Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2018 8:10 pm
 

Аватар
багериста
багериста

Регистриран на: Съб Яну 24, 2004 7:35 pm
Мнения: 911
Местоположение: село София
Автомобил: SAAB 9-5 2.0Turbo-Deviltune custom stage
Адаш, трябва награда да ти дадът не за труда по автомобила, а за канското търпение да напишеш и опишеш всичко това токкова старателно и педантично!

_________________
"По-добре късно,отколкото после!"


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2018 8:44 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Авг 18, 2015 10:27 am
Мнения: 66
Местоположение: Русе
Автомобил: Saab 9-5 2.3t Wagon 2001
:signsaab: :signsaab: :signsaab:
:turbo
Само едно голямо Браво мога да кажа!Нямам думи!!!
Уникално се е получило!
Браво

_________________
Saab 9-5 2.3t MY01 185hp :)
Nissan Primera P11 GT MY 97 150hp


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пет Май 18, 2018 4:19 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 7:57 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 Aero 2003 sedan
Браво и от мен! Идеален резултат се е получил!
Евала за търпението и за волята, които си проявил :)

:turbo

_________________
heavy metal


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пон Май 21, 2018 12:02 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 284
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
Благодаря, момчета.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Съб Май 26, 2018 11:39 pm
 


Регистриран на: Съб Май 26, 2018 11:08 pm
Мнения: 3
Автомобил: К2
Привет на целия форум.

Регистрирах се, защото в търсенето ми на "нов" автомобил с определени характеристики, доста хора ме насочиха и към тази марка. Та искам да се обърна към автора на темата с едно питане - попаднах първо на тези тема, стана ми интересно и я прочетох цялата. Поздравявам го за табиата и усърдието, които проявява, макар лично аз никак да не се радвам на такива изпълнения - не го разбирам това, може би някои хора просто имат тръпка да си модернизират разни неща, имат и ръка да ги правят, не знам, но мен въобще даже не ме кефи, няма значение дали става дума за СААБ, Опел, Форд или Бентли. Толкова пари да похарчиш, за да направиш нещо, което можеш да си го купиш готово и най- вероятно ще ти излезе доста по- изгодно ..... Но както и да е - споделям без лоши чувства, напротив, да си жив и здрав, и малкия да е все така усмихнат, като на снимките, но ти пожелавам да си купиш автомобил за поне 50 бона и да му направиш тунинг за още толкова, че да изглежда наистина смислено и, както явно обичаш да се изразяваш ЗАВЪРШЕНО.

Та какво искам да те питам - разказал си за какви ли не ремонти по този автомобил, темата е станала цял наръчник, но основно четях с надеждата, че ще прочета и за някоя повреда по колата, било по двигател или скоростна кутия, ходова част, изобщо нещо, каквото и да е, но различно от оптичните подобрения, които правиш. Не ми казвай, че за тези 4 години съвсем нищо не се е счупило, повредило и не ти се е налагало да правиш ремонт някакъв - трудно ще ми е да повярвам в това. Питам най- напред теб, щото ми изглеждаш честен мъж, открит ... и безспорно упорит (: , та ми се струва, че не би скрил, ако си имал И такива ремонти по колата.

Поздрав и благодарско, ако ми отговориш.


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2018 12:26 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 2:44 pm
Мнения: 377
Местоположение: София
Автомобил: saab 9000 cse
Ясене.Колегата иска да ти купи колата :rofl:

_________________
СААБ 9000 CSE


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Нед Май 27, 2018 4:50 pm
 


Регистриран на: Съб Май 26, 2018 11:08 pm
Мнения: 3
Автомобил: К2
S&S написа:
Ясене.Колегата иска да ти купи колата :rofl:

:lol: аааа не, не - аз мислех да го напиша, но предвид, че не се познаваме, щеше да прозвучи грубо и арогантно, а наистина не искам да обидя някой, не съм влязъл да пиша с такива намерения.

Но ..... оставяйки настрана, че това което търся и ме доведе до тази марка и форум е - автоматик, комби, в което шофьор при ръст 190см. да се чувства удобно, със предпочитания за приличен бензинов двигател, и всичко това да се побере до сумата от 10000лв. Та и да не ми бяха такива изискванията, то пак нямаше да се блазня от неговия автомобил - не обичам такива надени истории, заводското изпълнение винаги ми е харесвало най- много. А онова, с което ме загуби - значи чета, чета, бе ок нали, не съм съгласен с подобни интервенции, но все пак са направени кадърно, със знания и умения, обаче като стигнах до спирачните апарати ииииии ..... то първом видях снимката и си викам наум "не, не - кажи ми, че не си направил и това" :Д ....... ей пръв приятел да си ми, брат да си ми, пак ще те скъсам от бъзици за тези апарати, честно. Жълти спирачни апарати - това, като го видя и няма кола, няма марка, няма модел, всичко което виждам е едни гадни вадещи очите и съзнанието ми жълти спирачни апарати, отврат. Как може да ви харесва това - на нищо не прилича и разваля целия дизайн на един автомобил. Виждал съм ги всякакви - жълти, червени, оранжеви - ужастЪ.

Но както и да е, да не разводнявам темата излишно- пак казвам, не пиша, за да обиждам, такива теми са достатъчно чувствителни и деликатни, всеки си харесва според неговия си вкус и нека всеки притежава такъв автомобил, какъвто му е на сърце: какво харесват други е от съвсем никакво значение в случая.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пон Май 28, 2018 9:54 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 284
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
Каква чест, да си направиш регистрация специално за да създадеш ново поле за интрига в моята тема.

Нека свалим картите, разпознаваем си без значение зад кой ник или зад какви встъпителни обяснения се опитваш да се скриеш.

За колеги от форума както виждаш бих писал много, бих отговорил на всеки въпрос без значение дали контекста и връзката с колата е нещо приятно или неприятно за мен - визуално или финансово.

Но, на теб отчет няма да ти давам. Знаеш, че си сбъркал човека. И темата. Въпреки това, така попитан- пак заради колегите се чуствам донякъде длъжен да отговоря.

Цитат:
. . . но основно четях с надеждата, че ще прочета и за някоя повреда по колата, било по двигател или скоростна кутия, ходова част, ...


И вярно ли толкова много се надяваше да прочетеш за технически проблеми, че чак съм донесъл разочарование в сободното ти уикенд време? Това, че не си снимам маслото и филтрите на всяка смяна явно означава, че не ги сменям. Та какво по- интересно за четящите от това да снимам потънал тампон на мотора или разпаднали се такива по окачването, или скъсано каре на полуоската, или още по- интересното .... смяна на термостат, УАУ!

Съжалявам, че съм те разочаровал. Можеш да огледаш, а и си гледал многото други теми из форума, там има достатъчно развити и обяснявани ситуации на всичко, което ти се е искало да прочетеш И за моята кола - основни ремонти, счупени и сменени кутии, пръснати маркучи и радиатори, пушещи турбини и какво ли още не.
Така че, искрено съчуствам за разочарованието ти и се надявам да успееш да изтриеш скоро спомена от боядисаните ми "ужасТ"-ни апарати. Както казах, всеки сам решава къде и какво да чете. Има и други теми, има си и ремонти там, а колегите са истински манияци и вероятно никой от тях не си е позволил да прави грешки като моите.

СААБ е здрав и надежден автомобил (но ти знаеш много за това), особено ако е избран внимателно и поддържан добре. Всекидневното отношение (карането) към него също е от решаващо значение за това колко от компонентите какъв живот ще имат и дали ще се предават един по един или цели групи наведнъж. Аз още купувайки моя ми направиха впечатление няколко неща, които говорят за правилни поддръжка и отношение- картерната вентилация бе последна ревизия, мотора нямаше шум от веригата, нямаше течове освен от дясната тапа на капака на главата, беше си с 2та катализатора които дори като махнах (тази година), питите бяха чисти и проходни и не усетих осезаема разлика без тях. Въпреки това, в процес на поддръжка и заради многобройните предупреждения които прочетох от колеги в доста от темите отваряхме да чистим картер и О ИЗНЕНАДА - беше чист почти като сълзица и нямаше нито едно боклуче или запушване по цедката, лагерите също бяха като нови. Турбината си е с логото на диаманта и от нея не се очаквам да ме предаде скоро, защото не я ползвам пълноценно - до ден днешен, колата ми е без софтуерни намеси и се възползвам от не повече от заложените в 2000 година 230к.с., или съответно по-малко ако има "избягали". Никого не убеждавам кое е правилно и се кефя на всеки оптимизирал колата си. Въпрос на време е сигурно и аз да мина по този път.

Единственото, наистина единствено отклонение което наблюдавам е, че за пробег от около 8К годишни километри разхода на масло е повече от литър, за втора година съм си взел втора литрова тубичка в багажника. А, и напоследък на пуснат климатик нещо вие от компресора, та скоро ще ходя да го проверя. И счупеното рамо на парното в ляво не съм си оправил и втора година зима и лято потока на въздуха е само към стъклата ... последното ремонта му си зависи от мен и явно това е причината да е толкова отложено във времето макар и да съм се информирал как става и да съм се снабдил с нужните части за отремонтиране на проблема в ляво, и превантивно в дясно.

Така че, надявам се съм те зарадвал- виждаш, че не липсват проблеми и по моята кола. Но всичко описано не мисля, че са поводи да мрънкам колко чуплива е колата и колко труд или нерви са отишли или ще отидат за някой ремонт. Каквото му дойде времето го посрещам.

Още една причина да НЕ описвам със същата охота текущи механични ремонти е, че за тях колата е на майстор който си разбира от работата.
Не нахалствам и не присъствам в сервиза докато колата ми е там, освен ако не ме извика да обсъждаме нещо намясто.
Съответно , нямам толкова детайлен поглед и не бих си позволил да пиша конкретно за неща, които съм чул как се правят по телефона примерно. За мен да си оставя колата в сервиз е същото като да отида аз на лекар - отивам при човек на който имам пълно доверие и оставям решенията в негови ръце - та нали той е този, който е учил и практикувал...

Цитат:
. . . но ти пожелавам да си купиш автомобил за поне 50 бона и да му направиш тунинг за още толкова, че да изглежда наистина смислено и, както явно обичаш да се изразяваш ЗАВЪРШЕНО.


тук много ни се различават гледните точки в определенията "смислено" и "завършено".

Писах и горе - не очаквам хората да разбират това което съм направил, още повече съм наясно, че не е нещо кой знае какво. Желанието ми е ако има още някой който се е чудил над подобни действия, просто да има информация за един от вариантите как да се случат нещата.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Пон Май 28, 2018 6:11 pm
 


Регистриран на: Съб Май 26, 2018 11:08 pm
Мнения: 3
Автомобил: К2
yasmania написа:
Нека свалим картите, разпознаваем си без значение зад кой ник или зад какви встъпителни обяснения се опитваш да се скриеш.

ват дъ хел - нема ме в теа филми братле, категорично бъркаш човека. (:
Благодарско за отговора!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Сря Юни 13, 2018 11:00 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 11:02 pm
Мнения: 284
Местоположение: Варничка
Автомобил: B235R
Наскоро се оказа, че съм карал няколко дни без фарове. Гледам отраженията в колата пред мен - само габарити или дълги. Без грешка за светлини на SID-a. След кратко набиране на информация за проблема описан във форумите, насоката беше ясна - оранжевото реле.
Един от масовите проблеми.
След бърза справка за цената на ново (около 40 лири са първите OEM резултати които излизат без да задълбочава човек), насоката беше повече от ясна - ще се презапои, та да видим колко време ще работи.

Изображение

Проблема беше видим и с невъоръжено око след отварянето:

Изображение

Оградил съм зоните, където беше прекъснат контакта.

Изображение

След добрата намеса на авера с поялника, който и досега във всичко описано ми е помагал има ли жици и тоци, късите светлини възстановиха работата си.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Сря Юни 13, 2018 11:28 am
 

Аватар

Регистриран на: Нед Май 22, 2011 9:21 pm
Мнения: 143
Местоположение: Плевен
Автомобил: Saab 9-5 2,0t B205E MY01 Deviltune
Същият проблем със същото реле и решен по същия начин го имах и аз на старата ми 900NG. Явно си е често срещан проблем. Имаше даже приказка, че въпросното реле е единственото в Сааб производство на Bosch и само то отказва :) При теб гледам не е на Bosch, но това не му пречи да откаже.

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Варненско 9-5 Аero
МнениеПубликувано на: Сря Юни 13, 2018 2:40 pm
 


Регистриран на: Вто Май 20, 2014 10:07 am
Мнения: 96
Автомобил: Saab 93
Това и аз го изживях. Но не светеше само единия фар. Запоиха го и от тогава всичко е ок :)


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab