Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Благодарност към Илчо!
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 27, 2016 11:14 pm
 


Регистриран на: Сря Юни 17, 2015 10:51 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Saab 9-3, 99г., 2.2 TiD, 115hp
Бих искал, да благодаря на Илчо, за готовността и вниманието, които даде към моя милост и моето автомобилче скромно!
За пръв път се видях с човека и се запознах, смятам когато се налага, пак да го потърся!
Ако прочете този коментар - аз бях клиента му с дизеловия Сааб 9-3 115к.с. , пристигнал след работното му време - 18:15, вторник, 27.09.2016г. Сааб-чето нещо се беше объркало и той му обърна нужното внимание, въпреки проблемната комуникация с компютъра....занима се обстойно с всичките важни ел. връзки и т.н.....странното беше, че този автомобил се "уплаши" с оглед предстоящият му преглед при Илчо и не си показа проблемите по пътя и също така на място....а преди това през деня ми остави неприятни изживявания и притеснения...
Поздрави и лека вечер, и лека нощ!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Благодарност към Илчо!
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 29, 2016 8:15 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Фев 06, 2014 4:42 am
Мнения: 135
Местоположение: плевен
Автомобил: Saab 93 Aero Convertible , Saab 93 2.2 Tid
Илчо е необикновено "момче" , но бихте ли казали нещо за проблема-може да е полезно на другите каращи 2.2 Тид!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Благодарност към Илчо!
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 29, 2016 11:55 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2845
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
P-bus malfunction..... или накратко казано лоша комуникация между таблото и еку-то на дизела. Профилактика с контакт спрей на буксите на екуто и помпата обикновено решава проблема за няколко години.

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Благодарност към Илчо!
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2016 4:22 pm
 


Регистриран на: Сря Юни 17, 2015 10:51 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Saab 9-3, 99г., 2.2 TiD, 115hp
Мммдаа, пропуснах да го опиша...то беше едно чудо, интересно...и се съчета, съвпадна с друг проблем...разцепи се маркуча от турбото към интеркулера, този дългия, след дългата метална тръба минаваща горе на двигателя.
Искам да благодаря на Илчо, как е обяснил кратко и ясно за естеството на проблема.
Отидох при него, след като светкаше и гаснеше чек-а, стрелката на секцията показваща температурата на охл. течност както показваше нещо - хоп - директно на 0, след малко пак скачаше на текущото показание, а перката за охлаждане на водния радиатор се включваше и работеше без да спира докато двигателя работи, че и минута след изгасването му. Също и оборотомера - там стрелката показваше стойностите на оборотите, но със закъснение както във възходящ, така и в низходящ ред...оправяше се, т.е. показваше реалната стойност само след като извършвах превключване от дадена скорост към друга. Иначе стрелката някак си стоеше замръзнала в някакво показание, което в един момент се виждаше, че не отговаря на реалното спрямо показанието на скоростомера...самият скоростомер си работеше изрядно.
И в самият ден на посещението при Илчо, Сааб-а сам се оправи, оздравя, хахаха....нищичко обезпокоително не отчиташе, работеше си нормално, нямаше чек-ове, всичко - стрелки и лампи си действаха нормално...но Илчо отдели достатъчно време и предполагам нерви да си "играйка"...за което благодаря пак, а има ли нещо, да не става де и да чукнем на дърво дето се вика, там при него и това е...
Поздрави!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Благодарност към Илчо!
МнениеПубликувано на: Пон Окт 03, 2016 5:51 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 7:57 pm
Мнения: 291
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 Aero 2003 sedan
Имах и аз същия проблем преди години (само че включваше и гаснене на автомобила, докато се движи, което беше доста неприятно) и пак благодарение на Илчо беше решен. :goodheart:

Извън темата:
След това същата есен започнах да паркирам в закрит гараж и не съм 100% сигурен дали няма да се прояви пак, ако почна да паркирам на открито есента и зимата когато е студено и влажно... За няколко пъти от по над 10 поредни дни на открито обаче, които са ми се събирали в рисковите сезони, не е имало проблем (това поне от 4 години).
Съмненията ми относно влагата се пораждат от факта, че преди да се уредя с паркомясто на закрито, често ми се образуваше конденз в жабката (която май се пада над електрониката) и според мен е влизала вода отнякъде (примерно от климатика).
Има една тръба (като се отвори предният капак в дъното, от нея излиза кондензът от климатика и капе под колата), та тази тръба май майсторите често забравят да я почистват, като сменят филтъра на купето. И според мен водата (от дъждовете и от конденза при работата на климатика) не може да мине и отива в жабката, ако не е почистена тръбата, оттам капе върху ЕКУ-то или там каквото има отдолу.
Когато я почистиха пред мен, преди около 2 години, падна доста голямо количество пръст (всеки цветар би завидял на качеството btw :D ) и от тогава всеки път, когато сменям филтъра на купето, изрично казвам да почистват въпросната тръба.
Но това са си само догадки дали тя е причината. Тази зима се очертава да се паркира на открито и ще се разбере...

_________________
heavy metal


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Благодарност към Илчо!
МнениеПубликувано на: Сря Ное 02, 2016 12:34 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2845
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
Здравейте, колеги, за да не правя нова тема, ще уточня в тази някои неща относно работата ми с колите. Както повечето от вас знаят, работя две неща, едното е студиото за татуировки, другото е свързано със Саабите. Налага се да имам постоянно работно време и присъствие в студиото, затова работата с колите ще става привечер след 18ч. или ако е нещо бързо, например диагностика, сутрин преди 11ч. Нещата, които правя с колите, си остават същите, тоест диагностика, всякакви проблеми, ремонти, програмирания или настройки свързани с електрониката или електрическата система на Саабите, софтуерен тунинг, настройки на двигатели в реално време и т.н познати ви процедури. Отговарям на лични съобщения, но за по-бърза комуникация, по-добре по телефона. Ако не отговарям в момента, значи работя и ще ви прозвъня при първа възможност. 0878398940
Поздрави, Илчо!
П.С. Не съм съгласувал мнението с администратора на форума, ако се сметне за реклама, нека бъде коригирано, моля.

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab