Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2016 9:07 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Ное 26, 2011 4:35 pm
Мнения: 79
Местоположение: Горна Оряховица
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Да около 4000 я карам, все пак има една реклама в която се казва "радостта от шофирането". Но говорих с едни колеги от сервиза на Тойота и ще видим дали ще мога да я закача да видим живите данни. Казват че има проблем с разпад в налягането на горивото. Или дюза или тия соленоиди за които ми каза. Моята диагностика е на Делфи и няма живи данни. Ще видя от къде да се добера до tech2.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Сря Юни 29, 2016 11:45 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2010 8:15 am
Мнения: 856
Местоположение: Burgas and rest of the world
Автомобил: Saab 9-5 3.0 tid..Saab 9-5 2.3 t
Karaboev написа:
Да около 4000 я карам, все пак има една реклама в която се казва "радостта от шофирането". Но говорих с едни колеги от сервиза на Тойота и ще видим дали ще мога да я закача да видим живите данни. Казват че има проблем с разпад в налягането на горивото. Или дюза или тия соленоиди за които ми каза. Моята диагностика е на Делфи и няма живи данни. Ще видя от къде да се добера до tech2.


Най доброто е TECH2 но са малко тестерите за SAAB в България.Ако евентуално има несъответсвие между поисканото(от компютъра) налягане в рейла и реалния перформанс(реално постигнатото налягане) на помпата,то най вероятно проблема е при соленоидните клапани.Помпата е механична няма платки и електроника по нея и като цяло е много надеждна,но пустите им соленоиди дават фира след 300 000км :tooth: което всъщност не е малко.

ПС Хм 4000 об/мин дори и е малко на"кочината" трябва поддържа тренинг,да не се оставя да залинява много много. :D


Прикачени файлове:
Коментар на файл: ето я и помпата в десния край се виждат соленоидите единия с червена букса а другия със зелена,при смяната им се изисква"стерилна"чистота което ще рече да не вземе попадне някаква частица вътре и да я съсипе след като заработи.Демек внимателно и със електроклинер или подобен спрей почистваш,преди да монтираш.
images (1).jpg
images (1).jpg [ 12.28 KiB | Прегледано 1256 пъти ]

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough. Famous words by Mario Andretti
          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Чет Юни 30, 2016 7:03 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Ное 26, 2011 4:35 pm
Мнения: 79
Местоположение: Горна Оряховица
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Таман 300к ги минах и повече, но мисля да оставя така нещата. Всеки ден пътувам с нея извън града поне 30км. Отделно в града въртя докато оставя малкия на градина и жената на работа. Просто съм и свикнал вече сменям на 3000 оборота и нямам проблем. Ако се задълбочи нещо тогава мисля да нагазя в дълбокото, че има една стара приказка докато нещо върви да не се бута.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2016 2:43 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2916
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
Соленойдните клапани с времето се затлачват. Могат да се свалят без да се сваля помпата, ако се жертва един шестограм и се отреже с подходяща дължина за да може да се демонтират... и да се раздвижат с 12в ток в някакъв обезмаслител, за да се почистят.

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2016 6:21 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2010 8:15 am
Мнения: 856
Местоположение: Burgas and rest of the world
Автомобил: Saab 9-5 3.0 tid..Saab 9-5 2.3 t
freaktattoo написа:
Соленойдните клапани с времето се затлачват. Могат да се свалят без да се сваля помпата, ако се жертва един шестограм и се отреже с подходяща дължина за да може да се демонтират... и да се раздвижат с 12в ток в някакъв обезмаслител, за да се почистят.



Това е вярно,могат да се свалят без да се сваля помпата,но не е много лесно.Фреек какво ти е мнението за О-рингите и тефлоновите уплътнения(на соленоидите),те не подлежат ли на подмяна??

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough. Famous words by Mario Andretti


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2016 3:27 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2916
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
Нямам идея.

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Юли 01, 2016 4:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Ное 26, 2011 4:35 pm
Мнения: 79
Местоположение: Горна Оряховица
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Немога да си обясня тая грешка p0301 misfire cyl.1.При дизела. Съмнява ме някоя дюза. Дайте мнение как да проверя, или какво да направя да я отстраня че ме дразни само тя остана.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Вто Юли 05, 2016 12:02 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2010 8:15 am
Мнения: 856
Местоположение: Burgas and rest of the world
Автомобил: Saab 9-5 3.0 tid..Saab 9-5 2.3 t
Karaboev написа:
Немога да си обясня тая грешка p0301 misfire cyl.1.При дизела. Съмнява ме някоя дюза. Дайте мнение как да проверя, или какво да направя да я отстраня че ме дразни само тя остана.



BARDAHL, почни с него,ако не помогне тогава отивай на дюзата.

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough. Famous words by Mario Andretti


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 03, 2016 8:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Ное 26, 2011 4:35 pm
Мнения: 79
Местоположение: Горна Оряховица
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Минах около 7-8к км със добавката, колата се оправи и вече не ми дава тази грешка за незапалването в първи цилиндър. Загубата на турбото също вече изчезна давам и газ до ламарината почти постоянно и проблема със загуба на мощността го нямам вече, без да съм чистил егеера без нищо, само с добавката. Да не зема да я урочасам ама евала много корава машина излезе Сааба.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 03, 2016 10:49 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2010 8:15 am
Мнения: 856
Местоположение: Burgas and rest of the world
Автомобил: Saab 9-5 3.0 tid..Saab 9-5 2.3 t
Karaboev написа:
Минах около 7-8к км със добавката, колата се оправи и вече не ми дава тази грешка за незапалването в първи цилиндър. Загубата на турбото също вече изчезна давам и газ до ламарината почти постоянно и проблема със загуба на мощността го нямам вече, без да съм чистил егеера без нищо, само с добавката. Да не зема да я урочасам ама евала много корава машина излезе Сааба.



:gum:

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough. Famous words by Mario Andretti


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Мар 17, 2017 11:44 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Ное 26, 2011 4:35 pm
Мнения: 79
Местоположение: Горна Оряховица
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Мина се време и се появи един необясним проблем. Колата си върви идеално всички гореспонети проблеми изчезнаха, но от 2 3 дена сутрин взе да върти повече от обичайното за да запали някъде 6 7 секунди което е много. Проверих релето свещите всичко е наред. Веднъж като запали после си пали веднага. При минус 20 си палеше без проблем. Нищо не съм бутал по колата. Дали не си заминават прословутите соленоиди или там признака е друг. Какво ще ме насочите да проверя. Благодаря


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Мар 17, 2017 2:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Дек 24, 2013 5:38 pm
Мнения: 192
Автомобил: Saab 95 2.3t
Да си сменил бензиностанцията ? Като бивш дизелджия мога да те посъветвам да си видиш кшапана за обратната нафта (ако има такъв) , друго ако имаш помпа за ръчно подкачване (не съм запознат с устройството на дизеловите ДВГ при СААБ) трябва преди да запалиш да е твърда т.е. трудно да се натиска ако лекичко се помпи помпиш докато втвърди и после всичко трябва да е ок . Ако е второто и има нужда от помпене означава че има въздух в системата , обикновенно е от клапана който не позволява нафтата да се връща в резорвоара а я държи в ГНПто . Друга причина колкото и да не му се вярва на някой е стартера или заминаващ акумулатор , като запали обърни внимание пуши ли отзад и претриса ли леко мотора ако го прави има въздух . Дизела е будала машина докато не реши да прави въртели . Това са основните неща при добрите стари дизели , сега вече новите изгъзици не ги разбирам . Стария дизелов ФОРД ме научи на доста неща ,най-вече да има хубав акумолатор , редовна профилактика на стартера и качествена нафта и не ме е оставял никога и в момента е пушка на вече почти 1/2 милион км :rofl:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Мар 17, 2017 3:02 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Ное 26, 2011 4:35 pm
Мнения: 79
Местоположение: Горна Оряховица
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Ами откакто се появи марешки само от там зареждам но вече доста време. Относно горивната система няма ръчна подкачваща помпа, клапан сигурно има но идея си нямам къде е да му сложа един прозрачен мъкуч за да видя дали дърпа въздух. Иначе като запали не притриса пуши черно но е нормално. Горивния филтър е сменен акумолатора също. Вчера цял ден стоя 10 часа без да я бутам на работа вечерта запали от раз обаче тази сутрин пак въртя много. На диагностиката ми показва грешка p0301 missfire cyl 1 dedected, но тази грешка я имам от много време повече от 30000 км е. Дигах я при мен на подемника няма течове омазняване на нафта, никъде не мирише по мотора на нафта. Всичко е ток и жица, направо загадка. Не и бях сипвал добавка скоро днес налях една на Лъки Моли за комън реил, защото такава имаше в магазина, но мисля че е добра. Ще видим утре сутрин какво ще стане ще направя един клип.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Пет Мар 17, 2017 4:07 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Дек 24, 2013 5:38 pm
Мнения: 192
Автомобил: Saab 95 2.3t
Кофти нафта според мен ако е почнал МаГарешки с лятната нафта , колкото и да е вечер си е хладно така че може би е това , добавка когато и да сложиш е хубаво че с тия нашите горива ......


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Електромеханичен клапан за управление на турбината при 3.0 D
МнениеПубликувано на: Съб Мар 18, 2017 1:23 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 25, 2010 8:15 am
Мнения: 856
Местоположение: Burgas and rest of the world
Автомобил: Saab 9-5 3.0 tid..Saab 9-5 2.3 t
Непосредствено като смени горивния филтър забеляза ли подобрение???питам,понеже за мен най накрая със смяната на соленоидите на ГНП се приключи сагата. :shock:

_________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough. Famous words by Mario Andretti


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab