Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Яну 04, 2017 9:44 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Да попитам кой какви наблюдения има над различните марки съединители.
Колебая се между Luk, Valeo ,Sachs и трите ги намирам на приблизителни цени(+-50-60лв) за комплект , та се чудя какъв да е. Някой слагал ли е, на какви коне и Нм се кара , от колко време и тн

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Яну 05, 2017 9:48 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Хайде де , какво скромничите :) тука пълно с Турбо сааби, и всеки втори е ремапнат, а никой нее сменял съединител ли..?

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Яну 06, 2017 9:39 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 31, 2005 10:10 am
Мнения: 517
Местоположение: Sofia
Автомобил: saab 9000 Deviltuned aero
Последно сложих Sachs.По спомен колата беше 450нм,240мм диаметър на феродото и държеше на зор.Даже си спомням,че веднъж 5та предавка се предаде но съединителят удържа.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Яну 06, 2017 1:06 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Като е ли и аз клоня към закс, сякаш най-малко негативи има за тях :)
Моят също е 240мм и след ремапа щее около 450-470нм. То освен феродото има значение и колко е "стегнат" притискателния диск,че ако е лабав и 300мм да му сложим все тая :rofl:
Ще поровя старателно за да сондирам информация и мнения на ползватели и ще скачам в джаза :)

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Пет Яну 06, 2017 8:25 pm
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1544
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
За керамика мислил ли си?

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Съб Яну 07, 2017 10:09 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
По принцип да , но не зная какви са вариантите там като марки и тн, а и не ми се дават 1000+- лв за това.
Също ми себиска да е от някъв тукашен магазин по голям и да си носят гаранция, а не ако изтропа за има няма 10-15к км и да си го търкам на главата

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Сря Яну 11, 2017 12:22 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3726
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Що ли си мисля, че това е най надеждното СИЛОВО и най-евтино изобщо решение. Аз лично съм тествал произведен тук и няколко купешки диска, и казано честно държат на доста над 500НМ. В тази версия минаваш само с фрикционен диск, без да има нужда от друг притискател. Колко щеиздържи, зависи от режима на каране и с каква площ е керамиката. На времето на "червения дявол" карах с АРracing с 4 лъча и не издържаше повече от 20.000км, но повечето градско, След това слагах на 2 пъти 6 лъчови (един тукашен и един SPEC) и двата са изкарали повече от 40.000км, сега за експеримент съм сложил на себе си накован стандартен, със керамични дискове. За сила ... няма проблем, но като време не мога да кажа, че е минал само 8.000км

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Фев 02, 2017 1:04 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Вече имаме пълен комплект съединител с лагерпомпа LUK, и за идната сряда имам уговорен монтаж
А ако някога се наложи смяна поради Неустискване на Ноя ЛЮК, то ще имам вече свален оригинален сединител и ще му накова една керамика :D


Прикачени файлове:
20170202123016.jpg
20170202123016.jpg [ 96.13 KiB | Прегледано 1296 пъти ]

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me
          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Фев 09, 2017 5:38 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Такам да се похваля вече с ново съединителче. Старият е бил на малко живот преди да пробуксува, от сниманата страна едвам си личът ламелите по феродото ,а от другата страна ги нямаше направо.
Та за всеки който се чудеше как може да има затруднено включване на скорости,а да няма буксуване- Ето може. Това се получавало при саморегулиращите съединители и то като се износят малко повече от страната в която има триене при натиснат съединител. Така че ако усетите затрудняване в включването и смяната на масло не помогне... честито- при мен смяната костваше 750лв + нова биалетка


Прикачени файлове:
.jpg
.jpg [ 121.75 KiB | Прегледано 1170 пъти ]

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me
          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Вто Окт 10, 2017 7:29 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Банда , някой има ли наблюдения над Софтуера на Hirsh, тоест ползвал ли е техен софт и какви са реалните разлики били те в + или - и до колко са верни данните които дават за промяна в еластичността на колата

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Яну 18, 2018 3:22 pm
 


Регистриран на: Чет Апр 21, 2016 3:59 pm
Мнения: 12
Автомобил: Saab 9-3 2005 1.8T
Здравей колега

Дай някоя снимка да го видим как изглежда този изтребител.
Надявам се и аз скоро да попадна на читав такъв.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Яну 18, 2018 3:58 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
https://photos.app.goo.gl/yjYDRf3CTgnlIXh03
В обявата в мобиле е насниман по подробно ибвече е с Варненски номер колата.

Да споделя впечатление от Монро рефлекс газови.
Вчера смених моите предните с такова монро и съм приятно впечатлен, колата седи по стабилно и в същото време вози плавно и не друса толкова по леките неравности.

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Чет Май 03, 2018 10:35 am
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1544
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
don_pepone написа:
Банда , някой има ли наблюдения над Софтуера на Hirsh, тоест ползвал ли е техен софт и какви са реалните разлики били те в + или - и до колко са верни данните които дават за промяна в еластичността на колата


Гледам сложил си "лицензиран тунинг софтуер от фирма Hirsch Performance, който е удобрен официално от СААБ". Давай сега информация от първа ръка. Какви са показателите на колата, доволен ли си, колко ти струваше това нещо, заслужава ли си въобще и т.н. ?!?!

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: +1 в Ескадрилата със 2.8V6 T Aero
МнениеПубликувано на: Съб Май 05, 2018 11:17 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 23, 2014 6:44 am
Мнения: 529
Местоположение: Добрич/Варна
Автомобил: 9-3 2.8V6 Aero
Сложих да.
реално смених ЕКУ-то на колата с такова с сложен на него софт на Хирш.
На хартия според Хирш разликата е 25коня и 50нм при сток кола. Аз съм с нещо като къстъм даунпайп без катализатори и реалната разлика не се знае каква е но да кажем има няма + още 5 коня и 10тина НМ
реалното усещане е доста добро, колата на пътя стана с по нервна газ малко, пълни по енергично оборотомера на всички предавки, определено се усещат НМетрите че са повечко.
На 2ра като и подам газ рязко и от скорост 50-60км/ч започва да изтегля доста и да превърта гуми с пуснат тракшън, като тракшена мига до към 90км/ч. Доускорението на високи скорости е по добро от преди.
Още нямам мно километри навъртяни за да засека разход, но по борд Комп показва сходни цифри спрямо същото каране преди да сложа тоя софт. На дълъг път несъм я засичал още- тепърва ще видим.

Забелязах че като карам на бенз и я изцеждам, леко ми очерня кюнците отзад, което значи че са се запасили с бенз в натоварените режими.
Странното е че братята от Хирш са постгнали на пръв поглед скромни резултати ,но реално нее никак малко като усещане първо, и второ като се има предвид ,че грам не са барнали налягането на турбината и вадят тия подобрения само с новагоривна карта и управление на искрата с повече предварение. Представям си ако бяха пуснали и малко повечко въздухче (примерно на 0,7) предвид че сега си надува скромно на о.45 холд
Цената ми стъпи към 420-30 еврака с доставка от Ибей и обучението на новото ЕКУ за да се подкара на моята кола

_________________
Колкото повече "гърла" под капака, толкова по-голяма усмивка на устата :)
EX Alfa 155 2.5V6 '97y + LPG
EX Mazda 6 2.0i 2004y + LPG
NOW Saab 9-3ss 2006yAero 2.8V6- Самолет на LPG+obd2 Made by Me


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab