Портал » Начало форум » Гараж » Технически кът

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Съб Мар 14, 2015 7:42 pm
 

Аватар
Remove before flight
Remove before flight

Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 6:14 pm
Мнения: 3055
Местоположение: Козлодуй - на топло в реакторите
Автомобил: ex 9000, 9-5 2.3 aut. Devil Performance
Извън темата:
Когато ходих навремето да попълвам декларация за колата за данъка, служителката ми казва - Пишете си и катализатора ако имате. Питам я - Ще ми падне ли данъка на 50% като на колите с 100к.? - Ами не.
Тогава и отговорих, че когато закона за катализатора започне да важи за всички коли независимо колко коня е колата, тогава и аз ще запиша че ИМАМ КАТАЛИЗАТОР и дори ще си го ВЪРНА на колата. Тя ми каза - Еми прав сте, но такъв ни е закона. Така, че когато държавата спре да толерира едни коли за сметка на други тогава и аз ще се съобразя с държавата. Съжалявам, че мисля така, но както казваше Васил Михайлов в 'Маргарит и Маргарита' - За да вземеш, трябва и да дадеш!

_________________
Много харесвам СААБ, но ще си купя Мерцедес, да не ме помислят за беден.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Нед Мар 15, 2015 11:14 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Сеп 05, 2006 1:12 pm
Мнения: 1020
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 900NG; Opel Zafira 1,9cdti
Извън темата:
За съжаление форума не е реалния живот, където може свободно да изразяваме мнението си или да кажем на някого какво мислм за него! За да не развалим "добрия тон"!

_________________
СААБ някога може и да не е бил поп-фолк....


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Пон Мар 16, 2015 5:50 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 11, 2007 7:15 am
Мнения: 1482
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ex SAAB 9-3; BMW X3; BMW 320d coupe MY'12
В Пловдив от поне 4г на ГТП ми закачат маймунка в ауспуха, като даже чичковците се похвалиха, че така хващат кой си бил свалил катализатора след като ми видяха откровено притеснената физиономия (няколко дни след преправена цяла генерация само с крайно гърне и без катализатор). Т5 LPT си мина теста за емисии и без катализатор съвсем успешно!

_________________
Изображение
Ако един мъж е красив, верен и внимателен, то тогава няма значение какъв цвят е Saab-ът му!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Вто Мар 17, 2015 9:18 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Ное 01, 2007 8:23 pm
Мнения: 86
Местоположение: София
Автомобил: 2008 Saab 9-5 1,9 TiD
Здравейте на всички, харесъл съм Сааб 9-5 1,9-150 к.с. автомат 2009г. Кажете какво да гледам най-вече, доколкото разбрах от форума на автомата проблемите се появяван при загряла кола. Мотора ми е горе-долу ясен, някакви слаби места по колата? Също така ме интересува джантите с какви параметри са.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Вто Мар 17, 2015 9:34 pm
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1652
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
На загряло положение, когато местиш скоростния лост /при натисната спирачка/ не трябва да се чува тупане или да усещаш ритане откум скоростната кутия. Двигателя щом ти е ясен, добре. Имай предвид обаче следното нещо - по добре закарай първо някой който разбира от СААБ и има подходящата апаратура, за да няма после скъпи грешки и отваряне на теми с първи думи 'Помощ проблем". Ако имаш линк към колата даи да я видим, може някой от колегите да я е гледал и да изкаже мнение по въпроса. Само, че ако го правиш моля те нека бъде в отделна тема, че да не оспамим тази. Относно джантите - кои по точно те интересуват - 15", 16", 17" или 18" ?
Поздрави и успех

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Вто Мар 17, 2015 11:06 pm
 


Регистриран на: Чет Сеп 04, 2014 12:40 pm
Мнения: 109
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-3 SportCombi 1.9TiD MY'06 Auto
Ibraim написа:
На загряло положение, когато местиш скоростния лост /при натисната спирачка/ не трябва да се чува тупане или да усещаш ритане откум скоростната кутия.


И при движение трябва да превключва плавно - без значение дали плавно ускорение или кик, не с удар.
Относно "тупането" неизбежно е да няма хич - въпроса е да не подскача колата /или да се мести едва ли не/

Добре е човек, карал автомат, да я погледне, да се опита да хване разликите

Успех


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Сря Мар 18, 2015 12:10 am
 

Аватар

Регистриран на: Чет Ное 01, 2007 8:23 pm
Мнения: 86
Местоположение: София
Автомобил: 2008 Saab 9-5 1,9 TiD
Последните три години съм карал типтроник та симптомите ги зная, автомата Айсин ли е. Колата ще я карам в сервиз при приятел или в Хеед. За джантите се интересувам от 17 или 18 цола, колко е междуболтовото разстояние. Окачването как е, при 93 е опелско, тук какво е.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Сря Мар 18, 2015 8:50 am
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1652
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Автомата е 6-степенен Айсин. Инфо за джантите тук: http://store.emk-33.com/product/356065/ ... -7x17.html
Окачването е като при Вектра С.
Успех...

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Сря Мар 18, 2015 9:06 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Ное 01, 2007 8:23 pm
Мнения: 86
Местоположение: София
Автомобил: 2008 Saab 9-5 1,9 TiD
Най-вероятно до няколко дни ще съм собственик на Сааб, има няколко проблема, които ще изясня утре как да се отстранят, и ще взема решение.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Пет Мар 20, 2015 11:28 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Сеп 05, 2006 1:12 pm
Мнения: 1020
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 900NG; Opel Zafira 1,9cdti
Месец след почистването на ЕГР-а, пак светна грешка. Въпроси:
1. Може ли това да се дължи на нечистените колектори, а ЕГР-а да си работи
2. Как може да се диагностицира дали клапана работи
3. В ebay има изгодни нови Pierburg на добри цени, има ли вариант да са някакви ментета
4. Така или иначе ще се чистят колекторите, някой има ли идея в София, къде ще ми свършат съвестно работа
Благодаря и :alkohol !

_________________
СААБ някога може и да не е бил поп-фолк....


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Пет Мар 20, 2015 4:36 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 09, 2011 9:05 am
Мнения: 31
Местоположение: Уелс
Автомобил: 9-3 SW, 1.9 TiD Vector, MY 07, stage 1
rumen_k_ написа:
Месец след почистването на ЕГР-а, пак светна грешка. Въпроси:
1. Може ли това да се дължи на нечистените колектори, а ЕГР-а да си работи
2. Как може да се диагностицира дали клапана работи
3. В ebay има изгодни нови Pierburg на добри цени, има ли вариант да са някакви ментета
4. Така или иначе ще се чистят колекторите, някой има ли идея в София, къде ще ми свършат съвестно работа
Благодаря и :alkohol !

Моя го взимах от необратята преди повече от година на цена от 70 паунда, същия на Пиербург.
Не съм чистил колектори, но вече съм минал с него около 40 000 км. и не ми е светил чека за ЕГР.
Не мога да кажа колко е "истински", но за момента съм доволен.
Успех !

_________________
Щ+Щ


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Пет Мар 20, 2015 4:59 pm
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1652
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
така или иначе ще чистиш колекторите, направи проба. Почисти колекторите и пробвай пак /разбира се с почистен и ЕГР клапан/ В случая нищо не губиш и не поемаш излишни рискове. Ако пак даде грешка, тогава вече купувай нов ЕГР.

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 11:03 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Сеп 05, 2006 1:12 pm
Мнения: 1020
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 900NG; Opel Zafira 1,9cdti
benquick написа:
Моя го взимах от необратята преди повече от година на цена от 70 паунда, същия на Пиербург.
Не съм чистил колектори, но вече съм минал с него около 40 000 км. и не ми е светил чека за ЕГР.
Не мога да кажа колко е "истински", но за момента съм доволен.
Успех !

Значи родните търговци са просто много гладни! По родните магазини, Pierburg се търгува 310, 340 и нагоре лева....

_________________
СААБ някога може и да не е бил поп-фолк....


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 11:19 am
 

Аватар
модератор

Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 2:55 pm
Мнения: 1652
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: SAAB 9-5 Aero MY'05
Колега, необратята да не са ти дали втора употреба? Ето го чисто нов на споменатата фирма: http://www.mister-auto.bg/bg/agr-klapan ... g1145.html Както Румен каза, горе долу, толкова си е цената.

_________________
Поздрави от Югозапада...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Общи технически дискусии на тема дизел - ремонти и подръжка
МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 12:29 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Сеп 05, 2006 1:12 pm
Мнения: 1020
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 900NG; Opel Zafira 1,9cdti
Ibraim написа:
Колега, необратята да не са ти дали втора употреба? Ето го чисто нов на споменатата фирма: http://www.mister-auto.bg/bg/agr-klapan ... g1145.html Както Румен каза, горе долу, толкова си е цената.

В ebay има доста нови на цени 50-70 лири, дори някои дават и гаранция.
За това...или в ebay са някакви ментаци.....или нашите тук се оливат с надценката/не съм питал в Опел колко струва, но поне х2 ще е цената/.....лично аз залагам на второто :roll:

_________________
СААБ някога може и да не е бил поп-фолк....


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Гараж » Технически кът

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab