Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
Offline
 Заглавие: Трудно пали на топло
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 7:55 am
 

Аватар
Отстранен
Отстранен

Регистриран на: Нед Дек 02, 2007 6:23 pm
Мнения: 1066
Местоположение: Plovdid-BG
Автомобил: saab 9-5 Т и Опел астра дизел с Т
От една седмица започна да пали трудна след като е запаля сутрин без никакъв проблем после след час два ако искам да я запаля върти повече от обичаиното докато запали и като запали секаш на 2 цилиндъра и като другите два се включат леко играят оборотите над 1000 и се нормализират след малко.Сменил съм свещи касета филтри чистени са дюзи дросел мерихме датчик колянов вал дава 929 ома и като че колата неможе да се изфорсира над 3500 оборота преди много леко вдигаше обороти сега трябва монго да я изреща един път и после като се оправи докато я изгасе и пак отново мерено е налягането на бензина 3 атмосфери без вакум с вакум 2.5.Някакви идеи не свети чек която е по лошо имам чувство че мерише на суров бензин като се мъчи да запали.


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 9:23 am
 

Аватар
Отстранен
Отстранен

Регистриран на: Нед Дек 02, 2007 6:23 pm
Мнения: 1066
Местоположение: Plovdid-BG
Автомобил: saab 9-5 Т и Опел астра дизел с Т
Сега мерих датчика на коляновия вал на топло даде 1135 а параметрите доколкото знам са 770 до 950 ома предния път го мерих на студено деше 929 ома


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 1:40 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Апр 06, 2004 2:13 pm
Мнения: 88
Местоположение: България
Аз имах проблем с този датчик, но ефекта беше следния. При студен двигател палиш без проблем и караш. В един момент се усеща едно съвсем леко придърпване еднократно. Това е знак, че угасиш ли мотора, вече нямя запалване ;((. Чакаш половин час да изстине и пак може да си караш.

_________________
"СААБ НЕ Е ПОП-ФОЛК" - гениална мисъл на г-н Иван Чочев


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 3:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
:shock: Много гадни проблеми май имате с тези 9-5-ци..?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 3:45 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Цитат:
Много гадни проблеми май имате с тези 9-5-ци..?

Е де! Всеки пише по форумите за проблеми,Ник забърса кола със Стейдж 2,за който продавача не знаеше,нищо не му пречи да смени 1-2 джаджи,пак е на плюс. :D CPS се скапва често ,консуматив от типа на касети и дросели си е и дава шантави проблеми.
То ако почнем да пишем за положителните неща ,ще е един безкраен поменик .
Днес станох,пих кафе,ходих да снимам с дъщеря ми лебедите на Дюни,издухах една Е класа и една Шкода Октавия RS....
Интерестно ли е така? :D :D :D :D

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 5:32 pm
 

Аватар
Отстранен
Отстранен

Регистриран на: Нед Дек 02, 2007 6:23 pm
Мнения: 1066
Местоположение: Plovdid-BG
Автомобил: saab 9-5 Т и Опел астра дизел с Т
Друго нещо което ми прави особенно впечатление че с червената касета върви по хубаво от колкото с черната а датчика ще го смяня.Наистина когато стои цяла нощ като запаля е подкара е като оса после като се стопли хем не върви хем и не пали.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 10:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
DoctorPhill написа:
Цитат:
Много гадни проблеми май имате с тези 9-5-ци..?

Е де! Всеки пише по форумите за проблеми,Ник забърса кола със Стейдж 2,за който продавача не знаеше,нищо не му пречи да смени 1-2 джаджи,пак е на плюс. :D CPS се скапва често ,консуматив от типа на касети и дросели си е и дава шантави проблеми.
То ако почнем да пишем за положителните неща ,ще е един безкраен поменик .
Днес станох,пих кафе,ходих да снимам с дъщеря ми лебедите на Дюни,издухах една Е класа и една Шкода Октавия RS....
Интерестно ли е така? :D :D :D :D


Фукльо. Такива ги забърсвам със сток 9к. Я кажи какво стана с АМГ-то? :tease


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 10:14 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Нищо ново... :cry: .

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 10:24 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
Аз да ти кажа под секрет, намерих един Мерц 124 с 4.2 двиг и две турбини.. Сега ми е мерак да го покарам, преди да го продаде авера.. 8)
п.с. АМГтата са поне 5 пъти по-скъпи от твоят самолет - не се вкисвай,а продължавай да си се кефиш :D


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 02, 2008 11:12 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Няма проблеми,проекта Порше предстои! :tongue: :thumbsup:

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 03, 2008 2:15 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
Е тогава няма да има "Трудно пали", а ще има рев на боксеров двигател :yeah: :thumbsup: :notworthy:


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 17, 2008 2:34 pm
 

Аватар
Отстранен
Отстранен

Регистриран на: Нед Дек 02, 2007 6:23 pm
Мнения: 1066
Местоположение: Plovdid-BG
Автомобил: saab 9-5 Т и Опел астра дизел с Т
За този гаден проблем е виновна моята глава започна с леко придърпване след което мислихме с колегите и предприех чистене на дюзи.Същия ден сменях масло филтри свещи и касета с чистене на дросел и смяна на вакумите около мотора.Проблема се прояви на следващи ден Занимавах ви с идеята,че може някои да ме улесни но немощахте сам си оправих проблемчето както и сам го създадох.Ходих до софия В СМ там съм трогнат от колегата и адаш Марковски както и електротехника Йордан на които искам да им благодаря за съдеиствието и вниманието но грешки по електрониката нямаше и всичко функционира добре според теха.Благодарности и за Боби Red_Devil i Doctorphill за времето и съветите които получих тези хора ме накараха да проверя всичко и съвсем случаино се оказа,че една дюза тече и дави цилиндър както и други две леко изтърват и се получава задавяне на мотора в топлото време и по трудното палене.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 17, 2008 2:47 pm
 

Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 8:57 am
Мнения: 678
Местоположение: Пловдив
Ники,ако ти сам не си помогнеш то тогава за пловдивските саабери да взема аз ди ги лекувам :D с PVC тръби знаеш ли кви тунинги дялам :D

_________________
SAAB е мъртъв - да живее SAAB


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 17, 2008 2:58 pm
 

Аватар
Отстранен
Отстранен

Регистриран на: Нед Дек 02, 2007 6:23 pm
Мнения: 1066
Местоположение: Plovdid-BG
Автомобил: saab 9-5 Т и Опел астра дизел с Т
Ще ви лекувам нямам гараж иначе за загряване на колата давам амидофен за ставни болки артростоп от руския пазар.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 17, 2008 10:35 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 11, 2004 10:26 pm
Мнения: 1046
Местоположение: Ямбол
Автомобил: 1998 9-5 B235R 4spd AUTO - custom stage 5
Жалко че не можаха да се намерят и ония инжектори,ама Диян си е заплес малко.

ПС: жалко,че не спомена и че си чистил инжекторите още първия път като звъня - много често се случва от чистенето да се получи обратен ефект.


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab