Преди това бях с Атикер sr06 усилен 300KW и пак бе същата работа. И двата държът налягане перфектно дори и при фул тротъл,което показва че не клякат те а потока на топла вода,а и при мен има изстиване при поддържане на скоростта, където няма голяма консумация,просто топлата вода там има слаба циркулация..
В момента се закачих на охлаждането на турбото, но там въпреки че има гореща вода, тръбичката е само 10мм (външен размер) и малко дебита куца

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Ное 01, 2016 10:52 am
 


Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 9:22 am
Мнения: 45
Местоположение: Габрово
Автомобил: Saab 9-3 1.9TiD 04 ARC
Ами сложи му една външна електрическа помпа за антифриза последователно на изпарителя .
Примерно от тук :
https://www.megaparts.bg/product/1568359292
Дебита ще ти се стабилизира с нея независимо от оборотите на двигателя .
Може спокойно да го върнеш на кръга на парното и ... :turbo


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Ное 01, 2016 1:28 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
За това не се бях сещал... Ще го обмисля като вариант. Но първо мисля да сменя водната помпа, че така и така ще я сваля за проверка.

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Дек 05, 2016 6:03 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Сложих такава помпа нова бош и определено има подобрение.


Някой да знае с какъв твърд маховик мога да сменя моя демферен???
Тъй като съединителя ми е тръгнал леко искам да го сменя, но мисля и за ремап а там несъм сгурен как ще се отрази на маховика ми в бъдеще и дали ще изкара още един съединител живот :) та се чудя за конверсия с твърд, нов претискател и няква 5-6 лъчева керамика (примерно)
П.с ако има значение съединителя за 2.8 го дават като ъпгрейд за 2.0 210 коня версията

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Дек 14, 2016 7:58 pm
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1459
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Докъде стигна колега, ще правиш ли съединителя, а ремапа? Или окончателно си решил да я махаш?

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Дек 14, 2016 9:47 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
поръчах помпа за съединителя днеска, и утре идва.. та тия дни ше я сменя. почвам от нея че от доста места ме позамислиха как ако е съединител, няма да се влияе от температурата и тн. та почвам с помпата на педала и ако не, поръчвам съединител и сменям.
За продажбата съм на кантар още, но ако аз си сменя и съединителя вероятно няма да я дам, че някак нее гот на налея още някви пари и някой да кара на готово, понеже и сега несъм налял малко но народа не го оценява,а гледа евтенийката.
Относно ремапа просто изчаквам малко, и ако си я оставя ще я ремапна след зимата,а може ипреди това :twisted:

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Дек 28, 2016 8:20 am
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1459
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Смени ли помпата колега, какъв е резултата?

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Дек 28, 2016 9:34 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Смених я да, още миналата събота. Ефекта е ,че педала стана една иде по-мек от преди, после регулирах и жилата и има леко подобрение но за мен нее идеално всичко. Странното е че карах 2 опела тия дни и те са по същия начин и вече доста хора ми обясняват как опелите и саабите били така зимата и имали малко по трудно влизане на скоростите и тн и че нямало какво да направя... не зная вече какво да вярвам и какво да правя

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Дек 28, 2016 10:25 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6598
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0 MY'97
8-ма зима карам 93SS, не съм забелязал някакви проблеми по превключването на скоростите, а даже и масло не съм сменял още. ;)


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Дек 29, 2016 12:25 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Аз съм карал доста коли(били те лични или служебни) някой от тях нови, но някак не го приемам за нормално това нещо...
Лошото е че никой не поема отговорността и да каже "Това е " и да се направи/смени , ами всеки само хвърля предположения, които да са за моя сметка

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Дек 29, 2016 4:18 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6598
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0 MY'97
Ако не си го правил вече, най-добре да сравниш с някоя друга 93-ка, като я покараш малко.
Не знам, евентуално и хипотетично, може на другите коли, които си карал скоростите да се сменят по по-лесен/различен начин.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Дек 29, 2016 7:33 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 517
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
:) т оза карането ОК, но определено не са Ок в моментаа като я купих не беше така. Освен това карам 3та лична кола с "маслен съединител" а не с жило ... да мине зимата и ще се сваля кутията да се види(нараво смени) съедиителя ( все пак е на 10г и 130к км), че да я подготвя за Ремапчето :) а дотогава ако има лев може и турбинката даполучи ъпгрейд към 19Т, но това засега не ми е на дневен ред :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab