Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пет Окт 09, 2015 5:59 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
HONG KONG’S NEW TRACK

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пет Окт 09, 2015 6:57 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
phpBB [video]

António Félix da Costa - Best Of Season 1

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пон Окт 12, 2015 8:48 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
http://fanboost.fiaformulae.com/#votingframe
Гласувайте, подкрепете любимия пилот!
http://fanboost.fiaformulae.com/#votingframe
до преди малко челото в класацията беше така:
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Вто Окт 13, 2015 8:21 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Билети, тук:
http://www.228.com.cn/ticket-73012198.html
Цени, започващи от 488 CNY. Билети за трибуните на старт / финалната права струват 1288 CNY.
:D

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Окт 14, 2015 2:58 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
През следващия сезон, real-time video тук:
http://about.grabyo.com/

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пет Окт 16, 2015 1:40 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

1.Display. There are two main displays for the driver to toggle between on track. The first is focused on energy calculations and consumption, along with “state of health” indicators such as voltage, gearbox fluid pressure and powertrain temperature. The second display is more conventional, with current lap time, best lap time and the difference between them. These calculations can be made in real time per sector, so the driver can tell in qualifying whether he’s faster or slower than a previous sector and act accordingly. Further technical displays can be accessed in the garage by the pit crew, yielding more detailed information about the condition of the car.

2.Fanboost / P function paddle. Used in conjunction with the P rotary switch (see 10).

3.Gear upshift paddle. Only four gears to worry about in season two for Mahindra, rather than the five of last year. Fewer gear shifts means more time with hands on the wheel and less time and energy lost as the gears change.

4.Carbon fibre chassis. Light, stiff and hardwearing. More important to the results than in most single-seater races, given the car swaps halfway through – if the steering wheel doesn’t come off cleanly on one car or go on properly in the next, that’s a whole lot of time lost in a pit stop.

5.Regen functions paddle. Used in conjunction with the P and R rotary dials (see 10 and 14).

6.Gear downshift paddle. What goes up, must come down. Mahindra drivers will be hoping to use this paddle to line up the perfect outbraking manoeuvres.

7.Alcantara grips. To help drivers hold on, particularly when it gets wet – rain wasn’t an issue at any season one race, so we must be overdue some in season two.

8.M rotary switch. A strategy dial that does things such as data marking, energy calculations and other things that Mahindra are keeping under wraps. Probably not banana skins, oil slicks or missiles, however. Actually, managing energy is a big deal because telemetry still isn’t permitted, which means the team is effectively blind to how the driver is faring and energy calculations have to be adjusted manually. The drivers are effectively working as engineers in the cockpit as well as planning their next overtake and staying away from the walls. Intense.

9.Radio button. Does what it says on the tin. Like a walkie talkie, the driver has to keep the button depressed when speaking.

10.P rotary switch. One of Mahindra’s secret weapons, this is essentially the torque map switch familiar from season one but with a whole new array of settings that can be deployed at various stages over the day, including at launch, during the different track sessions, changing the function of the P paddle or for driving particularly slowly (under safety car periods., for example).

11.Display button. Cycles through screens on the main display, just as you’d do in a normal road car.

12.M confirmation / reverse. Used to confirm a selected function or, when the car is stationary and brake depressed, to engage reverse. Of course, in an electric car there is no separate reverse gear – the motor simply runs in the opposite direction through the same transmission.

13.Neutral. Takes the gearbox out of gear. Very useful after spins and crashes but also for the technical crew.

14.R rotary switch. Another switch relating to lots of secret stuff, this dial cycles through regen mapping. Mahindra has developed different maps suitable for different types of corners. Regen is linked to torque maps and paddle settings: the team has managed to get 36 combinations out of this one switch, which would have required juggling all three dials in season one trim. The best combinations for each track will be selected during practice sessions.

15.Pit lane limiter. Press to activate, press again to deactivate.

16.Shift lights. Because there’s no screaming V8 behind the driver’s head, it can be hard to pinpoint by sound alone exactly when to change gear. These lights help.

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пон Окт 19, 2015 11:47 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Окт 21, 2015 1:56 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Сря Окт 21, 2015 2:18 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Петгодишен план - скоро без смяна на болидите по време на състезание?

Изображение

Една от основните цели преди сезона беше да се подкрепи развитието на Formula E болидите, така че в един от бъдещите сезони да няма дмяна на болидите по време на състезание. Formula E-CEO Алехандро Агаг сега представи план, в която той твърди, че постигането на тази цел, ще е до началото на петия сезон.

Първата стъпка в тази посока вече е позволеното разработването на двигатели за втория сезон. Впоследствие развитието на батерията ще е отворено от сезон 2016/2017. В плана се предвижда постепенно увеличаване на енергията на батерията преди: В момента само 28 киловатчаса е разрешено, това трябва да бъде увеличено в сезоните 3 и 4 до 33 кВтч и в крайна сметка се повиши за 2018/2019 в сезон 5 до повече от 40 кВтч.

Също електродвигателите трябва да се подобрят, в режим на мощност. В режим на състезанието в момента 150 кВт могат да са в набичност. Тази стойност се увеличава през следващия сезон при на 170 кВт и от сезон 3-200 кВт. Съществуващото Spark-Renault Srt_01e шаси, ще се използва за следващите четири години.

Освен това, шасито може да бъде настроено според концепцията на отбора за дадено състезание. Отборите развиващи шасито, вероятно ще доведат до радикални технологии, с които се достигат границите на SRT_01E. Въпреки това, според Агаг е възможно да се стигне до това, отболите да използват по едно шаси на състезател в състезанието, т.е. да няма смяна на болидите: "Мисля, че ако ние се придържаме към този модел, можем да го видим през следващите четири сезона. Ние трябва да направим така, че отборите трябва да използват не повече две коли в състезанието. "

Шефът "Андрети" - Роджър Грифитс се опасява, че концепцията за 1 кола за едно състезание ще наложи преоборудване на болидите. "Може би трябва да се инсталира система със задвижване на четирите колела, така че да можем възстановяваме енергия и от предния мост." Това ще бъде проектирано от McLaren или Hewland, същото важи и за нови електродвигатели. Steven Lu, генерален мениджър на China Racing, вече предупреждава за високи разходи: "Ние трябва да обсъдим как можем да се запазим разходите под контрол. Ние не сме Формула 1. "

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Чет Окт 22, 2015 10:13 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пет Окт 23, 2015 7:21 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
PROST FASTEST IN FRIDAY PRACTICE

1.Prost, Renault e.dams, 1.37.291
2.Buemi, Renault e.dams, 1.37.912
3.Vergne, DS Virgin Racing, 1.39.405
4.Senna, Mahindra Racing, 1.39.670
5.Heidfeld, Mahindra Racing, 1.39.909
6.Turvey, NextEV TCR, 1.40.148
7.D’Ambrosio, 1.40.410
8.Di Grassi, ABT Schaeffler Audi Sport, 1.40.531
9.Abt, ABT Schaeffler Audi Sport, 1.40.852
10.Bird, DS Virgin Racing, 1.41.146
11.Sarrazin, Venturi, 1.41.378
12.Felix da Costa, Team Aguri, 1.41.556
13.Piquet, NextEV TCR, 1.41.938
14.Duval, Dragon Racing, 1.42.016
15.Frijns, Amlin Andretti, 1.42.635
16.De Silvestro, Amlin Andretti, 1.43.657
17.Berthon, Team Aguri, 1.45.561
18.Villeneuve, Venturi, 1.46.425
19.Duran, Trulli - no time
20.Liuzzi, Trulli - no time

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Съб Окт 24, 2015 8:27 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение

Състезанието може да гледате от 11 часа в канала на Формула Е в тубата https://www.youtube.com/user/FIAFormulaE , по БНТ HD http://tv.bnt.bg/ или в сайта на Формула Е http://www.fiaformulae.com/ .
live timing:
http://livetiming.alkamelsystems.com/fiaformulae/

Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Съб Окт 24, 2015 4:14 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
phpBB [video]

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Съб Окт 24, 2015 4:22 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Формула Е
МнениеПубликувано на: Пон Окт 26, 2015 10:07 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 25, 2010 11:24 am
Мнения: 3478
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 2,0t - Deviltune
Изображение
Изображение

_________________
SAAB 9-5 2,0t - Deviltune


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Saab кафе » Безделие

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab