Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с палене 2.2 TiD 125 к.с. 2003г.
МнениеПубликувано на: Пон Май 20, 2019 11:57 am
 


Регистриран на: Пон Авг 06, 2018 5:59 pm
Мнения: 4
Здравейте, колеги. Имам проблем с паленето, когато колата е седяла повече време (няколко часа). Установих, че проблема е свързан с това, че не се задържа горивото преди ГНП-то. Това се получи след смяна на маховик и съединител, обаче бяха разкачени тръбите, които захранват ГНП-то и тази за обратната нафта. Преди ремонта, колата палеше перфектно. Сменени са дихтунгите, които стоят на болтовете на гнп-то, сменени са маркучите за обратната нафта и е сменен горивния филтър заедно с цялата кутия. Пробвах да сложа една гумена помпичка от Пежо, която действа като възвратен клапан, но ефекта беше краткотраен. Въпросът ми е следния - възможно ли е това да се получава от думичките на дюзите и/или о-пръстените? Има ли клапан на Гнп-то за задържане на нафтата? Къде другаде има уплътнения, които могат да причиняват това? Не записва грешки на диагностика. Колата работи добре Когато запали, няма спад в мощността, не съм забелязал да има въздух в горивото. Благодаря предварително на отзовалите се.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Проблем с палене 2.2 TiD 125 к.с. 2003г.
МнениеПубликувано на: Вто Май 21, 2019 10:26 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 03, 2007 11:35 pm
Мнения: 1535
Местоположение: София, "Младост" 1
Автомобил: 9000 CDE 1996 Custom Stage by Red_Devil
Здравейте, колега!

Имаше някъде из форума тема с дискусия за подобни симптоми. По спомен, проблемът се оказа в О пръстените.
Разбира се, добре е някой, който разбира от дизели да каже.

Поздрави,

Ангел


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Проблем с палене 2.2 TiD 125 к.с. 2003г.
МнениеПубликувано на: Сря Май 22, 2019 10:19 am
 

Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 08, 2011 12:32 pm
Мнения: 462
Автомобил: 93 MY99г 2.2TiD-150hp;9-5 Aero MY01
на 115к.с. версията на 9-3 OG имаше някакъв клапан за задържане на нафтата, но при мене след смяна на О-пръстените (които обикновено го правят този проблем) И клапана продължи проблема. Предполагаше се, че е нещо свързано с ГНП тогава и проблема се реши с монтиране на клапан от обикновена газова, който да работи само когато колата е на контакт ако не се лъжа.

И да направя следващите дни някоя снимка не знам дали би било приложимо в този случай - все пак темата е за спорт седан.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Проблем с палене 2.2 TiD 125 к.с. 2003г.
МнениеПубликувано на: Съб Май 25, 2019 1:42 pm
 


Регистриран на: Пон Авг 06, 2018 5:59 pm
Мнения: 4
Здравейте колеги, след смяна на дихтунгите на кухите болтове на тръбите за хранене на ГНП-то и обратната нафта, смяна на всички маркучета за обратна нафта и смяна на уплътненията на преходниците за обратна нафта (тези които седят вътре в главата), колата се оправи. Дихтунгите задължително при смяна трябва да се търсят по оригинален номер. Най малката разлика в дихтунгите може да причини проблема с паленето. Надявам се на някой със същия проблем да съм бил полезен.


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3 Sport Sedan

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab