Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Сря Фев 21, 2018 11:38 am
 


Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 1:34 pm
Мнения: 112
Местоположение: София
Автомобил: NG900 Aero
Акъла е първа стъпка мерене на налягането с външен манометър, и ако е ниско (а то ще е) разглобяване до установяване на проблема - първо маслената помпа за по лесно, макар че нада ли ще е тя, и след това картер и лагери и вал. Голяма простотия че са сменили само биелните, а са били там, варно че е малко пипкаво, но и основните могат да се сменят без да се вади вала.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Сря Фев 21, 2018 3:57 pm
 

Аватар
багериста
багериста

Регистриран на: Съб Яну 24, 2004 7:35 pm
Мнения: 917
Местоположение: село София
Автомобил: SAAB 9-5 2.0Turbo-Deviltune custom stage
Човече, да беше погледнал този форум оше преди да се решиш на каквото и да било! На толкова места в него ясно е казано, че даже и показано какво и как се случва с тези двигатели! Щеше да разбереш, че обикновено подмяната на датчици, помпи и всякакви други периферни неща не водят до отстраняване на проблема! Продължавам да твърдя, че най-доброто е основно ревизиране на двигателя с подмяната на всичко необходимо! Скъпо е, но пък гарантира безпроблемните поне 200000 км, ако се полагат нужните грижи! Не искам да подценявам хората, правили ремонта на колата ти, но аз лично не бих пробвал отново при тях!
Успех!

_________________
"По-добре късно,отколкото после!"


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Сря Фев 28, 2018 7:18 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3730
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Ей така, ще се самоцитирам, че даже ще добавя "АЗ КАЗАХ ЛИ!?"
Red_Devil написа:
Много обичам, ОБОБЩЕНИЯ!
Дано всичко да е наред и няма последващи мнения, като от първия пост, (макар да се съмнявам, ако написаното за лагерите е вярно, а не сериозно преувеличено (дано са те излъгали-преувеличили), защото опита показва че основните лагери, често са прецакват преди биелните)
Та мнението ми беше за цената, а тя съвсем не е ниска за свършената работа и вложени части.
Време е да вдигаме цените значи :rofl:

Та това с рекламацията, не вярвам да мине. Защото натоварваме със свръхочаквания хора, които са чували за Сааб. И понеже в специализираните места, не ни харесват цените (макар и по-ниски от посочените) стигаме до максимата за 2лв петел, 2 дни пее"
Ако не си в състояние да прежалиш, наистина сериозна сума, надхвърляща 2,000лв за подмяна на всичко въртящо-триещо се в този мотор, по-добре помисли за друг цял от някъде. Инак тук си за колянов вал, който вероятно, няма да излезе и на 1ви ремонт. А на тези километри и най вече състояние, не вярвам да е останало много от вериги сегменти и пр.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Пет Мар 02, 2018 8:51 am
 

Аватар

Регистриран на: Чет Фев 06, 2014 4:42 am
Мнения: 141
Местоположение: плевен
Автомобил: Saab 93 Aero Convertible , Saab 93 2.2 Tid
Обърни внимание на една темичка за кола , като твоята, но без автомата, от Швейцария и с чудесен кожен салон, на която и се чудят като грък на .... ! Вземи някой от светнатите с колите софиянци и я повличай , ако мотора е добре!
Старата....за части!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Пет Мар 02, 2018 10:40 am
 


Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 1:34 pm
Мнения: 112
Местоположение: София
Автомобил: NG900 Aero
Абе който я е ремонтирал трябва да си понесе отговорност, кво значи “свръхочаквания” ?!? Нормално е когато тръгнеш да сменяш лагери, да инспектираш И биелни, И основни, и да изхабиш пластигейдж за 50 стотинки за да им измериш хлабините след като си ги сменил, за да видиш наред ли са нещата. Също така на кола, която и свети лампата за налягане на маслото, е задължително да се продухат маслените магистрали, да се почисти картер и цедка, и да се измери налягането дали е в граници и след ремонтите. Така е и за СААБ, и за всички останали марки, всяко друго отношение е НЕПРОФЕСИОНАЛНО, освен ако не е изрично пожелано от клиента, тогава той сам си е виновен за простотиите.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Пет Мар 02, 2018 2:13 pm
 

Аватар

Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 8:59 am
Мнения: 115
Автомобил: SAAB 9000 - B202S, 9-5 Aero MY02
Извън темата:
jungleraver написа:
Абе който я е ремонтирал трябва да си понесе отговорност, кво значи “свръхочаквания” ?!? Нормално е когато тръгнеш да сменяш лагери, да инспектираш И биелни, И основни, и да изхабиш пластигейдж за 50 стотинки за да им измериш хлабините след като си ги сменил, за да видиш наред ли са нещата. Също така на кола, която и свети лампата за налягане на маслото, е задължително да се продухат маслените магистрали, да се почисти картер и цедка, и да се измери налягането дали е в граници и след ремонтите. Така е и за СААБ, и за всички останали марки, всяко друго отношение е НЕПРОФЕСИОНАЛНО, освен ако не е изрично пожелано от клиента, тогава той сам си е виновен за простотиите.


Аз не знам някой да използва пластигейдж, съдейки по това че от 2 седмици търся такова и не мога да намеря в България.
Така че ако някой срещал такова нека сподели къде.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Пет Мар 02, 2018 2:54 pm
 


Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 1:34 pm
Мнения: 112
Местоположение: София
Автомобил: NG900 Aero
Skunkmstr написа:
Извън темата:
jungleraver написа:
Абе който я е ремонтирал трябва да си понесе отговорност, кво значи “свръхочаквания” ?!? Нормално е когато тръгнеш да сменяш лагери, да инспектираш И биелни, И основни, и да изхабиш пластигейдж за 50 стотинки за да им измериш хлабините след като си ги сменил, за да видиш наред ли са нещата. Също така на кола, която и свети лампата за налягане на маслото, е задължително да се продухат маслените магистрали, да се почисти картер и цедка, и да се измери налягането дали е в граници и след ремонтите. Така е и за СААБ, и за всички останали марки, всяко друго отношение е НЕПРОФЕСИОНАЛНО, освен ако не е изрично пожелано от клиента, тогава той сам си е виновен за простотиите.


Аз не знам някой да използва пластигейдж, съдейки по това че от 2 седмици търся такова и не мога да намеря в България.
Така че ако някой срещал такова нека сподели къде.

Извън темата:
Няма и да намериш, ауто нещо си са внасяли, но като имм звънях нямаха, и не знаеха кога ще имат. От ибей си вземи, на мен като ми трябваше но нямах време да чакам, ми услужи приятел от сервиз. Тва че не се ползва говори само за качеството на ремонтите и услугите - в повечето случаи мизерно, за да контрастира добре с високите цени


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Saab 9-3 2.0t 150hp Aut - лампа на маслото
МнениеПубликувано на: Пон Мар 05, 2018 7:20 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3730
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Пак да си го кажем,
имал съм случай, в който да ми кажат, ако стане-стане, не искам да плащам цялостен ремонт, а най-тъпото е, че налягане на масло, можеш да загубиш и от лагерна втулка на балансиращ вал, а това гарантирано на 9-3/9-5, значи мотора вън. Т.е. Пак опираме до цена.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab