Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 13, 2015 5:53 pm
 


Регистриран на: Съб Ное 30, 2013 8:26 am
Мнения: 5
Автомобил: Saab9.3 2.2 TID
Състои се в свързването на резистор последователно на терморезистора на дебитомера.Дебитомера отчита по голямо количество въздух и съответно помпата вкарва по голямо количество гориво.Разлика в движението на колата се усеща в целия диапазон на обороти на двигателя.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 14, 2015 6:44 am
 


Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 4:25 pm
Мнения: 218
Местоположение: София
Автомобил: 9-3 TID 99', 9-5 TID 03'
Здравей ,
Май е много рано и кафето ми още не действа :) .
Твоето е предполагам констатация , а не въпрос ? Крайната цел е да се излъже ЕКУ-то и да се промени смесообразуването?
Поздрави.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 14, 2015 10:28 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 2:12 pm
Мнения: 2256
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 AERO'03 10x to the Devil
И кво става с разхода и димната завеса отзад?

_________________
Обичаният SAAB заслужава едно Дяволско докосване! :turbo
ViOlatOR


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 14, 2015 12:55 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2845
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
И как се увеличава количеството въздух, необходимо за да изгори въпросното гориво :rofl:

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 14, 2015 1:28 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Сеп 05, 2006 1:12 pm
Мнения: 1022
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 900NG; Opel Zafira 1,9cdti
freaktattoo написа:
И как се увеличава количеството въздух, необходимо за да изгори въпросното гориво :rofl:

Идва от празното място между ушите на "тунингиста", дори се налага да пъшка от кеф за да разтоварва..... :rofl:

_________________
СААБ някога може и да не е бил поп-фолк....


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 15, 2015 11:08 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3726
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Демек тука опиваме да закараме повече гориво в цилиндрите. То че ще има някаква разлика е ясно, ама то не случайно му казват "гориво-върдушна смес" Обикновено само с едното не става, сега остава да изчислиш правопропорционално как да накараш турбото за изпрати още малко от другата част в уравнението.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2015 8:54 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 1:29 am
Мнения: 133
Местоположение: Търговище
Автомобил: Сааб 9-3 2.2 TiD SE 99'
angel_59 написа:
Състои се в свързването на резистор последователно на терморезистора на дебитомера.Дебитомера отчита по голямо количество въздух и съответно помпата вкарва по голямо количество гориво.Разлика в движението на колата се усеща в целия диапазон на обороти на двигателя.

Колега това което казваш има разлика но няма ефективност гори много и не е кой знае какво..Ако искаш да засилиш това желязо намираш една турбина от СААБ 9-3 125к.с. Гарет ГТ1849в слагаш я отиваш един чипосвап това започва да върви много по-добре от заводското му състояние.. ;)


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2015 11:38 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3726
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Извън темата:
S.Ivanov написа:
Колега това което казваш има разлика но няма ефективност гори много и не е кой знае какво..Ако искаш да засилиш това желязо намираш една турбина от СААБ 9-3 125к.с. Гарет ГТ1849в слагаш я отиваш един чипосвап това започва да върви много по-добре от заводското му състояние..

Но тук говориш за VP44. За тях никой не е казал че не стават за ремап

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 18, 2015 7:56 am
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1551
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Добре де, PSG16 по голяма "проклетия" ли е от VP44 ?!?!

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 18, 2015 9:56 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 3:15 pm
Мнения: 578
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-3 TiD Coupe MY2000
да.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 21, 2015 12:24 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 1:29 am
Мнения: 133
Местоположение: Търговище
Автомобил: Сааб 9-3 2.2 TiD SE 99'
Red_Devil написа:
Извън темата:
S.Ivanov написа:
Колега това което казваш има разлика но няма ефективност гори много и не е кой знае какво..Ако искаш да засилиш това желязо намираш една турбина от СААБ 9-3 125к.с. Гарет ГТ1849в слагаш я отиваш един чипосвап това започва да върви много по-добре от заводското му състояние..

Но тук говориш за VP44. За тях никой не е казал че не стават за ремап

Помислих че говорите за двигателя 115к.с..А не за 125...не съм разбрал извинявам се... :)


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2015 5:28 pm
 


Регистриран на: Съб Ное 30, 2013 8:26 am
Мнения: 5
Автомобил: Saab9.3 2.2 TID
Става въпрос за двигател 115 к.с. Димна завеса отзад няма.Усещането за увеличаване на мощността разбира се е субективно.Предполагам около 5-10к.с но е абсолютно безопасно за двигателя и струва стотинки.Разхода наистина се увеличава с 0.3-0.5л.Леко се увеличава и въртящия момент.Доволвн съм от поведението на колата.Следващата стъпка ще бъде изключването на системата която връща част от отработените газове /EGR/,


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2015 7:06 pm
 


Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 4:25 pm
Мнения: 218
Местоположение: София
Автомобил: 9-3 TID 99', 9-5 TID 03'
Извън темата:
Винаги ми става кофти , като видя до къде ни води липсата на пари и българската изобретателност.
Един софт. чип е 300лв и човек си мисли ми то дограмата в детската е 300 ...
ЕГР клапан - пак някъде до 200лв , е за какво да го сменям си вика човек - толкова е изписано един байпас с винтче положен грижовно до кълбото от самоделната аларма в кварталния гараж , която аларма най-вероятно ще запали инсталацията след 2 години.
Ама светкат ми лампите за чека е какво толкова - то на всяко второ такси е така аз ли да го мисля ...
... В крайна сметка колата струва 2000 лв , за какво такъв зор , като става за стотинки.

Успех с начинанието - апропо 9-5 цата ми беше с такъв явно моднат или ремонтиран дебитомер , ще прикача и снимки ( резисторът е сменен , но определено няма нищо общо с оригиналният) ... ами какво да кажа смених си го с оригинален , сега пушене няма и субективно върви по-малко :) , ама само субективно.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2015 8:14 pm
 


Регистриран на: Съб Ное 30, 2013 8:26 am
Мнения: 5
Автомобил: Saab9.3 2.2 TID
Между другото целта ми не е пестене на средства.EGR-a си работи и нищо по колата не свети,но това е система която за сметка на влошени показатели на двигателя постига по добри екологични.Резистора се монтира извън дебитомера и нищо по дебитомера не се пипа.Темата я пуснах с цел да споделя опита си по въпроса.Имам и волво 850 2.5 тди на което от 3 години съм изключил EGR-a и до сега двигателят му работи перфектно.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Резистор тунинг на Saab 9.3 2.2TID 115к.с.
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 22, 2015 9:16 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3726
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
На двигателя 2.2 115к.с. с ГНП VP44, съвсем спокойно си се ремапва самото ЕКУ и каквото трябва да се случи, то е това което се очаква от модифицирането на софтуера, като няма нужда да се лъже нищо с температура и т.н.. Ако помпата е в добра кондиция, не е проблем да се изкарат 30к.с. отгоре.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: yoyoma и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab