Портал » Начало форум » Гараж » Performance & Tuning

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 28, 2008 2:25 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Това си е сериозна марка IHI,но доколкото знам няма Сааб с такава. На Импреза WRX е пак Мици турбината като на конкурентния Ево :shock: ,Мицита са и на БМВ 335,а и на Сааб Аеро май. :shock:

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 28, 2008 6:58 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
IHI e на Субару, с 34 милиметров рестриктор, с антилаг система на Субару - за последното WRX STi говоря. 300 коня дето е при 5500 и тежи 1230 кила..


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 28, 2008 7:51 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 10:13 pm
Мнения: 171
Местоположение: Лондон
Автомобил: SAAB 9000t
В GT30R е истината.
http://videos.streetfire.net/video/gt30R-d16-civic-114127_113252.htm
:twisted:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: zdr
МнениеПубликувано на: Пон Юли 28, 2008 10:46 pm
 

Аватар

Регистриран на: Чет Юли 26, 2007 2:44 pm
Мнения: 23
Местоположение: София
Автомобил: 9000CDE B234L 155 VM31b
Ами IHI-то си е марка като Мици и Гарет на Мазаратитата много ги слагат.Трудно е да се каже коя е по-добра, по скоро е според нужди, модели и договорка между концерните.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 29, 2008 2:13 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Да,не че за тунирането тези договори важат,просто досега най-мощните Сааби винаги са били с Тарет от ГТ серията.Може би IHI не предлага модели с подходящите фланци,кой знае?

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 29, 2008 5:04 pm
 

Аватар

Регистриран на: Нед Ное 13, 2005 8:54 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 aero MY04 St.3, 9000cse MY95 St.3
Аз съм приготвил 19Т за моята северна машина :lol:. Турбокомпресора е "bolt on" но не знам кога ще остане време да я монтирам.

_________________
May the torque be with you !!!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 29, 2008 8:17 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Няма ли много да нарасне лага с 18-19ка,това ме притеснява при тези големи перки?
Ако максимума на въртящия момент избяга много нагоре как ще се гоним с
другите психари по светофарите?
Гледах динота на разни 9-5 над 400кс и платото е доста по-късо и след 3500-4000,пък аз рядко стигам до 4500 примерно. :shock:

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 29, 2008 11:14 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пет Окт 05, 2007 5:15 pm
Мнения: 1734
Лаг? Извода - механичен компресор за ниските обороти и турбо за високите, с каскадно пълнене и променливо газоразпределение, както и променлива геометрия на лопатките и се окапах, извиньети.. Или антилаг система, Док..


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юли 30, 2008 2:31 pm
 

Аватар

Регистриран на: Нед Ное 13, 2005 8:54 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 aero MY04 St.3, 9000cse MY95 St.3
Теоретично според характеристиките 19Т би трябвало да "тръгва" малко по рано от 18Т може би дори като 15Т. Специфичното при 18Т и 19Т е че и студената част "охлюв" трябва да се модифицира от 5-6см2 на 7см2, в противен случай нараства обратното налягане в изпускателният колектор при високи обороти.

_________________
May the torque be with you !!!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 31, 2008 12:20 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Фев 25, 2006 12:26 am
Мнения: 899
Местоположение: София
DoctorPhill написа:
Това си е сериозна марка IHI,но доколкото знам няма Сааб с такава. На Импреза WRX е пак Мици турбината като на конкурентния Ево :shock: ,Мицита са и на БМВ 335,а и на Сааб Аеро май. :shock:


Точно така, няма Сааб с такава турбина. Колкото до Субару, доколкото на мен ми е известно те отдавна работят с IHI и турбина мицубиши надали ще сложат по скоро от религиозни съображения. Колкото до 335 турбините му са ККК по същата причина....

_________________
В страна в която на всеки квадратен километър съжителстват двадесет души и един лос вие не можете да създадете просто един автомобил. Вие можете да създадете само Saab

"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна" © Dr. Feelgood


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 31, 2008 8:11 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Май 31, 2005 10:10 am
Мнения: 517
Местоположение: Sofia
Автомобил: saab 9000 Deviltuned aero
При нас на Бояна има един пич кара Volvo V40 с турбина IHI и го е надул на бар и половина с мегаскуирт.Направо къса глави това Volvo,пък отзад има лепенка (бебе в колата) :D.Обаче IHI-то надува чак след 3000об. и затова дори и само на 1бар успявам да го дърпам две коли(е само до трета),но пак е нещо.Кажете сега след като колата ми е с аеровско еку,какъв ще бъде ефекта ако сложа TD04-15.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 31, 2008 11:51 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
Ми ще го дърпаш с 3 коли,бе Владо! :lol:

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Авг 02, 2008 6:15 am
 

Аватар
Отстранен
Отстранен

Регистриран на: Нед Дек 02, 2007 6:23 pm
Мнения: 1066
Местоположение: Plovdid-BG
Автомобил: saab 9-5 Т и Опел астра дизел с Т
Слож си интернет адреса на задния номер да ти пиши кото кара след теб с новото турбо.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Мар 27, 2009 10:15 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 11, 2004 10:26 pm
Мнения: 1046
Местоположение: Ямбол
Автомобил: 1998 9-5 B235R 4spd AUTO - custom stage 5
Хъ-хъ-хъъъъ :)
Има една турбина на Холсет,дето при 1 бар na 2000 RPM прави дебит колкото 19-ка при 4000 RPM...ама не и помня спецификацията точно.
Има 2-3 коли с такава (май бяха щатски изпълнения) .
Тя на Т7 работи постоянно на отворен уейстгейт - чак над 4500 почва да го приваря лекинко :D


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Мар 27, 2009 5:10 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 12:01 am
Мнения: 3067
Местоположение: обикаля
Автомобил: SAAB 9-5 R.I.P,9-11 TT,9-5 Aero Deviltuned
А пък после,ще сменям изпускателния колектор не на 8 ,а на 3 месеца.... :D

_________________
When fast enough just isn't fast enough.


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Гараж » Performance & Tuning

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

cron

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab