Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Окт 17, 2016 6:23 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 518
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Привет, зная че тука не сте фенове на варненската част, но да питам някой знае ли Сервиз с ТЕХ2 в или около Варна , че искам да си активирам няколко опции,а няма как иначе :(
Опциите са АУКС и усилвателя в багажника.
В връзка с това да питам някой знае ли коя оптика е вход и коя изход, понеже са еднакви и се различават само с различна тапичка накрая, което е относително понеже може лесно някой да я размени .. :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Окт 17, 2016 11:10 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3708
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Малко се кзказваш като.... Ще преведеш ли израза варненска част? Нямам спомен да не съм помагал на нягого там, да не говорим че има поне 5 човека идващи от там до София за сервиз. Сега по въпроса. Проблема е че дори в бившия офиц сервиз дори не разполагат със "секюрити аксес" за това няма как да препоръчам когото и да било. Усилвателите тръгват и без женитба (поне тези под седалката) та можеш да пробваш, но АUX-а няма да пожелае

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Окт 17, 2016 12:37 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 518
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
За Аукса зная че 100% си трябва Тех, за усилвателя Урагана каза че е същата работа, но и аз се надявам да тръгне просто така. Като дойде ще го пробвам и ще видим- относно оптиките Коя е вход и коя изход или на проба грешка да карам, все пак са само 2 :)

За "варненската" част много добре ме разбраха всички, че нямам предвид че някой на някой ще откаже, а че има някакво "напрежение" между двата форума, което така и не разбрах защо е.
Според мен не стига че сме супер малко хората с Сааби , ами и да се делим е тъпо, но това е друга бира.

Някой знае ли дали задния Амп се включва по оптика или му се подава захранване като се пусне аудиото

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Окт 17, 2016 1:33 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6625
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0 MY'97
don_pepone написа:
За Аукса зная че 100% си трябва Тех, за усилвателя Урагана каза че е същата работа, но и аз се надявам да тръгне просто така. Като дойде ще го пробвам и ще видим- относно оптиките Коя е вход и коя изход или на проба грешка да карам, все пак са само 2 :)

Казах то това, по пътя на логиката, защото за повечето модули по колата е нужна тази процедура.
Вече Дидо като занимаващ се с различни коли ежедневно може да каже как стои в действителност въпросът.



don_pepone написа:
За "варненската" част много добре ме разбраха всички, че нямам предвид че някой на някой ще откаже, а че има някакво "напрежение" между двата форума, което така и не разбрах защо е.
Според мен не стига че сме супер малко хората с Сааби , ами и да се делим е тъпо, но това е друга бира.


Единственият човек от Варна, с който е имало пререкания тук, и който реши, че няма да ни посещава и да пише (не е баннат) е miro343.
Същият, като беше изгонен туниг гуруто Whitepower, и двамата с пловдивският бизнесмен, който е с бан тук по негово лично настояване, а не наложен от нас, подчертавам, защото гледам, че обича да злоупотребява с това там, та двамата като решиха да си правят форум, Мирко изрази симпатии към тях и се "премести". Лошо няма, едни си отиват, други идват, такъв е живота, а угодия на всички няма как да има.
Сега гледам, че и там му е отесняло и е стигнал пак до старата песен "няма да посещавам форума ви", ама то за него това явно е нормално....
С никой друг от Варна не е имало пререкания, скандали и т.н., нито с мен, нито съм чел/чувал да е имало такива писмени или устни с друг член на този форум.
Вече дали Мирко е говорил на варненските фенове и им е внушавал някакви настроения, нямам идея, това можете вие да го кажете.
По принцип, хора от Варна са идвали и идват по срещите ни.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Окт 17, 2016 4:24 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 267
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
Аз мисля да се "обадя" в глухото пространство и да отправя апел- постоянно вътрешно раздразнен на случващото се или опитите да се случи нещо ново в пространството в което "витаят" стари кавги, настроения, разлика в разбирания и друго.
Аз, като "страничен" наблюдател, който се появи при Вас (СААБ-ерите) в период СЛЕД като са настъпили всички тези неща, крайно заобикалям конкретни ситуации за вербално или писмено предаване на различни "нагласи". Мисля (през моята си призма), че както АЗ като потребител имам нужда от форум, приятели, познанства с други фенове, НУЖДА от това да виждам, възприемам, карам или просто да се радвам на други автомобили от марката, ТАКА И ФОРУМА има нужда от такива като мен - не като нещо специално, а просто като ПОТРЕБИТЕЛ, който се интересува, пише, изразява мнение, чете, създава контакти, ходи на срещи и т.н.т. За някои потребител, за втори познайник, за трети - приятел, за друг - фен, но в крайна сметка - ПРОСТО ЧОВЕК!

НЕ БИХ СЪВЕТВАЛ НИКОЙ да се ограничава от контакт с КОЙТО И ДА БИЛО човек НЕЗАВИСИМО от кой форум е той ТАКА , КАКТО МЕН НИКОЙ НЕ МЕ Е ПОСЪВЕТВАЛ СЪЩОТО за вече близо 2 години участие тук във форума, а и на живо!

И колкото повече време се обръща на важните неща- тези които ни вълнуват, карат да мислим един за друг като за приятели, подканващи ни да направим следващ план за сбирка или да вдигнем телефона за консултация/съвет/уговорка за бира или просто лафче, толкова по- малко би оставало за подобни кавги, нежелани ситуации или връщане към минали случки.
Защото НИЕ сме тук- днес, такива каквито сме!

Нека градим, стига сме рушили! За това имаме нужда най- вече от морал, който за съжаление на доста от нас поради една или друга причина в историческото ни житие, та до днес не се среща като силна черта!

Преслав, съжалявам за отклонението в типичен :offtopic1 ! Пиша го понеже след твой коментар се започна страничната тема ...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Окт 17, 2016 4:51 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 518
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Hurricane мерси отново, както казах не веднъж си ми помагал ,а з се чух с човека за тоя усилвател и ще ми го прати тия дни, та до края на седмицата ще имам резултат :)
Още едно питане по темата- някой който има усилвател в багажника да мерне кога той получава захранване- дали като се пусне радиото или си има постоянно.

Относно разделението, та чак на два форума,аз него разбирам много, но и несъм би лв тая среда когато сее случило, просто както изразих мнение по-горе- за мен е странно толкова малко на брой хора да се цепим, но както ти каза Угодия на всички няма, така че всеки сам си избира страна или неутралитет.

Яска- няма проблем за отклонението, наистина аз зачекнах темата. Абсолютно съм съгласен с мнението и виждането ти, но уви няма какво да се направи понякога.

П.С. Дай да се чуем тия дни за по кафе/бира нещо, но на ЛС ще се уточним или по телефона

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пон Окт 17, 2016 8:29 pm
 

Аватар

Регистриран на: Сря Ное 06, 2013 7:16 pm
Мнения: 151
Местоположение: Варна
Автомобил: 9-3 2.0T aero Deviltuned
Миро не е говорил нито внушавал негативни мнения за форума. Аз лично сега разбирам за неговия случай.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Окт 19, 2016 5:20 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3708
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Извън темата:
svetliovarna написа:
Миро не е говорил нито внушавал негативни мнения за форума. Аз лично сега разбирам за неговия случай.

Ти предполагам говориш за друг Миро. Ако споменаваш колегата със сервиза, то той никога не е писал нищо тук, та едва ли се споменава по какъвто и да е повод

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Окт 19, 2016 6:38 pm
 

Аватар

Регистриран на: Сря Ное 06, 2013 7:16 pm
Мнения: 151
Местоположение: Варна
Автомобил: 9-3 2.0T aero Deviltuned
Извън темата:
За Миро с червения 900 говоря.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Окт 19, 2016 9:12 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 518
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Извън темата:
бах мааму стана мазало, но от цялата раута схванах че явно всеки говори за различен Миро хаха

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Окт 28, 2016 7:46 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 518
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Някой има ли идея кой от двата маркуча е входящ и кой изходящ към парното?
Единият е директен от главата към парното, а другият има отклонение към разширителният съд.


Прикачени файлове:
cooling system.jpg
cooling system.jpg [ 96.89 KiB | Прегледано 724 пъти ]

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me
          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Окт 28, 2016 8:35 am
 


Регистриран на: Пон Сеп 23, 2013 10:05 am
Мнения: 55
Местоположение: София
Автомобил: saab 9-5
N 20 е входящият към парното, а N 18 е изходящият.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Окт 28, 2016 11:30 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 518
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
И аз съм на това мнение, но несъм 100% сигурен, понеже ми вкараха мухата ,че обезвъздушаването можело да е на изхода на главта , тоест на маркуча с отклонение към разширителния съд ио реално той да е маркуча , който подава.. но това е хипотеза.

Питам понеже имам един казус с отоплението на изпарителя на газовото ми. В началото бях вързан последователно точно на Маркуч 20 ,но се оказа че там явно потока е слаб (предвиден е колкото да стига за отоплението на колата) и зимата не ми отопля добре газта. После се вързах успоредно а пробата, за да неби клапана , който управлява топлата вода влизаща в парното, да прави няква редукция и да намаля потока, но уви още по-слабо стана отоплянето, та затова се чудях кой е подаващият маркуч и ако е другият с отклонението към разширителя (№18) да се вържа последователно на него....
Гледах някви поляци (голяма газаджийска фирма) са правили няколко Инсигнии с същия мотор иса се вързали последователно на охлаждането на турбото (№14) , но след като опитах и това не останах очарован, поне при градско каране и сутрешното загряванае за да обърне на газ (доста бавно се отопля сутринта), като тия дни ще я покарам и извънграда да видя как е като се натовари и загрее турбината ....
Общо взето е няква диелма кво става и къде е топлото на тая кола, вярно че мотора нее предвиден за заводска газ,а си е мислен да се кара яко и затов са му направили някво вътрешно циркулиране с малка отбивка към парното.. колата зимата си държи 88-90 градуса извънграда дори и при -10 -15 градуса

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Окт 28, 2016 5:13 pm
 


Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 1:34 pm
Мнения: 61
Автомобил: NG900 Aero
Според мен ако има подгряване на дросела, от там би трябвло да стане най-добре подгряването на изпарителя (зависи къде си го забол разбира се), а и без това за нашия климатичен пояс е напълно излишно и можеш да го елиминираш.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Окт 28, 2016 9:31 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 518
Местоположение: Добрич
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Дросела се грее от една нищожна 8мм тръбичка, тази на турбото поне е 10мм

П.С. глупости говоря-аз нямам подгрев на дросела, тая тръбичка идва отстрани на мотора, минава над колектора (както е на схемата) и отива в разширителният съд

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab