Портал » Начало форум » Гараж » Performance & Tuning

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 15, 2014 4:08 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Ное 18, 2013 9:34 am
Мнения: 117
Местоположение: Севлиево
Автомобил: SAAB 9-3 SS MY'04
Между другото сега видях че са се появили някакви бокс-ове които се закачат на OBD2 конектора ....
малко ми е странно какво точно могат да направят през него ?!?!
Дали не е поредната залъгалка ?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Вто Юни 02, 2015 9:17 am
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 2:03 pm
Мнения: 24
Автомобил: Alfa Romeo
Нищо. Чип тунинга е най-доброто което може да се направи.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Вто Юни 02, 2015 11:59 am
 

Аватар
багериста
багериста

Регистриран на: Съб Яну 24, 2004 7:35 pm
Мнения: 929
Местоположение: село София
Автомобил: SAAB 9-5 2.0Turbo-Deviltune custom stage
oemotorsport написа:
Нищо. Чип тунинга е най-доброто което може да се направи.

И на кое точно викате "чип тунинг"? Де е тоз чип искам да знам райт нау! Сериозно питане е това,не се майтапя...

_________________
"По-добре късно,отколкото после!"


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Вто Юни 02, 2015 4:28 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 2:03 pm
Мнения: 24
Автомобил: Alfa Romeo
Ще ми изтрият мнението ако хубликувам линк...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Вто Юни 02, 2015 4:49 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 2:12 pm
Мнения: 2248
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 AERO'03 10x to the Devil
Публикувай информация, а не линк. На много хора им е интересно, можеш да бъдеш сигурен.
Който иска, ще те намери после.

_________________
Обичаният SAAB заслужава едно Дяволско докосване! :turbo
ViOlatOR


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Вто Юни 02, 2015 7:21 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 2:03 pm
Мнения: 24
Автомобил: Alfa Romeo
Потърсете в гугъл ник нейма ми и в сайта има каталог. В секцията за saab има дино графика от една кола която правихме съвсем скоро. 2.2tid


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Вто Юни 02, 2015 11:36 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 3:22 am
Мнения: 3033
Местоположение: София
Автомобил: MY98 9000 Aero
За EDC15 няма проблеми. За PSG16, че може-може, но не винаги позволява ъпдейт до по-нова софтуерна версия и дотам нещата приключват с ОБД тунинга чрез ТЕХ2 на тази помпа. И то става само за спорт седаните, на старите 9-3 с PSG16 няма с какво да се сметне чексумата, освен ръчно. Оригинален MAGpro чете и пише през буксата, но не знам дали си струва инвестицията специално за тази помпа. БДМ програмиране е възможно със специфичен преходник и отваряне на електрониката след сваляне на помпата, но не е много сигурно дали чете флаша и цялата тая хамалогия малко убива желанието. Колега, имате ли вариант за тунинг на всеки един СААБ с PSG16 и ако не е тайна с какъв уред и метод на четене и програмиране го правите? Малко пояснение каква е процедурата би дало добра представа на желаещите, че няма рискове и се получава при всички такива коли. Определено желаещи има, макар и да не съм от тях, понеже съм бензинов фен.

_________________
Изображение+Изображение=Изображение


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 12:02 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Яну 14, 2004 8:23 pm
Мнения: 3734
Местоположение: София
Автомобил: Red Devil RIP! 9000 2.3T auto
С ТЕХ 2 естествено, със заявка на нова версия и модифициране на файла изтеглен от TIS ;)Даже не са единствените които го предлагат, колко си заслужава ... нямам идея. Но след като има търсене, защо да не се възползват от свободната ниша.

_________________
Човек като е глупав, обикновено е за дълго :Chair
SLAVI каза: И да, карането на SAAB хич не е евтино удоволствие, но пък е гарантирано удоволствие!
http://www.deviltune.com


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 12:28 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6986
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0
Koлегата, напиращ да се рекламира (и това далеч не е тенденция от днес), има на сайта си меко казано странни творби, модели, и резултати относно 93 SS....
Изображение
И да, Saab, както и всяка друга марка, се пише с главна буква в началото!!!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 10:06 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 2:12 pm
Мнения: 2248
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 AERO'03 10x to the Devil
Извън темата:
Много ме кефи тунингът на 1.8T 175 коня (каквато кола всъщност няма) - губиш 42 нютонметра от "ъпгрейда".
После как да им имам вяра, че файлът, който ще ми качат, е на 100% изпипан...

_________________
Обичаният SAAB заслужава едно Дяволско докосване! :turbo
ViOlatOR


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 2:22 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 2:03 pm
Мнения: 24
Автомобил: Alfa Romeo
HURRICANE написа:
Koлегата, напиращ да се рекламира (и това далеч не е тенденция от днес), има на сайта си меко казано странни творби, модели, и резултати относно 93 SS....
Изображение
И да, Saab, както и всяка друга марка, се пише с главна буква в началото!!!


Не виждам какво странно има на страницата? Къде е написано Saab грешно?

freaktattoo написа:
За EDC15 няма проблеми. За PSG16, че може-може, но не винаги позволява ъпдейт до по-нова софтуерна версия и дотам нещата приключват с ОБД тунинга чрез ТЕХ2 на тази помпа. И то става само за спорт седаните, на старите 9-3 с PSG16 няма с какво да се сметне чексумата, освен ръчно. Оригинален MAGpro чете и пише през буксата, но не знам дали си струва инвестицията специално за тази помпа. БДМ програмиране е възможно със специфичен преходник и отваряне на електрониката след сваляне на помпата, но не е много сигурно дали чете флаша и цялата тая хамалогия малко убива желанието. Колега, имате ли вариант за тунинг на всеки един СААБ с PSG16 и ако не е тайна с какъв уред и метод на четене и програмиране го правите? Малко пояснение каква е процедурата би дало добра представа на желаещите, че няма рискове и се получава при всички такива коли. Определено желаещи има, макар и да не съм от тях, понеже съм бензинов фен.


Няма значение по-нова или по-стара версия PSG16 чексумата се смята ръчно и без проблем. Работим с тех2 и сме намерили начин да правим колите които са последна версия на софтуера. Поне една такава имаме направена вече. Не мога да кажа дали на абсолютно всички ще е същото. Правили сме само една. Не сме имали възможност да тестваме на друг автомобил.

Защо трябва винаги да срещам заядливи постове? Такива ли сме Българите?

Няма да пиша повече тук. Ако някой има интерес ще ни открие. Поздрави.

Red_Devil написа:
С ТЕХ 2 естествено, със заявка на нова версия и модифициране на файла изтеглен от TIS ;)Даже не са единствените които го предлагат, колко си заслужава ... нямам идея. Но след като има търсене, защо да не се възползват от свободната ниша.


Може да не сме единствените които го предлагат, но едно е да пишеш че го предлагаш, друго е да си го направил. :)


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 6:51 pm
 

Аватар
багериста
багериста

Регистриран на: Съб Яну 24, 2004 7:35 pm
Мнения: 929
Местоположение: село София
Автомобил: SAAB 9-5 2.0Turbo-Deviltune custom stage
Аз питах конкретно за начина на туниране! Този "чип" изобщо съществува ли,вън ли се програмира,пък после да се слага някъде... И конкретно питах относно дизеловите версии :wink:

_________________
"По-добре късно,отколкото после!"


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 7:18 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 2:03 pm
Мнения: 24
Автомобил: Alfa Romeo
Това е само названия. Едно време на старите автомобили където паметта беше за еднократен запис се сменяше чипа. Сега всичко се програмира. Дали през ОБД или чрез друг начин на свързване няма значение. Конкректно на PSG16 има няколко начина, но най-безопасния е по ОБД с Тech2.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 10:44 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пет Авг 27, 2004 7:39 pm
Мнения: 6986
Местоположение: Русе
Автомобил: 9-3SS MY'05 DevilTune /900NG 2.0
oemotorsport написа:

Не виждам какво странно има на страницата? Къде е написано Saab грешно?

Не виждаш нищо странно, защото не познаваш марката и конкретно модела...

Мислех да съм доста подробен и посочващ "странните" неща, както и как стоят те в действителност, но понеже ме обвиняваш в заяждане и споменаваш "българска работа", само ще ти нахвърлям малко материал за размисъл, пък ти си прецени дали всичко е наред относно горния скрийншот.

Започвайки от началото, каква е идеята на двойното споменаване на едно и също нещо в първите две точки, при положение, че става въпрос за един вид двигател, с едни крайни резултати?

Каква е идеята, един дизел да е с 4 коня повече или по-малко като краен резултат?
Освен ако цената не е някаква драстично-фрапиращо по-ниска, кой ще избере по-слабите показатели, и има ли смисъл да се пуска отделен вариант за тунинг, който е със САМО 4 к.с. разлика и еднакви Nm?

След това, вариантите на бензиновите двигатели с турбина в този модел са:
- три броя двулитрови, като САМО един от тях ПО ТАБЕЛКА НА БАГАЖНИКА се води 1.8t.
- два броя 2.8
Общо: 5 на брой, останалите до 8 не знам от къде си ги взел/копирал.
Като тук отварям скоба- забележи, пиша ВАРИАНТИТЕ, а не различните двигатели...
Ако говорим за второто, общо взето можем да кажем, че са 2...

При тези, двулитровите- кашата е ПЪЛНА!
Един мотор ту се води 1.8t, ту 2.0т, и обратното...
Ту е едни коне, ту други. Ту едни Nm, ту други...
При положение, че тези двигатели си имат заводски означения- B207E, B207L, B207R, точно, просто и удобно...
Едини и същи двигатели, като крайни резултати на твоя сайт варират - 2 коня отгоре, или 3 отдолу. Относно Нютон-метрите, ту са с 11 повече, ту по-малко... според зависи какво "име" си им сложил отпред.
Тук ще ти разкрия и една "тайна", ДВА от тези 3 двулитрови мотори хардуерно са напълно идентични, разликата във фабричните коне е само заради различния софтуер в ECU-тата!!!
Това незнание те е довело (или този, от който ти е софтуера), да предлагаш за реално един и същ мотор, ту коне под 190, ту над 210....
Всички шведски (а и не само) сериозни фирми, за тези мотори дават максимума на stage 1, но те знаят какво има под предния капак на колите....

Следващото, както вече Slavi спомена по-горе, за един от двигателите имаш даден след тунинга въртящ момент, който е по-нисък от фабричния (?!?!?!), и то по-нисък с 42 Nm!!!!
Абстрахирайки се от всичко останало, само това е достатъчно човек да каже, че има нещо "странно" в този сайт.....

Имаш споменат двигател, който съдейки по заводските характеристики е монтиран в предходното поколение 93, но не и в това.
Двигател с такива фабрични данни в 93SS - няма!
Също така, той няма абсолютно нищо общо и с двулитровите мотори в този модел!

Saab с малка буква е по-горе в един от постовете ти.

Преди да тръгнеш да ловиш клиенти, трябва да си "напишеш домашното" добре, защото при положение, че на любител като мен му правят впечатление такива неща, ако ги погледне някой занимаващ се сериозно с тунинг на Saab, инстинктивно ще потърси с ръка най-близкия Ulfberht, за да си направи харакири по викингски...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Чип/П-бокс за 2.2 TiD
МнениеПубликувано на: Чет Юни 04, 2015 3:01 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 2:03 pm
Мнения: 24
Автомобил: Alfa Romeo
Вярно е че не съм фен на марката. Това че има чисто технически грешки в сайта ще ги оправим. Но твърдението че има само 3 мотора бензинови с турбо да така е, но има различни мощност в зависимост от софтуера. Тези мотори B207E, B207L, B207R имат повече от 3 варианти на мощност. Всичко което сме написали сме го гледали от автомобилните каталози. Не можем да проверяваме всеки един каталог на всяка марка точно колко к.с. е дали е така както го дават и колко нм. също така.

Освен това в каталога е написано просто и ясно "Мощността при всяко МПС може да надвиши или да бъде по-ниска според поставените цели". Данните в каталога са примерни и с всяка качена кола на стенда г коригираме според това което сме постигнали.

Ние не работим с чужди файлове пак да поясня. Никога не сме работили с други фирми. Всичко което правим е наше дело. Ако на някой не му харесва знаете пътя към чуждестранните фирми. Цените също.

Това което казах за заяждането би трябвало да си разбрал, че не съм визирал теб.


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Гараж » Performance & Tuning

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab