Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9000

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
Offline
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Съб Окт 11, 2014 5:27 pm
 

Аватар

Регистриран на: Сря Дек 13, 2006 12:49 pm
Мнения: 133
Местоположение: Дупница
Автомобил: SAAB 9000 2,0 Turbo '95
Имах същия проблем преди години. Прочети тази тема
viewtopic.php?f=37&t=1226


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Пон Окт 13, 2014 7:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Яну 12, 2012 6:17 pm
Мнения: 156
Местоположение: Тутракан
Автомобил: SAAB 9000i 2.0T 121kW 12.06.1990г.
Какво стана с това забиване, откри ли се проблема? Много ми беше интересна темата понеже и аз имам горе долу такъв проблем и за сега го няма това забиване :dontknow (два дена след почване на темата имах свободен ден) бях изчистил всичко със спирт по вакуумните маркучета и особено соленоида! Но си остава това плавно изпускане на нагнетения въздух. Ако подам по-вече газ стреклата на турбото се мърда към червения сектор но не мисля това за нормално поведение на турбината. Преди да почистя имаше доста масло по маркучетата и забелязах лекичко нацепване на този участък дето влизат картерните газове, преди студената част на турбината. Само да поясня, че двигателя ми е от малко по-старата генерация b202 но бяха същите симптоми :?:

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Вто Окт 14, 2014 1:40 am
 

Аватар

Регистриран на: Нед Ное 13, 2005 8:54 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 aero MY04 St.3, 9000cse MY95 St.3
Колега polssters проблем с контрола на турбото има е ако стрелката отива към средата на червеното или по надясно и продължава да стои в червения сектор при рязко ускорение. Тогава е нормално да сработва защитата. Ако при подаване на газ стрелката на турбото леко навлиза в червения сектор (2-3мм) и след това се се връща към жълтият сектор и колата забива най вероятно прблема е другаде.

Провери дали имаш този датчик : http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=17905

Намира се под волана в ляво.

_________________
May the torque be with you !!!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Вто Окт 14, 2014 8:47 am
 

Аватар

Регистриран на: Вто Окт 19, 2010 9:05 am
Мнения: 43
Местоположение: sofia rasnik
Автомобил: saab 95 2.5T
Не успях миналата събота имах работа,но тази събота ако котка не ми мине път ще се опитаме да разрешим досадния проблем!Аз по принцип рядко я карам персонален шофьор съм и имам 3 служебни коли :D но понякога когато искам да се изкефа се мятам на СААБЧО и :turbo !

_________________
сааб завинаги


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Вто Окт 14, 2014 9:04 am
 

Аватар

Регистриран на: Чет Яну 12, 2012 6:17 pm
Мнения: 156
Местоположение: Тутракан
Автомобил: SAAB 9000i 2.0T 121kW 12.06.1990г.
Там съм гледал под волана преди но такъв сензор не съм забелязал да има. :) Но си спомням като вземах автомобила на практика долния маркуч на соленоида беше запушен с нещо като масло ама много лепкаво и за да се изчисти трябваше да се намеси дебела тел, понеже опит с помоща на компресор беше неуспешна. На практика тогава "C" беше свързан с "W" и агрегата много гъвкаво и спокойно си работеше. От изчистването (пускане в действие) на маркуч "R" започнаха проблемите. Празни обороти играят, няма сила двигателя на ниски обороти, препълване на системата докато защитата не се задейства и да се получи това забиване на двигателя. Оня ден докато почиствах със спирт си спомням след теста изчезна това забиване но докато набира скорост с малко газ и гледам индикатора на турбината как се прибира в началото на оранжевия сектор и според зависи оборотите на двигателя понякога влиза и в зеления сектор ако е на по малки обороти. :? Ако на настъпя газта малко в по-вечко наема се и стрелката отива до началото на червения сектор и като достигне тази скорост стрелката отново се прибира в началото на оранжевия сектор. :o

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Пет Окт 17, 2014 4:28 pm
 

Аватар

Регистриран на: Нед Ное 13, 2005 8:54 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 aero MY04 St.3, 9000cse MY95 St.3
polssters, ако нямаш такъв датчик, пълненето на турбината се определя от информацията подадена от дебитомера към ЕКУто. Като за начало можеш да провериш куплунга към дебитомера. Погледни дали дебитомера ти няма и един винт за настройка от там би трябвало да се настройва сигнала който дебитомера подава на ЕКУто а от там и сместа на двигателя.

Погледни лика там е описано като цяло.

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=226052

Ако модераторите преценят че спамиме оригиналната тема нека да я разделят.

_________________
May the torque be with you !!!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Пет Окт 17, 2014 8:01 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Окт 19, 2010 9:05 am
Мнения: 43
Местоположение: sofia rasnik
Автомобил: saab 95 2.5T
Да докладвам! Днес Илчо си поигра с самолетчето проблема беше повече от банален-скъсан маркуч от :turbo после откри и други грешки като заклинило лостче което управлява клапан в :turbo ,след боядисване на бронята датчика за температурата беше не там където трябва,въобще си поигра и сега съм повече от доволен!Благодаря! И една тъжна новина ветерана SAAB 9000 CD днес тръгна по последния си път към Кремиковци.

_________________
сааб завинаги


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Пон Ное 03, 2014 12:01 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Яну 12, 2012 6:17 pm
Мнения: 156
Местоположение: Тутракан
Автомобил: SAAB 9000i 2.0T 121kW 12.06.1990г.
Вечера и аз си поиграх и реших да игнорирам R от соленоида. Резултата от теста е повече от доволен и положителен :) отново оня ден беше се появило ФУЕЛКЪТ явно препълни на втора, като изпреварвах трактор и не видях дали стрелката отиде до края на червения сектор. Дидо като описа симптомите, като че ли бяха за мен повече от колкото за Любомир. :D Сега на празни обороти като подам лекичко газ и стрелката трепва и се връща а преди трябва хубаво да изфорсирам двигателя за да мръдне стрелката на турбото.

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9000

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab