Портал » Начало форум » Моделите » Saab 900 NG

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Ами сегаа... Проблем с отварянето на тавана
МнениеПубликувано на: Чет Мар 09, 2017 10:56 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6790
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0 MY'97
Извън темата:
Поне на мен, предложението ти за цял гюрук, когато се казва, че се търси определена част, ми прозвуча като- някой търси частта Х за двигател, друг му предлага цял такъв.
Казваш, че си минал по този път, можеше да отделиш малко време и да споделиш опита си с този проблем, така и нямаше да звучиш по горния начин, а и ще помогнеш на автора на темата да не се лута.
Все пак не са чак толкова много хората с тези кабриолети тук, или пък такива, които познават устройството на този гюрук и проблемите по него.
Аз например си нямам ни най-малка представа какво е това, къде е и каква точно е ролята му.
Затова, в духа на взаимопомощ, каквато е и идеята на форумите- пишете като знаете нещо!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Ами сегаа... Проблем с отварянето на тавана
МнениеПубликувано на: Нед Май 21, 2017 12:05 am
 


Регистриран на: Пон Фев 20, 2017 10:31 pm
Мнения: 14
Местоположение: София
Автомобил: 900se
Въх...развитие на проблем...след едномесечно висене в сервиз и взимане на ново рамо и т.н ...."МАЙСТОРА" ме изненада с това че мотора на тавана е уж заминал....което не знам как го е установил при положение че дори не е зглобенно рамото моторчето и т.н
Някой да ме насочи към техник майстор екзортист или някой който аджеба знае с каква кола се захваща


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Ами сегаа... Проблем с отварянето на тавана
МнениеПубликувано на: Нед Май 21, 2017 12:27 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2848
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
freaktattoo написа:
900 има доста сложна и прецизна система за работа на гюрука, включваща датчици за позиция на всяка рейка, калибрирани заводски. При разглабяне после се налага софтуерно да се калибрират с диагностика. Моят съвет е да не разглабяте нищо с цел да "видите" къде е проблема, за да не се окаже че за нещо дребно сте разглобили всичко и не можете да го подкарате. За да се счупи това каре, вероятно има друг проблем.

Ами прочети пак.

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 900 NG

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab