Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 4:26 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Топ 3 на катастрофите........ от миналия сезон

phpBB [video]

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 4:41 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 2:12 pm
Мнения: 2240
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 AERO'03 10x to the Devil
Който е ходил на F1 писта сигурно е забелязал как са разположени микрофоните. Така че да се твърди, че в 90% от времето звук и картина се разминават, е също толкова "професионална" оценка, колкото и горните твърдения за Formula E. За съжаление няма как да разберем на 100% какво им коства на пилотите в F1 да се борят с износени гуми, виждаме го предимно във времената им, но това е голяма част от майсторлъка - нещо, което скоро няма да се случи във Formula E. На последното състезание на Монца, максималната скорост достигаше 360 км/ч - искам да видя електричка, която ще го прави в продължение на 300 км...
За любителите на катастрофи си има друг тип състезания - Demolition Derby и т.н. Те и колите на метан вървят и се блъскат. :-) А американските серии дори не знам струва ли си да ги коментирам - там освен някой да се забие в оградата и да пламне, аз поне не виждам много спорт и атракция.
Аз тук бих сложил една анкета колко от пишещите във форума мечтаят да карат електрическа кола, ама не е моя темата. :-) Мисля, че се сещам какъв ще е резултата.
Това не е заяждане - обичам всички състезания с коли/болиди и ги гледам с удоволствие, вкл. Formula E. Дори не знам що се стигна до тоя спор. Колкото и да опорочава спорта чичо Бърни, F1 ще бъде вечния връх в автомобилостроенето - и като технологии, и като скоростни и времеви постижения, и като човешки умения (смяна на гуми за 2.4 секунди!).
На Formula E обаче признавам едно - ползват нископрофилни гуми върху големи джанти - нещо, което отдавна трябваше да стане и във F1, най-малкото защото това са продуктите, които се използват и в ежедневието.

_________________
Обичаният SAAB заслужава едно Дяволско докосване! :turbo
ViOlatOR


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 9:01 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
slavi написа:
..............Аз тук бих сложил една анкета колко от пишещите във форума мечтаят да карат електрическа кола, ама не е моя темата. :-) Мисля, че се сещам какъв ще е резултата................
............ F1 ще бъде вечния връх в автомобилостроенето - и като технологии, и като скоростни и времеви постижения, и като човешки умения (смяна на гуми за 2.4 секунди!)...............
..............На Formula E обаче признавам едно - ползват нископрофилни гуми върху големи джанти - нещо, което отдавна трябваше да стане и във F1, най-малкото защото това са продуктите, които се използват и в ежедневието.


Може да направиш такава тема с този въпрос. Не е лошо. Аз си мечтая за ел. автомобил. :D
По другата част - няма нищо вечно, признай си го.
Смяна на гумите от 20 човека, поне в американските серии един човек демонтира и монтира гумата, по-близо до реалността. :D
Както и да е, и аз поглеждам Ф1, но на последното състезание проспах повече от половината и като се събудих, нищо ново, освен че се бяха навъртяли обиколките почети до края........ :rofl: Спокойно може да се гледат 5 първи обиколки и да се хвърли око на финала, през останалото време човек може да намери по-интересни занимания, или да излезе да изпие едно кафе или........ кой каквото иска.
Освен това, Формула Е за разлика от Формула 1, е състезание м/у състезатели. При Ф1 е много, ама много голям процент, състезание само м/у, болиди, остава да сложат и роботи вътре и от бокса само с команди, кому харесва това?
Само да не каже някой сега, че Нико е пилот, ЗА МЕН НЕ Е! Ама човекът е Deutsch и е в немски екип, по стечение на обстоятелствата с най-добрия болид и това е то.
Слави, кога ще почерпиш апропо....... само обещания. :rofl:

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 10:13 pm
 


Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 4:25 pm
Мнения: 218
Местоположение: София
Автомобил: 9-3 TID 99', 9-5 TID 03'
@БобиМихи - Аз съм посещавал ( и посещавам) Ф1 ... и не заради Бърни :) , ти правил ли си го?
Не знам какъв капацитет е нужен за да покаже разликите в класите на двете състезания , това се вижда и с невъоръжено око. Погледни статистикатата на пилотите , кой къде е бил и колко се е задържал и какво е постигнал , за мен това е ХендиКап аналог на Ф1. Състезание за посредствени и застаряващи , като едно време сбирките на героите от войната :) .
Със сигурност не си мечтая за ел. автомобил или роботизиран "дринк енд драйв" просто не е моята чаша чай.
Съгласен съм за "кервана на Бърни" - нещата се профанизираха във Ф1 ... и за гумите съм съгласен , както и за връщането на зареждането с гориво.
Но за мен Ф1 няма аналог ... което може само да буди съжаление за истинските фенове на спорта. Все си мисля , че нещата ще се оправят там и може би Бърни няма да живее вечно.
И да Нико не е "erste sahne" пилот. За мен му липсва психиката.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 09, 2015 11:31 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3731
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Господин "пропаганда" дали не е време да спреш с глупостите, в които и сам не вярваш. От както съществува световния шампионат във Ф1, е бил винаги и все още Е ... НАЙ-ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИЯ спорт изобщо. Та всичко онова което ползват като максимална СИЛА в шампионата на неудачниците, болидите във Ф1 го добавят с едно натискане на бутон. Всички онези иновации, с които напоследък ни заливаш, идват именно от експериментите във Ф1.
Споко скоро Бърни ще се усети и ще върне нещата там където им е мястото. Демек пак ще забранят много ел помощници, които всеки премиум производител днес вече предлага като екстри и ще премахнат част от ограниченията. Инак за да ти е интересно, гледай Инди! Там има 3 мотора и 2 шасита и 3 аеропакета. Без значение на класическа или овална писта, сейфти-кар излиза и за излетяло огледало, до последно не знаеш кой къде е и победител става даже и Такума Сато. Но нямам спомен от големите многократни шампиони там, някой да е повторил това във Ф1. Имайки предвид, дали някой запомни с нещо Майкъл Андрети ... (сигурно половината от пишещите тук не знаят че е бил във Ф1 и в кой отбор се е състезавал) или пък Монтоя, който бе с най бързия болид Уйлямс-БМВ но освен с няколкото зрелищни битки с Шумахер, друго от него не помня, а не съм пропускал старт още от времето, когато у нас се излъчваше само ГП на Унгария. Тези двамата имат 10-на шампионски титли отвъд океана.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 10, 2015 9:07 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Red_Devil написа:
Господин "пропаганда" дали не е време да спреш с глупостите, в които и сам не вярваш. От както съществува световния шампионат във Ф1, е бил винаги и все още Е ... НАЙ-ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИЯ спорт изобщо. Та всичко онова което ползват като максимална СИЛА в шампионата на неудачниците, болидите във Ф1 го добавят с едно натискане на бутон. Всички онези иновации, с които напоследък ни заливаш, идват именно от експериментите във Ф1.
Споко скоро Бърни ще се усети и ще върне нещата там където им е мястото. Демек пак ще забранят много ел помощници, които всеки премиум производител днес вече предлага като екстри и ще премахнат част от ограниченията. Инак за да ти е интересно, гледай Инди! Там има 3 мотора и 2 шасита и 3 аеропакета. Без значение на класическа или овална писта, сейфти-кар излиза и за излетяло огледало, до последно не знаеш кой къде е и победител става даже и Такума Сато. Но нямам спомен от големите многократни шампиони там, някой да е повторил това във Ф1. Имайки предвид, дали някой запомни с нещо Майкъл Андрети ... (сигурно половината от пишещите тук не знаят че е бил във Ф1 и в кой отбор се е състезавал) или пък Монтоя, който бе с най бързия болид Уйлямс-БМВ но освен с няколкото зрелищни битки с Шумахер, друго от него не помня, а не съм пропускал старт още от времето, когато у нас се излъчваше само ГП на Унгария. Тези двамата имат 10-на шампионски титли отвъд океана.


Господин ВРАЧКА :D не чети ГЛУПОСТИТЕ.........просто пропускай темата. :D
Етикета ГЛУПОСТИ е според личната гледна точка. За това е коректно да се напише: ГЛУПОСТИ, СПОРЕД МЕН....., когато се охарактеризира нещо от лична гледна точка.
Другото са прикрити обиди.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 10, 2015 10:39 am
 


Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 4:25 pm
Мнения: 218
Местоположение: София
Автомобил: 9-3 TID 99', 9-5 TID 03'
Добре, ще се опитам да хвана предстоящия сезон , може пък малко разнообразие да е от полза . Гледам остават около 40 дена до старта.
Избрах си фаворити - тийма на Вентури ( Леонардо ди КаБрио им е шеф :) ) и отборчето на Ярно Трулли макар и с отчайващи пилоти в момента( Ярно винаги ме е радвал докато караше във Ф1).
Отбор за освиркване : е.Дамс - имат си всичко което не ми харесва :).


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 10, 2015 11:49 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

Шофьорска главоблъсканица в отбора на Aguri.

В известен смисъл, сегашната ситуация на отбора Агури по отношение пилотите може да се оприличи на това в отбора на Заубер от Формула 1 в началото на миналата година, когато редица пилоти бяха в състезание за двете свободни места.

Японският отбор има само две свободни седалки за сезона, преди откриването му за Пекин ePrix и седем водачи, които имат, или може би имат потенциал, да седнат в една от тях за отбора на Тeam Aguri.

Преди всичко нека започнем с двата им основни водача от миналия сезон, мексикански пилот Салвадор Дюран и Антонио Феликс да Коста. Единият веднага отпада - Duran вече подписаха с тима на Трули за втория сезон. Що се отнася да Коста, Португалската водачът не е присъствал на нито един от дните на изпитване на Донингтън парк. По-рано днес пилотът на Red Bull, сподели чрез Twitter обяви намерението си намери отбор за втория сезон, но предвид липсата на тестове, той може и да пропадне надолу в списъка на потенциалните водачи за Агури.

Сега нека се обърнем към тези, които изпитваха за Team Агури през лятото. Първо, GP2 състезателя Натанаил Berthon е тествал в цели шестте дни, завършени общо 115 обиколки с най-бързо време от 1: 31.185s, само 1.2s назад от най-доброто време на обиколка 1: 29.920s, дадено от Лукас ди Граси. Като се има предвид тестова програма с японския отбор, аз вярвам, че ще бъде Berthon е потенциален кандидат, при условие че той може да се побере на графика с останалите си ангажименти в GP2 и Европейската Сериите Льо Ман.

Педро де ла Роса също участва в тестовете за отбора. Въпреки това се смята, че това е еднократно и испанецът ще бъде малко вероятен кандидат за място в отбора.

По време на официалните тестови сесии, имаше трима други пилоти, които приеха поканата от тима на Аguri да тестват колата. Първият от тях беше Tom Dillmann, бивш Формула 3 шампион и победител в сериите GP2. Французинът направи 66 обиколки с най-бързо време от 1: 32.369s, 1.2s по-слаб резултат от това на Berthon. Dillmann се счита за един от най-сигурните пилоти в света на моторните спортове, има огромен опит в различни серии и няма да е за учудване, ако заеме едно от двете места в тима на обора на Агури, редом до Berthon.

Следващият в списъка на отбора на Агури, беше Никола Лапиер, който е бивш шампион A1 Grand Prix и текущата участник в World Championship Endurance. Малко изненадващо, французинът беше най-бавен при тестовете с време от 1:32.694s, с което беше по-бърз само от Симона де Силвестро и двата болида на NEXTEV TCR, които се сблъскват с обширни проблеми в целия тестов сезон.

Като се има предвид опитът на Лапиер бихме очаквали, но той не трябва много да мисли за настоящата си кариера. Няма шанс той да подпише с отбора на Team Aguri за следващия сезон.

Последен, но не на последно място, Stefano Coletti, който прекара един ден в пилотския кокпит. Coletti ще се запомни най-вече от мнозина като човек, който е прекарал 2013 в челото на GP2, но загуби титлата от състезаващия се след това еднократно в Формула Е Фабио Leimer.

Coletti спечели GP2 състезанието през 2014 г., преди да опитате късмета си в Щатите в сериите Индикар. Една единствена точка беше всичко, което Coletti успя да спечели в най-разочароващия си сезон - 2015.

Въпреки всичко, Coletti би могъл да е избор за тима на Агури, например в едно партньорство с Berthon. Реално единствените пилоти, които виждам в Team Aguri са Berthon, Dillmann и Coletti.

Може да има повече пилоти, които да търсят място в отбора на Aguri, вратата е все още отворена, но въз основа на пилотите, които тима тества през тези шест дни, може да заключим, че ако това беше моят избор, бих дал предимство на Натанаил Berthon и Stefano Coletti, като избор за началото на сезони с ePrix за Пекин.

Що се отнася до останалата част от сезона, първия сезон ни показа, че пилотите могат да се променят, така че ако отборът на Aguri решат да наемат друг пилот, всички имат шансове, а други не могат да бъдат сигурни, че ще останат титуляри да края на сезона.

Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 10, 2015 6:54 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

Защо ограничаването на броя на пилотите е важно за Формула Е

Тридесет и пет състезатели направиха своя дебют в Formula E в учредителния сезон.
За да поставите разсъждаваме по темата, трябва да се има в предвид, че има на разположение 40 коли (две на водача, четири на отбора), за всяко едно състезание.

Четири отбора не се промениха своите пилоти през целия сезон: e.Dams, Venturi Formula E, Audi Sport ABT и Mahindra Racing, една промяна имаше в тима на Virgin Racing - Фабио Leimer в за Хайме Алгерсуари - по указание на ФИА.

Това означава, че четири отбора са използвали осем пилота от 35 използвани в общо, това означава, че шест отбора, са използвали 27 пилота. Това е средно четири и половина на отбор, за отборите, които са имали повече от двама пилоти.

С толкова много промени, за феновете е трудно да проследяват и да се ориентират лесно в класирането, а и в самите състезания. Всеки отбор се нуждае от налични пилоти, очевидно, но с пилоти, които участват в Formula E и WEC (Жан-Ерик Верн и Шарл Пик и двамата са имали F1 ангажименти), неизбежно ще има някои сблъсъци и някои промени на водача.

Formula One има ограничение от четири пилота на отбора на сезон, включително HRT - най-новия тим и могат да използват всичките четири пилота в един сезон. Може би това е пътя, по който Formula E трябва да върви. Ако фенове знаят къде любимия им пилот ще се състезава, те може и да са по-склонни да гледат на живо или по телевизора надпреварата.

Може би, Formula E трябва да въведе ограничение подобно на това. Formula E е свършил страхотна работа по отношение на социалните медии и позволява достъп на феновете, но тя трябва да ограничи броят на водачите на отбор, които могат да използват в един сезон.
Това е да се следват състезателите, ако отбори могат да ги променят всяка седмица.

Това ограничение, от четирима състезатели на сезон, също означава, че екипите ще вземат пилоти от началото на сезона, че те ще знаят, че ще бъдат на разположение за по-голямата част от сезона.

Неизбежно е, че някои пилоти ще имат и други ангажименти, които ще са в конфликт, особено ако те се състезават в две серии състезания. Но това не означава, че всеки екипи следва да използва различни пилоти за всяко състезание. Това е важно за феновете на пилотите, тъй като е по-лесно да се следват, когато феновете знаят, кой любим пилот, къде ще се състезава в календара на шампионата.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 11, 2015 4:34 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

Режимът състезателна мощност се увеличава за втория сезон.

FIA реши да увеличи мощността (на батерията), която може да се ползва в състезателен режим, в Formula E Championship на 170kW.
Промяната е въведена следната редица тестове от страна на Williams Advanced Engineering, единственият доставчик на батерията за Formula E, за да се оцени увеличението с 30 процента на мощността. Батериите са били първоначално разработени, за да отговорят на техническата спецификация на максимална мощност от 133kW. По-късно беше увеличена до 150kW преди началото на сезон едно.
Максимална мощност 200kW, все още ще бъде на разположение по време на тренировка и квалификация. Количеството енергия, която може да бъде доставен на задвижващата система от RESS ще остане ограничено до 28kWh.
Formula E CEO Алехандро Агаг каза: "Развитието на бъдещите технологии за батерии е от фундаментално значение за шампионата. Formula E е демонстрация за развитието на технологиите при електрическите автомобили и благодарение на развитието на батерията от Williams Advanced Engineering ще видим по-бързи и вълнуващи състезания през новия сезон. "
Крейг Уилсън, управляващ директор на Williams Advanced Engineering, заяви: "Formula E е двигател в развитието на електрическите технологии на автомобилите, движейки ги към техните граници и демонстрира еволюцията на обществото. Williams Advanced Engineering работи по различни пакети от електрически и хибридни автомобилни проекти и наученото от Формула E е безценно за развитието на нашата технология. По време на втория сезон батериите ще имат 30 на сто повече енергия, отколкото първоначално те са били предназначени, ние сме модернизирали някои компоненти и работим в тясно сътрудничество с екипите за да сми сигурни, че батерията работи устойчиво, без да влияе върху надеждността. "
Втория сезон на Формула Е, се открива в Пекин на 24 октомври 2015 година.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 16, 2015 7:52 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Würth Elektronik eiSos засилва присъствието си в шампионата от Формула Е с екипа на Audi Sport ABT

След успешния старт на серията от Формула Е, Würth Elektronik eiSos разшири спонсорство с "Audi Sport ABT Formula E" за срок от три години, тъй като бъдещите собствени разработки в областта на двигател, трансмисия и софтуер на двигателя са позволени във формулата E. Ангажиментът към формулата Е на Würth Elektronik eiSos е ценен принос за развитието на електронни компоненти - например в областта на управлението на топлинната и енергийна ефективност.

"Ние сме развълнувани и радостни от успеха на отбора, който подкрепяме. Ние сме горди да бъдем част от тази спортна версия с електрически автомобили от началото ", обясни Oliver Конц и Томас Шрот, CEO на Würth Elektronik eiSos. "За нас като разработчик и производител на електронни и електромеханични компоненти, формулата E предлага не само страхотна рекламна платформа. Ние черпим опит от първа ръка за разработване на иновативни електронни компоненти за пазара на бъдещата електронна мобилност. "
http://www.we-online.de/web/en/formel_e ... ormele.php
http://www.we-online.de/web/en/wuerth_e ... /start.php

Изображение
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 16, 2015 8:42 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

Евроспорт спечели правата за излъчване на шампионата Формула E в шест европейски страни.

Германия, Полша, Швеция, Норвегия, Дания и Финландия ще излъчват директно.
Исландия същи е включена.

Eurosport е собственост на Discovery Communications, една от най-големите акционери Formula E.

Във Великобритания, сделка за подновяване на правата на ITV изглежда са в застой.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2015 7:30 am
 


Регистриран на: Чет Юли 14, 2011 4:25 pm
Мнения: 218
Местоположение: София
Автомобил: 9-3 TID 99', 9-5 TID 03'
Момент , нещо не разбирам от този анонс за Евроспорт и директното излъчване:

"Германия, Полша, Швеция, Норвегия, Дания и Финландия ще излъчват директно.
Исландия същи е включена"

В момента няма състезания в Полша, Швеция, Норвегия, Дания, Финландия и Исландия. За сезон 2 има само един "евент" , който е в статус ТБД?
Какво се има в предвид изобщо?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2015 1:20 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Woolyrhino написа:
един "евент" , който е в статус ТБД? Какво се има в предвид изобщо?

Ще се уточни къде... още не е утвърден, има доста кандидати.
TBD - to be ........

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 17, 2015 8:21 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

ITV да потвърдили, че ще излъчват пряко всички състезания от календара през сезон две. Всички къктезания ще са по ITV4, като финала на сезона в Лондон ще е по главния канал ITV.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab