Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Омаслен двигател
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 06, 2018 11:11 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Юли 18, 2005 11:58 am
Мнения: 160
Автомобил: SAAB 9-5 Aero Estate 2002
Здравейте колеги. Искам да си поправя някои неща под капака на седялото 2 години Аеро. Та свалих си кобрата и видях че е омазнена отвътре и има събрало се малко масло в турбината около отвора преди перката. Нормално ли е това и ако не, то откъде може да е влязло? Така като го преследих чак в дебитомера има омазнено. Като цяло двигателя е много омаслен отвън и си губи достатъчно масло, мисля да отворя капака на клапаните и да сменя поне горната гарнитура че като гледам от там бая си тече. Като че ли и мощност няма и турбото не пълни до край. Колата не пуши или много малко като се настъпи и някой път като запали сутрин, замалко (може би от събралото се масло в турбината, знам ли, може да съм казал някоя глупост). Помагайте моля, искам да си съживя любимата. Само че не ме карайте да й правя основен ремонт. Излиза скъпо и ще е по-добре нова кола да си купя, което и ще стане по-натам, че тази много е жадна. Колата си върви и мен ме устройва, тъй като ще е за малко (или поне така си мисля). Просто ми се иска да е по-читава, да я понапудря, така да се каже. Имам резервен сааб който си е почти ОК но понеже е ръчка, не ме устройва и съм го оставил за резервни части.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Омаслен двигател
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2018 1:05 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Юли 18, 2005 11:58 am
Мнения: 160
Автомобил: SAAB 9-5 Aero Estate 2002
Проследих картерната вентилация и се оказа че е омаслена вътре също. Има масло и в металмната тръбичка която влиза в кобрата, може би оттам нагнетява по малко масло. Някой да има опит или да знае от къде може де смуче масло? Проверих клапаните на КВ и ми изглеждат добре, мога да духам ама не засмуквам. :laughing За сега май само духам :mrgreen:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Омаслен двигател
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 09, 2018 3:55 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Юли 18, 2005 11:58 am
Мнения: 160
Автомобил: SAAB 9-5 Aero Estate 2002
Махнах капака на клапаните и гарнитурата съвсем се беше разградила. Ще я сменя нея засега само и ще измия двигателя да проследя откъде тече. Като отворих капака се изненадах, честно казано, двигателя нямаше отлагания, и изглеждаше доста добре за 300хил. кола. Само ако може да ми кажете как да видя дали веригата е за смяна. Какви са признаците?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Омаслен двигател
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 10, 2018 3:37 pm
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1587
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Визуално се гледа обтегача, а "слухово" на работещ мотор се чува тракане. Ако найстина е на 300 хил.км пробега, сменяй я и не се чуди, със сигурност и е дошло времето.

Успех!

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Омаслен двигател
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 16, 2018 4:26 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Юли 18, 2005 11:58 am
Мнения: 160
Автомобил: SAAB 9-5 Aero Estate 2002
Ами няма да сменям засега веригата, читава ми се видя, по-натам може би.
Бих искал да си измия двигателя с водоструйката след като смених гарнитурата, че е мнго мръсно под капака и двигателя целия е омаслен. Да ми кажете какво да внимавам да не намокря, че ще ми е за първи път.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Омаслен двигател
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 17, 2018 5:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 7:01 pm
Мнения: 117
Местоположение: Пловдив
Автомобил: saab 9-5 1998г 2.0 turbo
Аз бих те посъветвал да не ползваш водоструйка. Един обезмаслител ми стична за двигателя и коша че и от долу пръсках. Първо пръскаш обезмаслителя, трълваш с четка гъба където каквото навреш и после маркуча с топлата вода от бойлера. При мен светна като нов :D .Ако ползваш водоструйка после поне един ден на слънце с отворен капак, а може и да продухаш всички букси с въздух и после контакт спрей.


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-5

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab