Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9000

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Сря Окт 08, 2014 10:29 am
 

Аватар

Регистриран на: Вто Окт 19, 2010 9:05 am
Мнения: 43
Местоположение: sofia rasnik
Автомобил: saab 95 2.5T
Здравейте колеги,от скоро имам проблем и той се състои в това ,че двигателя ми забива(глъхне)при подаване на рязка газ(когато изпреварвам,ускорявам)Проблема се появи след премахването на катализатора по понятни причини(запуши се)Ходих при Иван и в депото в Перник но те нямат програма а Иван не успя да ми помогне та търся съвет, помощ ако някой се е заблъсквал с подобно нещо!Гадно е да имаш saab а да караш москвич :oops: !Saab 9000 cde 98г. турбо 150 кн.

_________________
сааб завинаги


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Сря Окт 08, 2014 4:29 pm
 

Аватар
Remove before flight
Remove before flight

Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 6:14 pm
Мнения: 2979
Местоположение: Козлодуй - на топло в реакторите
Автомобил: ex 9000, 9-5 2.3 aut. Devil Performance
А в сервиза или на червения банер долу вдясно обажда ли се? Хората имат Тех.
Катализатора се е запушил, а гърнетата след него как са? Въздушен филтър? Управление на турбото/управляващия клапан/?

_________________
Много харесвам СААБ, но ще си купя Мерцедес, да не ме помислят за беден.


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Сря Окт 08, 2014 5:38 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 2:44 pm
Мнения: 413
Местоположение: София
Автомобил: saab 9000 cse & 9-5 SE
При мен го правеше същото.При рязко подаване на газ забиваше за секунда и след това с удар ускоряваше.Оказа се не акуратно работещ соленойден клапан /управляващ клапспех отан на турбо/.А ако си с газова уредба незнам.Успех от мен.

_________________
СААБ 9000 CSE


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Сря Окт 08, 2014 8:44 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3730
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Напиши, това на газ или на бензин се случва!

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 9:54 am
 

Аватар

Регистриран на: Вто Окт 19, 2010 9:05 am
Мнения: 43
Местоположение: sofia rasnik
Автомобил: saab 95 2.5T
И на газ и на бензин!Вчера говорих с един колега от форума и май ще се окаже този клапан който стои на кожуха на радиатора!(соленойден клапан) нали така се казва? :turbo

_________________
сааб завинаги


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 3:59 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3730
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
е няма как от този клапан да забива. Освен ако не се е измъкнало маркуче от турбото и колата да препълва, но това означава че оплакването трябваше да е : " нещо и стана и много върви, ама изведнъж спира" :rofl:

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 5:05 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 2916
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
Че говорихме, говорихме, но не съм твърдял, че причината е в този клапан. Просто стана въпрос и за него и споменах, че в над 90 процента от случаите не работи правилно. Относно забиването казах, че трябва да се провери касетата, свещите и налягането на горивото.

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 5:19 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 2:44 pm
Мнения: 413
Местоположение: София
Автомобил: saab 9000 cse & 9-5 SE
При мен всичко беше добре и причината се оказа точно този клапан.Да благодаря на моят майстор за това.

_________________
СААБ 9000 CSE


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 9:22 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3730
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Има ли още някой който не знае функцията на соленоидния АРС клапан. Ако има такъв нека запомни че това е клапана който директно отговаря за управлението на турбо компресора. А самия клапан се управлява от EKU-то. Ако не функционира правилно (често срещан проблем при автомобилите с електроника Т5) то колата не достига желаното налягане в 99.9% от случаите. Т.е. не върви като цяло, но не и да забива нос. Ако има някой "късметлия" и проблема в клапана да се окаже запушване то тогава турбокомпресора се оказва без управление и е възможно да се развърти на МАХ при което да надвиши стойностите при които се задейства ограничителя за FUELCUT. Но тогава се забелязва значително повишаване на силата на мотора т.е. значително по-голям въртящ момент и след това изведнъж захапване на волана.
Така че колегата S&S съм повече сигурен, отколкото убеден, че нещо премълчава или не е било баш така като описания тук проблем... А не е изключено и да е получил това като отговор, но в действителност причината да е била друга.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 9:33 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 2:44 pm
Мнения: 413
Местоположение: София
Автомобил: saab 9000 cse & 9-5 SE
В момента в който сложих соленойда в легнало положение това забиване изчезна.Незнам какво са ми спестили.Искам да помогна на колегата,ако мога.Не споря с никого.

_________________
СААБ 9000 CSE


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Чет Окт 09, 2014 9:47 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3730
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Исках само да поясня каква е функцията на този клапан, а във версията LPT каквато е на Любо (или поне до последния път когато съм виждал колата) , дали го има или е на байпас е все тая.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Пет Окт 10, 2014 10:01 pm
 

Аватар

Регистриран на: Нед Ное 13, 2005 8:54 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 aero MY04 St.3, 9000cse MY95 St.3
Ако колата е 150кс най добре махни клапана и свържи активатора на турбото директно към студената част както е показано тук:

http://www.maxspeedingrods.com/database ... 282%29.jpg

Турбото е малко по различно но принципа е същият.

Ако препълва пак отвий малко рейката която дърпа разтоварващият клапан. По спомен един оборот на рейката отговаря на 0.03 бара.

Но първо трябва да се провери дали действително прблема е свързан с препълванре на турбото. Защитата от препълване при 9000-150кс би трябвало да сработва на около 0.65 бара.

_________________
May the torque be with you !!!


Последна промяна HURRICANE на Съб Окт 11, 2014 2:07 pm, променена общо 1 път
Ремонт на линка. :)


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Съб Окт 11, 2014 1:48 am
 

Аватар

Регистриран на: Чет Яну 12, 2012 6:17 pm
Мнения: 156
Местоположение: Тутракан
Автомобил: SAAB 9000i 2.0T 121kW 12.06.1990г.
2300t написа:
Ако колата е 150кс най добре махни клапана и свържи активатора на турбото директно към студената част както е показано тук:

http://www.maxspeedingrods.com/database ... 204-0005(2).jpg

Турбото е малко по различно но принципа е същият.

Ако препълва пак отвий малко рейката която дърпа разтоварващият клапан. По спомен един оборот на рейката отговаря на 0.03 бара.

Но първо трябва да се провери дали действително прблема е свързан с препълванре на турбото. Защитата от препълване при 9000-150кс би трябвало да сработва на около 0.65 бара.


На никъде не отива снимката!

_________________
Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Съб Окт 11, 2014 2:02 am
 

Аватар

Регистриран на: Нед Ное 13, 2005 8:54 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 aero MY04 St.3, 9000cse MY95 St.3
Надявам се тоя линк да работи по дълго време.

http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/ ... M/$_35.JPG

_________________
May the torque be with you !!!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: двигателя забива
МнениеПубликувано на: Съб Окт 11, 2014 11:00 am
 

Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 08, 2011 12:32 pm
Мнения: 462
Автомобил: 93 MY99г 2.2TiD-150hp;9-5 Aero MY01
Предния линк се е счупил, защото не си го тагнал

ето го тагнат
http://www.maxspeedingrods.com/database/rpw/rpw/turbo/452204-0005(2).jpg


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9000

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab