Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Юли 14, 2015 4:59 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3730
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
Изобщо не казвам залезли. казвам НЕУДАЧНИЦИ-те от Ф1. Такива, които никой с нищо не запомни.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Юли 14, 2015 8:09 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Не се хващайте за едната дума. :D
Историята показва, че има велики пилоти, които идвайки в прехвалената Ф1 не оставят следа, докато печелят други не по-малко атрактивни и оспорвани шампионати (за жалост не ги гледаме тук).
И обратното.........
Малко са такива, като Менсъл, мачкали във Формула 1 и зад океана след това, велик пилот.
А и Ф1 се превърна повече в шампионат на болидите, а не на пилотите. Ще отрече ли някой, ако сега Алонсо беше с Мерцедес, дали Хамилтън нямаше да е под голям стрес и кой от двамата би бил начело. Нико е доста слаб пилот, но... е в тима на Мерцедес, просто е немец и за това.. Хамилтън го усети, беше съвсем скоро, когато му откраднаха една победа от тима на Мерцедес.
Ако някой следи какво правят настоящите пилоти от Формула Е в момента и къде се състезават, то има къде.... и ще прочетете интересни неща.

Във Формула Е ще става все по-интересно, а и интереса от големите фирми и производители расте. Следващата година ще има и малко свобода в техниката...

Хайде и :alkohol

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Юли 29, 2015 2:34 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Сезон две - промени

През следващия сезон, Formula E ще стане още по-технично състезание. За втория сезон, работата вече започна. От самото си основаване, цялата на тази серия е да се насърчи развитието на автомобилните електрически технологии, като резултат през сезон 2, отборите може да произведат собствените електрически двигатели. Батерията на Уилямс от първия сезон не може да бъде променяна, но самия двигател - заедно с инвертора / ECU и скоростната кутия - тук вече ще имаме осем производителя. Със същата наличната енергия, това, което ще бъде от решаващо значение е създаването на най-ефективен електродвигател. Тестовете в Донингтън парк са след седмици, така, че ще видим как се справят отборите за началото на следващият сезон - 17-ти октомври в Пекин ...

Team Aguri
Team Aguri, като той ще бъде известен след разделянето с Amlin, е единственият отбор, който ще запази старата си технология от предишния шампионат. Решението е, че има по-голям потенциал в двигателя McLaren, отколкото, когато е бил използуван през сезон 1, както и че да се придържате към това, което знаете, може да бъде по-полезно, докато другите отбори се борят със скъпи нови технологични и никненето на проблеми. Подобно на всички хазартни игри, това може и да е положително за отбора на Aguri. Надеждност може да изпрати тима в добри позиции във всяко едно състезание, или изоставянето на новите технологии, може да се отрази зле на класиранията. Не са потвърдени официално пилотите, но след изявите си през миналия сезон очакваме в отбора да бъде отново Антонио Феликс де Коста. Бившият McLaren F1 пилот Педро де ла Роса също тества за екипа на Донингтън парк.

Andretti
Андрети създаде изцяло нов завод за болидите си, за да се съсредоточи изцяло за сезон 2. Andretti Technologies ще създаде изцяло нов електродвигател, партнирайки си с технологичната компания TE Connectivity. TE Connectivity имат огромен опит в електрониката в широк аспект - от космическите технологии и тези за защита, а също така и подводните комуникации. Свързването на знанията на Андрети с опита на TE Connectivity е на пръв поглед идеално партньорство. Още не са обявени пилотите, на не е изключено някой от талантите в американските серии на отбора да седне в някой от болидите.

ABT Schaeffler Audi Sport
Подобно Андрети, ABT също партнира с технологичната група, Schaeffler. Тази връзка бе въведена от началото на сезон 1, и даде първоначално на всички червени ABT коли жълт и зелен оттенък. Основният клиент на Schaeffler е автомобилната промишленост, и според техния сайт - " те предлагат експертиза за цялата задвижваща система". Доста полезно. Проектът се осъществява единствено от Schaeffler и ABT, докато Audi осигурява подкрепа. Това позволява да се тества колата на най-новото съоръжение на Audi в Neuburg, в района на Инголщад. Екипът е тестване новата си кола на различни трасета вече, с едни и същи пилоти, които още карат и през сезон 2.

NEXTEV TCR
NEXTEV (чете се като Next EV) е китайска фирма в областта на електрическите технологии за автомобили, която си партнира с отбора на Теam China. В Long Beach – където Piquet взе своята първа победа – там за първи път видяхме сребърните и жълтите цветове на болида му, цветовете на NEXTEV и ще е фантастично да видим продължението на това сътрудничество през новия сезон. NEXTEV е произвел няколко електрически автомобила за състезания от шампионати в Китай. Състезанията ще бъдат ръководени отново от испанците от Campos Racing, както предишния сезон. Nelson Piquet ще е пилот номер едно, но не е ясен неговия партньор.

Dragon Racing
Това бяха едни бурни 12 месеца за тима на Dragon Racing в Formula E. Екипът пропусна откриването на Донингтън Парк и веднага плъзнаха слухове, че те ще се оттеглят от състезанието, преди да са се включили в него. Имаше инфарктни преговори и въпреки всичко, отборът завърши на второ място в шампионата при марките. Говори се, че ще се използват технология на Venturi за втория сезон. Пилотите не са потвърдени, но не е далеч от логиката, това отново да са Duval и D'Ambrosio.

e.dams-Renault
Това е просто Renault. Като подържници още от самото начало на Formula E, е съвсем естествено, че Renault ще има голямо участие. Карлос Госн, главен изпълнителен директор на Renault и Nissan, беше на стартовата решетка в Battersea, като доведе до ентусиазмът на френската компания за участието и в шампионата. Битката с Citroen DS - които си партнират Virgin - се очаква да бъде интересна и по всички фронтове. Очаквайте същия пилотски състав през сезон две като Буеми ще се опитва да стартира по-добре от предишната година, външния вид на отбора ще се да запази. Ще има силен стремеж за съхранение на титлата при конструкторите.

Mahindra Racing
Подробности за сезон 2 още няма потвърдени. Единственото, което изглежда е ясно, това е сътрудничеството с британската компания Carlin, която ръководи Nelson Piquet към спечелването на титлата през сезон 1. Що се отнася за технологичните новости, то такива новини отсъствуват. Изглежда няма да се разкриват никакви детайли, преди старта на тестовете в Donington Park.

Trulli
Motomatica са технологичната компания, с която Trulli ще си и през сезон 2. Тя е част от италианската група Tecnomatic Group, която е в бизнеса с автомобилна техника още от 1973 г. насам. Giuseppe Ranalli е работил в екип от 1998 г. насам, който наскоро обяви, че работи върху задвижваща система за автомобили с върхова мощност от 380kW, в сравнение с текущата при Формула E - максимум 200kW. Това може да бъде силен втори сезон за Трули с такъв амбициозен технологичен партньор.

Venturi
Тук също е лесно. Venturi е в изграждането на електромобили от 2001 г. (въпреки че производството е спряно наскоро), така че е естествено за тях, за да се превърнат в производител на състезателни електромобили. Времето осуети опитите си да пробие рекорд за скорост на EV по земя, където Venturi се опита да надмине 600kph (372 mph), така че със сигурност има знания да градят бърза Formula E кола. Ник Хайдфелд се очаква да се завърне в отбора след неговото силно представяне през миналия сезон, а Саразен без съмнение ще се надяват силното си представяне в Лондон, което да го тласне напред в класирането през новия шампионат.

DS Virgin Racing
Последният присъединил се производител е Citroen, с марката DS и ще партнира на Virgin. Проектът се ръководи от Citroen Racing, на същия екип, който се грижи за невероятно успешните програми на дружеството в World Rally Championship и World Touring Car Championship. Тестовете са в напреднала фаза, повече от два месеца, където се тестват всички елементи на болида за сезон 2. След лондонските му геройства, Сам Бърд най-вероятно ще запази мястото си, за да поведе отбора. Оттеглянето на Хайме Алгерсуари е свързана със здравето му, не е ясно кой ще бъде във втората кола. Citroen вероятно ще предпочитат един френски пилот, например Жан-Ерик Верн, Сарацин, а дори и Ромен Грожан, може да бъде с шансове.

С участват толкова много нови производители, ще бъде интересно да видим какво въздействие ще има това върху скоростта на колите и конкуренцията. Повече, ще стане ясно в тестовете на Донингтън Парк, които започват след по-малко от три седмици. Там ще видим Formula E извън лицето си в името на един пилот, а и израстването и технологично, в един на развитието на най-технологичните серии в света на мотоспорта.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Юли 29, 2015 2:58 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Мощност с/у Енергия (Power v Energy): каква е разликата?
Изображение

Болида наближава последните шикани, в челото на класирането е, проверка в огледалата и се вижда победител...... един поглед надолу върху нивото на батерията на дисплея на волана... тя е почети нула, дали ще стигна финала?
Това са били някои от мислите, които преминават през главата Stephane Sarrazin в заключителните етапи на последното състезание в Лондон, но те изчезнаха след като видя карирания флаг. Радостта бе кратка, шофьорът на Venturi е лишен от първото място за превишаване на максималната консумация на енергия и по този начин се лиши от 25 точки, в полза на Sam Bird от Virgin Racing.
Налице са редица инциденти, подобни на този в целия учредителен сезон, където водачи са били санкционирани за потребление на енергия или по-голямо използване на мощност, но каква е разликата?
"Мощност"(Power) - мощността е електрическата енергия на разположение на водача в даден момент по време на сесия, която е ограничена до 200 kw в квалификациите и 150 kw по време на състезанието.
За откриването в Пекин ФИА е контролирала управлението на използването на енергия, за всеки автомобил. От второто състезание в Путраджая екипите бяха единствено отговорни за контролиране на стойностите на мощността и гарантираха, че тя ще остане под предписания праг от правилника.
Въпреки това, някои отбори са били санкционирани за това нарушение. Системата за картографиране е сложна и изисква внимателно инженерство, за да стартирате нива на мощност, близки до максималните, без да рискувате със скок на мощността. Колкото по-близо сте до този краен предел, толкова по-голяма е вероятността да бъдете наказани за прекрачването на прага.
"Енергия" (Energy) е количеството енергия, използвана в kWh със строг лимит, наложен от ФИА - 28 kWh. Наличната енергия в батерията е с капацитет от 30 kWh но посочената цифрата е даже по-малка от действителното, като предпазна мярка, за да се предотврати изчерпването на енергията и за спиране на трасето по тази причина. Измерването се изчислява от момента, когато колите стартират състезанието до момента в който видят карирания флаг.
ФИА е снабдена с данни в реално време и може да наложи санкции веднага след като получи окончателните данни и ги разчете, непосредствено след като болидите пресекат финалната линия.
Това беше причината Sarrazin да загуби на най-горното стъпало на подиума в Battersea Park, London.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Юли 29, 2015 3:06 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Потвърдени участници за сезон 2:
Изображение
Официалните имена за участниците в FIA Formula Е шампионата за втория сезон са били потвърдени.
Отбора e.dams-Renault оттук нататък ще бъде известен като Renault e.Dams от уважение към статута на френската марка, като официален производител в изцяло електрически серия.
Пълният списък е както следва:
ABT Schaeffler Audi Sport
Andretti Formula E Team
Dragon Racing
DS Virgin Racing Formula E Team
Mahindra Racing Formula E Team
NEXTEV TCR Formula E Team
Renault e.Dams
Team Aguri
Trulli Formula E Team
Venturi Formula E Team

Преименувания Отборите ще направят своите публични дебюти в първия официален тест преди началото на сезона в Донингтън парк на 10 август 2015 година. Подробности за това, как да кандидатствате за билети за теста, ще бъдат обявени по-късно тази седмица.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Юли 29, 2015 9:37 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
VenturiGP Formula E season 2, new powertrain by Venturi, VM200 : 200kW, 20000rpm, max torque 145 Nm, gearbox 4 speeds
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Юли 30, 2015 10:15 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 2:12 pm
Мнения: 2240
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 AERO'03 10x to the Devil
Е как само 145 Nm?!

_________________
Обичаният SAAB заслужава едно Дяволско докосване! :turbo
ViOlatOR


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Юли 30, 2015 12:48 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
slavi написа:
Е как само 145 Nm?!

Такива са данните от сайта на Вентури. Но това е много компактна джаджа.
А ето как изглеждаше ел. двигателя на МсLaren, който използваха всички през отминалия сезон:
Изображение
Изображение
Изображение
26kg, 120kW
http://www.mclaren.com/technologygroup/ ... e-beijing/

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Юли 30, 2015 1:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Така изглежда Spark-Renault racing car от миналия сезон от вътре.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Съб Авг 01, 2015 9:21 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Donington Park on August 10, 2015
Изображение
http://us7.campaign-archive1.com/?u=471 ... d9e41708be

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пон Авг 03, 2015 12:34 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
VILLENEUVE ЗАМЕНЯ HEIDFELD?
Изображение

Жак Вилньов може да се присъедини към базирания в Монако екип на Venturi за сезона 2015-16 в Formula E, заменяйки Ник Хайдфелд.
Това съобщение се появи днес на страниците на Motorsport.com, след като стана ясно, че канадският пилот тества болида на Venturi за втория сезон в шампионата Formula E.
Шампиона през 1997 в Formula 1, няколкократно е декларирал интерес към Formula E, още преди встъпителния сезон, даже слуховете го свързваха тогава с отбора на Mahindra Racing.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 12:12 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
ФИА официално сертифицира осемте производителя, които ще предоставят двигатели на десетте отбора, които ще участват в предстоящия втори сезон на шампионата Формула E.
Една промените в правилника за втория сезон означава, че отборите са получили възможността да разработват свои собствени двигатели, включва още електрониката на ел. двигателя, инвертора, скоростната кутия и системата за охлаждане. Далара ще продължи да осигурява еднакви шасита за всички отбори, за да се намалят разходите на отборите.
Само Dragon Racing Team и Team Aguri няма да произвеждат свои собствени двигатели, като Dragon партньор с Venturi, а Aguri остава със задвижването от сезон едно, предоставяно от McLaren.
TEAM - powertrains
ABT Schaeffler Audi Sport (DEU) - ABT Schaeffler FE01
Andretti Formula E Team (USA) - Andretti ATEC-01
Dragon Racing (USA) - Venturi VM200-FE-01
DS Virgin Racing Formula E Team (GBR) - VIRGIN DSV-01
Mahindra Racing Formula E Team (IND) - Mahindra M2ELECTRO
NEXTEV TCR Formula E Team (CHN) - NEXTEV TCR FormulaE 001
Renault e.Dams (FRA) - RENAULT Z.E.15
Team Aguri (JPN) - SRT01-e
Trulli Formula E Team (CHE) - Motomatica JT-01
Venturi Formula E Team (MCO) - Venturi VM200-FE-01

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 12:37 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Andretti запазят за старта на новия сезон пилотите от последното състезание в Лондон, от сезон 1
Изображение

Andretti Formula E team запазва пилотите от последното състезание от сезон едно London ePrix за втория сезон на Формула Е.
Жан-Ерик Верн и Симона де Силвестро (Jean-Eric Vergne и Simona de Silvestro) ще бъде в действие за старта през сезон 2 в Пекин - Beijing ePrix и скоро това може да бъде официално потвърдено от екипа.
Все още е неясно дали Vergne ще бъде с Andretti Formula E team за целия сезон, тъй като е потенциален пилот за дебюта на Haas Formula 1 team - https://www.haasf1team.com/ през следващия сезон във Формула 1. Въпреки това, като се има предвид успехите през сезон 1 на французина, откакто се присъедини към отбора в Пунта дел Есте, Andretti Formula E team ще бъде повече от щастлив да запазят услугите му.
Що се отнася де Simona de Silvestro, швейцарецът е един от редицацата пилоти, преминали през болид # 28 на Andretti Formula E team, направи своя дебют в два кръга, преди края на сезона в Battersea Park, постигана добър резултат 11-ти, само на три секунди от точките.
Втори сезон Andretti именува отбора Andretti АТЕС-01.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Авг 04, 2015 5:35 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
phpBB [video]

Season one review - all the best bits

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Авг 05, 2015 9:36 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3474
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Formula E pre-season testing - Mahindra Racing
phpBB [video]

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab